loading...
آرایشگران ماهر
صدف بازدید : 29 چهارشنبه 30 بهمن 1398 نظرات (0)

همه چیز درباره زاویه سازی صورت

زاویه سازی صورت برای خیلی از افرادی که دوست دارند صورتشان زاویه دار باشد تا چهره ای جوان تر و جذاب تر داشته باشند، می تواند کاربرد داشته باشد. در این مطلب درباره انواع روشهای زاویه سازی صورت بدون جراحی و با جراحی صحبت می کنیم.با سایت هفت و یک همراه باشید.
زاویه سازی صورت چگونه است؟
زاویه فک در آقایان عضلانی تر و حجیم تر و بزرگ تر از خانم ها است و در ناحیه چانه پهن تر می باشد که این بدلیل آناتومی استخوان فک است که بطور طبیعی در خانم ها مثلثی است و به شکل حرف V می باشد ولی در آقایان حالت مربعی شکل دارد. هرگونه تغییر در ناحیه فک می بایست بر اساس آناتومی و استخوان بندی فک و تناسب بین اعضاء صورت انجام شود. با افزایش سن بدلیل شل شدن پوست و تحلیل چربی زیر پوستی قسمت تحتانی و پایینی استخوان فک؛ از زاویه فک تا چانه ،حالت صاف و برجسته خود را از دست داده و ساختار مثلثی شکل فک به شکل چهار گوش تبدیل می شود. زاویه دار کردن فک و صورت، به منظور افزایش زیبایی صورت می‌گیرد. داشتن فکی V شکل، مورد تایید خیلی از افراد است و به آن علاقه نشان می‌دهند. به این حالت صورت، صورت بادامی یا بیضی شکل گفته می‌شود. امروزه عمل زاویه دار کردن صورت با روش‌های مختلفی انجام می‌شود.علاوه بر موارد فوق کاهش حجم چانه این موضوع را تشدید می کند که برای زاویه دار شدن صورت روش های مختلف جراحی و غیر جراحی پیشنهاد می شود که بر حسب نوع اختلال درمان های متفاوتی از قبیل لیفت پوست، هایفوتراپی ،تزریق ژل و بوتاکس و حتی در مواردی می توان صورت را با آرایش زاویه دار کردزاویه دار کردن صورت از طریق:

لاغر کردن صورت
بزرگ و برجسته کردن چانه و گونه
کوچک کردن فک
تکنیک‌های موجود برای زاویه دار کردن صورت :
تزریق چربی
لیفت با نخ
تزریق ژل
بوتاکس
پروتز
روش اول :زاویه سازی صورت با تزریق چربی
با استفاده از این روش، می توان کانتورهای اطراف صورت را کشیده کرد، تا به شما کمک کند خط فکتان ظاهری V شکل پیدا کند و چهره تان به صورت قلب، دیده شود.در این روش مقدار کمی از بافت چربی از شکم یا ران های شما برداشته می شود و به صورت کانول های حفره ای به صورت شما تزریق می شود. این کانول ها، لوله های توخالی 1 میلی متری هستند که انتهای ضخیمی داشته و یک سوراخ کوچک در آن قرار دارد که چربی از آن خارج می شود. رسوبات چربی به صورت قطرات کوچکی در قسمت هایی از صورت که بدان نیاز است، تزریق می گردد.توجه داشته باشید که تنها مقدار کمی چربی از بدن شما حذف می شود و این روش با لیپوساکشن کلا تفاوت دارد.
روش دوم : زاویه سازی صورت با لیفت با نخ
روش دیگر مورد استفاده که برخی افراد خواهان آن هستند، لیفت با نخ است. در این روش طی یک دوره زمانی مشخص از فیبرهای تجزیه‌پذیر برای تولید کلاژن استفاده می‌شود. این روش میزان تولید کلاژن و الاستین را افزایش داده و پوست شما را سفت و محکم می‌کند. این کار باعث تراشیده و لاغر شدن صورت خواهد شد. در این روش چانه دچار افتادگی نیز اصلاح شده و خط فک برجسته‌تر خواهد شد. باید بگوییم این روش نمی‌تواند مشابه سایر روش‌های جراحی پلاستیک تغییرات شگرف و زیادی در ظاهر شما ایجاد کند. تاثیرات ناشی از این روش درمانی به‌تدریج و با گذشت زمان ایجاد شده و در نتیجه به نظر می‌رسد شما اندکی وزن کم کرده و مقداری از چربی جمع شده در ناحیه صورت و گردن خود را از دست داده باشید. در حقیقت با این روش نمی‌توانید به یکباره توقع تغییر زیاد و ماندگار و تغییر ناگهانی داشته باشید.
روش سوم : تزریق ژل
تزریق ژل یک روش کاملا غیر جراحی است. در این روش ابتدا آناتومی صورت توسط پزشک و متخصص مربوط مورد بررسی قرار می گیرد و قسمت هایی که باید تزریق انجام شود، مشخص می شود.
تزریق ژل باید به میزان کافی و با دقت لازم انجام شود. با توجه به اینکه در این روش از چه نوع ژلی استفاده می شود، ماندگاری این روش بین 6 تا 36 ماه است و باید دقت کنید که به دلیل وجود ژل های نامرغوب در بازار، قبل از زاویه سازی صورت ، با تزریق ژل، حتما در مورد سابقه پزشک مورد نظر تحقیق نمایید، زیرا در صورت استفاده از ژل های نامرغوب عوارض جبران ناپذیری به صورت وارد می شود.

بهترین نوع ژل اسید هیالورونیک است که با بدن سازگار است. از معایب تزریق ژل می توان به عدم تقارن در صورت پس از تزریق، عفونت، کبودی و ورم اشاره نمود.

منبع:https://haftoyek.com

ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 333
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 125
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 145
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 145
  • بازدید ماه : 815
  • بازدید سال : 3,795
  • بازدید کلی : 12,630