loading...
آرایشگران ماهر
صدف بازدید : 30 شنبه 23 فروردین 1399 نظرات (0)

انواع بلوز هاي زنانه
تاپ و تيشرت : تاپ به انگليسي top واژه‌اي از زبان انگليسي‌است که براي نوعي لباس معمولاً زنانه که از کمر تا گردن را مي‌پوشاند به کار مي‌رود. در زبان انگليسي، واژه تاپ براي انواع مختلفي از پوشش بالاتنه به کار مي‌رود از جمله تي‌شرت اما در زبان فارسي واژه تاپ معمولاً فقط براي انواع خاصي از اين نوع پوشش که آستين ندارند به کار مي‌رود
تاپ ممکن است توسط بندي که روي شانه‌ها قرار مي‌گيرد يا دور گردن واقع مي‌شود روي تنه نگه داشته شود، يا آن که بدون بند باشد. به تاپ بدون بند در زبان انگليسي tube top و به نوعي که بند آن در پشت گردن قرار مي‌گيرد halter top گفته مي‌شود. به نوعي که داراي بندهاي روي شانه‌است نيز tank top گفته مي‌شود. هم‌چنين برخي از تاپ‌ها کوتاه هستند، به شکلي که شکم و کمر فرد را نمي‌پوشانند؛ به اين انواع در زبان انگليسي crop top نام مي‌دهند.
تاپ ‌ها شکل‌هاي مختلف ديگري هم دارند. تاپ ‌هاي مجلسي هم در اين ميان، طرفداران خاص خود را دارند. تاپ ‌هاي مجلسي طرح‌هاي متنوع تري دارند و خانم‌هاي بيشتري تمايل به خريد آن دارند. تاپ ‌هاي مجلسي براي مهماني‌هاي دور همي زنانه، جشن تولد و مهماني‌هاي مشابه مناسب هستند. تاپ ‌هاي مجلسي داراي يقه‌هاي متنوعي هستند. تاپ مجلسي يقه گرد، تاپ مجلسي يقه هفتي، تاپ مجلسي چين دار، تاپ مجلسي ساده و... تاپ ‌هاي مجلسي به دليل اهميتي که دارند، بايد شيک تر از حالت معمولي باشند، طراحي آنها با توجه به مجلسي که قرار است تاپ در ان پوشيده شود، باد در نظر گرفته شود. معمولاً در تابستان خانم‌ها علاقه دارند در مهماني‌ها، لباس‌هاي ساده تر و سبک تري تاپ بپوشند تا در مهماني اذيت نشوند. بنابراين تاپ و شلوارک يا تاپ دامن را براي خودشان انتخاب مي‌کنند که گرماي کمتري تحمل کنند. گرما دليل اصلي استفاده از تاپ نيست، اما در اين موضوع، بي تاثير هم نيست.

تونيک:تونيک به نوعي بلوز يا تي شرت بلند گفته مي‌شود معمولا تا زير خط باسن و ميان ران امتداد دارد. تونيک مي‌تواند آستين بلند يا آستين کوتاه باشد و ميزان تنگي و گشادي و جنس آن نيز در برندهاي مختلف متفاوت است. تونيک‌ها از قديمي‌ترين لباس‌ها هستند که در طول تاريخ هم توسط مردان و هم زنان پوشيده مي شده‌اند اما نمونه مدرن آن از دهه 1980 ميلادي وارد.

شوميز: کلمه شوميز از واژه فرانسوي Chemise آمده است که به معناي تيشرت و در کل گستره وسيعي از بلوز بانوان و يا ژاکت و هر چيزي از اين دست را گويند.

به زبان ساده پيراهن مردانه جلو باز که مخصوص زنان است را شوميز ميگن، اگر شما کلمه Chemise را به زبان اصلي يعني همان فرانسوي در گوگل جستجو کنيد، گستره وسيعي از لباس بانوان را برايتان خواهد آورد. اما اگر معادل فارسي آن را يعني کمه شوميز را به فارسي جستجو نماييد نوع خاصي از بلوز بانوان برايتان خواهد آمد که نمونه هايي از آن را در تصاوير زير خواهيد ديد.

بلوز زنانه:بلوز (blouse) وامواژه‌اي فرانسوي است ، بلوز نوعي لباس گشاد است براي پوشش بالاتنه است.
ما در اين مقاله سايت هفت و يک بلوز دامن و بلوز دخترانه و بلوز شلوار و بلوز اسپرت دخترانه مجلسي و بلوز بلد دخترونه و بلو بافتني بچگانه و بلوز پلنگي و بلوز تک مجلسي و بلوز ترک و بلوز تونيک و بلوز تريکو جديد و بلوز جديد و بلوجلو بسته و بلوز جلو دکمه دار و بلوز جين زنانه و بلوز چهارخونه و بلوز چين دار دخترانه و بلوز حرير مجلسي شيک و بلوز حرير دخترانه و بلوز حاملگي و بلوز خانگي و بلوز خفاشي و بلوز خردلي و بلوز خاص و بلوز راحتي دخترانه و بلوز زمستاني دخترانه و بلوز زمستاني زنانه جديد و بلوز پيله دار و بلوز ساتن و بلوز سايز بزرگ و بلوز شلوار دخترانه نخي و بلوز شلوار سرهمي زنانه وبلوزگيپور دخترانه و بلوز فانتزي و خريد بلوز و خريد بلوز يقه اسکي و خريد بلوز مجلسي را به شما معرفي مي کنيم.
انواع مدل بلوز زنانه مجلسي شيک ايراني
مهم نيست جوان هستيد يا پير براي شيکپوش بودن نه پوشيدن لباس‌هاي گرانقيمت مهم است و نه برندپوشي، هيچکدام از مواردي که گفته شد تاثير چنداني در شيکپوشي ندارد براي شيکپوش بودن بايد يک سري راز و ترفند وجود دارد که هيچکس از آن‌ها باخبر نيست در اين بخش راز‌هاي شيک پوشي را با شما در ميان ميگذاريم.
ساده پوشي

در دنياي مد و فشن مهمترين راز شيکپوش بودن ساده پوشي است، اين يکي از نکاتي است که فشن بلاگر‌هاي ايراني و خارجي براي داشتن تيپ بهتر رعايت ميکنند. حتما شما هم سلبريتي‌هاي معروفي را ديده ايد که با ساده‌ترين لباس‌ها چقد شيک به نظر ميرسند مثلا مگان مارکل عروس ملکه انگليس در روز عروسي اش لباس عروس فوق العاده ساده به تن داشت و در عين حال فوق العده شيکپوش بود.

اکسسوري‌ها

اکسسوري‌ها معجزه ميکنند، بيشتر خانم‌ها اکسسوري‌ها را ناديده ميگيرند و شايد اصلا از آن‌ها استفاده نکنند، اما بهتر است بدانيد يک ساعت شيک يا يک انگشتر زيبا تاثير ويژه‌اي در شيکپوش به نظر رسيدن شما دارند. کيف هاي اسپرت، پيشنهاد اين فصل طراحان است که براي چنين ست هاي تين ايجري به درد مي خورد.انتخاب اين شال براي خاص کردن ست شماست. بهتر است در اين ست از شالي با رنگ شاد استفاده کنيد تا کاملا تابستاني شويد.اگر خيال داريد به روز باشيد بايد براي عينک هاي آفتابي تان هم نقشه هاي درست و حسابي بکشيد.
توجه به فرم اندام

خانم‌هاي شيکپوش و خوشتيپ به يک نکته اهميت ويژه ميدهند آن هم اين است که با توجه به فرم اندام شان لباس انتخاب ميکنند، مثلا اگر شما چاق و قد کوتاه هستيد لباس‌هاي مدل ماهي انتخاب نکنيد اين مدل لباس‌ها براي خانم‌هاي لاغر و قد بلند مناسب اند. لباسي انتخاب ميکنيد نه بايد گشاد باشد و نه تنگ بلکه درست اندازه تان باشد. هميشه خانم ها دوست دارند که لباس شان را از سادگي دربياورند. براي اين ست يک گوشواره ريز، جلوه زيبايي به شما دختر خانم هاي جوان مي دهد.در دنياي دختران جوان، اين مدل دستبندها، محبوبيت زيادي دارند. هرچند طراحان براي تابستان امسال رنگ هاي تند را پيشنهاد نمي کنند اما با روزهاي خوش جواني همخواني دارد.

مد روز باشيد

در هر سني که هستيد براي شيکپوش به نظر رسيدن لازم است که مطابق مد روز تيپ بزنيد و از لباس‌هاي جديد استفاده کنيد، وقتي مد روز را در انتخاب لباس مد نظر داشته باشيد خود به خود تيپ شيک و جذابي خواهيد داشت.در اين بخش مقاله سايت هفت و يک تونيک مجلسي جديد و تونيک ايراني و تونيک چيست و تونيک زمستاني و تابستاني و تونيک دخترونه و تونيک شيک و تونيک خانگي و تونيک مناسب افراد چاق و لاغر و تاپ و تيشرت و تاپ و تيشرت مجلسي را به شما معرفي مي کنيم
جديدترين مدلهاي شوميز زنانه :
شوميز زنانه  چيست و چه ويژگي هايي دارد؟
شوميز از پرطرفدارترين انواع مدل هاي لباس زنانه است که در طول زمان وارد گروه پوشاک زنانه شده و امروزه مدل هاي بسيار زيادي از آن در فروشگاه ها و مزون هاي لباس بانوان به فروش مي‌رسد. تا همين چند وقت پيش يکي از دغدغه هاي خودم فهميدن دقيق تفاوت شوميز، بولز، تونيک و سارافون با يکديگر بود!! البته امروز ممکن است اين سوال ديگر سوالي پيش پا افتاده به حساب بيايد اما براي اينکه شايد شما هم با اين مساله درگير باشيد، قصد داريم تا در اين مطلب به بررسي شوميز و کاربرد هاي شوميز بپردازيم.
به چه نوع لباسي شوميز مي‌گويند؟
اصالتا کلمه شوميز معادل فارسي کلمه فرانسوي Chemise است. اين کلمه به معني لباس هاي تيشرت مانندي است که مدل هاي بسيار متنوعي دارند. اما در زبان ما شوميز به معني مدل خاصي از لباس هاي زنانه است که در اصل از مدل پيراهن مرسوم مردانه گرفته و شده و به دنياي مد زنانه وارد شده است.
شما در سايت هفت ويک مي توانيد به احتي خريد بلوز و خريد بلوز يقه اسکي و خريد بلوز مجلسي و خريد بلوز اينترنتي و خريد بلوز ارزان زنانه و دخترانه و خريد بلوز پولکي و خريد بلوز شلوار راحتي و خريد بلوز سفيد و ست تاپ و تيشرت و مدل تاپ و تيشرت انجام دهيد.
جديد ترين مدل شوميز زنانه
شوميز هاي زنانه ظاهري بسيار باوقار دارند. حتي ساده ترين و دم دستي ترين مدل هاي شوميز نيز نسبت به ساير لباس هاي عادي زنانه، به شما جلوه‌اي متين و ظريف خواهند بخشيد. علاوه بر اين به خاطر نوع جنس پارچه اي که در دوخت آن‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد، به زيبايي روي بدن مي‌نشينند و شما را لاغر و البته کشيده نشان خواهند داد. به همين دليل اگر مي‌خواهيد چندان از حال و هواي لباس هاي دخترانه دور نشويد و البته برايتان اهميت دارد که در مجالس رسمي زنانه ظاهري موجه و نسبتا سنگين داشته باشيد، يکي از اصلي ترين گزينه‌هايتان مي‌تواند استفاده از شوميز مجلسي باشد. همين طور اگر مي‌خواهيد براي ميهماني هاي ساده دوستانه لباسي انتخاب کنيد، شوميز هاي زنانه و دخترانه در عين اين که به شما کمک مي‌کنند تا کمي جا افتاده تر از سن‌تان به نظر برسيد، انرژي و هيجان نهفته مناسبي در خود دارند. در ضمن توجه داشته باشيد که شوميز ها هم مانندلباس هاي ديگر بلند و کوتاه دارند. و اين بلندي و کوتاهي جدا از اينکه در متناسب نشان دادن قد شما موثر هستند، مي‌توانيد استايل هاي مختلفي را با کمک آن‌ها براي خود بسازيد. براي مثال شوميز هاي بلند بيشتر مناسب مجالس رسمي تر هستند و شوميز هاي کوتاه تر در ميهماني هاي روزمره و کمي خودماني تر مورد استفاده قرار مي‌گيرند. البته توجه داشته باشيد که بيان اين نکات لزوما به معناي درست بودن صد در صدي آن‌ها نيست و قطعا با توجه به سليقه شما بايد شخصي سازي شوند. اما اين نکات در طول سال‌ها، جواب خود را پس داده اند و امتحان‌شان ريسک بسيار کمتري خواهد داشت.

منبع:https://haftoyek.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 333
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 141
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 162
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 162
  • بازدید ماه : 832
  • بازدید سال : 3,812
  • بازدید کلی : 12,647