loading...
آرایشگران ماهر
صدف بازدید : 24 سه شنبه 09 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

معرفي انواع موچين و کاربرد هاي آن ها 

براي انتخاب بهترين موچين ابرو، بايد قبل از هرچيز به جنس و کيفيت ساخت آن توجه کنيد تا در صورت شست و شو زنگ نزند. پس از آن بايد به سراغ بررسي نوک موچين برويد و بهترين گزينه را که متناسب با
نيازتان خريداري کنيد.
ابروها بسيار مهم و تاثير گذار در جذابيت چهره هستند. ترکيب، اندازه و حالت آنها، چهارچوب صورتتان را تشکيل مي‌دهد. براي حفظ کمان ابروها، اکثر سالن‌هاي زيبايي بجاي اپيلاسيون يا بند زدن، از موچين براي برداشتن ابروها استفاده مي‌کنند. بنابراين ما تصميم گرفتيم که روي متداول ترين ابزار چيدن موي ابرو متمرکز شويم: يعني موچين ها.
بهترين مو چين ها  براي ابرو
موکن‌هاي آرايشي و طبي، شکل‌ها، اندازه‌ها و سرهاي مختلفي دارند. براي جلوگيري از عفونت ناشي از زنگ زدگي در هنگام برداشت ابرو در اطراف فوليکول مو، هميشه از فولاد ضد زنگ، بدون نيکل يا آلياژهاي ديگر استفاده کنيد.
هيلاري که به کامرون تاتل در نوشتن کتاب Raising Eyebrows کمک کرده است، توضيح مي‌دهد: موچين‌ها را مانند يک جفت گوشواره در نظر بگيريد. شما دوست داريد از فلزي استفاده کنيد که به پوستتان صدمه نزند.
حرف هيلاري کاملا صحيح است زيرا فلزي که قرار است به پوست برخورد کند با از جنس خوبي باشد تا سلامت پوست را به خطر نياندازد.
اکثر موچين ها حدود 8 سانت طول دارند و طوري طراحي شده‌اند که بتوانيد به راحتي و بدون آسيب رساندن به پوستتان، از آنها استفاده کنيد.
هيلاري توصيه مي‌کند که از موچين‌هايي که سرشان نوک تيز يا کج است، استفاده کنيد. موچين‌هاي کج با زاويه‌ي دقيقي موها را بر مي‌دارند و استفاده از آنها، راحت‌تر از بقيه است.روش صحيحبرداشتن ابرو 

کندن موهاي ابرو، يک کار جدي است، شما در اکثر کشورها براي برداشتن ابرو به مجوز اين کار نياز داريد. بنابراين، روش کار به اندازه‌ي ابزاري که استفاده مي‌کنيد، مهم است.
هيلاري مي‌گويد: مهم ترين چيز در کندن ابرو، در آوردن ريشه است. اگر شما گردي انتهاي فوليکول مو را بيرون نياوريد، مو را در ضخيم ترين نقطه‌ي فوليکول مي‌شکنيد و مو، ضخيم‌تر از قبل رشد مي‌کند.
انواع موچين
موچين‌ها يکي از بهترين ابزارهاي زيبايي هستند. ابروها بسيار مهم هستند. ترکيب، اندازه و حالت آنها، چهارچوب صورتتان را تشکيل مي‌دهد. براي حفظ کمان ابروها، اکثر آرايشگاه هاي زيبايي براي برداشتن ابروها از موچين استفاده مي‌کنند.
موچين سر صاف
معمولا آرايشگران اين نوع موچين هاي سر صاف را توصيه نمي کنند. آن ها هم مانند مورد قبلي و شايد به احتمال بيش تر، موهاي زيادي را هم زمان مي کنند و موجب خراب شدن فرم ابروها مي شوند.
اين نوع موچين‌ها، براي کساني که مو‌هاي زيادي دارند، انتخاب خوبي هستند. براي مثال براي اپيلاسيون مو‌هاي خط بيکيني يا ابرو‌هاي کلفت. سر صاف آن‌ها باعث مي‌شود که بتوانيد تعداد زيادي از مو‌ها را در يک حرکت برداريد؛ و در نتيجه سرعت عمل شما بدون آسيب به پوست افزايش مي‌يابد. همچنين براي گذاشتن مژه مصنوعي به کارتان مي‌آيند.
موچين گيره اي
اين نوع موچين گيره مانند است و براي برداشتن موهايي که خيلي به هم نزديک هستند، بسيار مناسب است است.
مو چين نوک تيز
اين نوع موچين نوک تيز، به ظاهر وحشتناک است و در نگاه اول حس مي کنيد سطح پوست ابروهايتان را زخم مي کند. البته اگر دقت نکنيد و دستتان بلرزد، بله خطرناک است. اين موچين به شما اين امکان را مي دهد که نازک ترين و کوتاه ترين موهاي ابروهايتان را بکنيد. اين موچين در هنر طراحي ناخن هم استفاده مي شود. به اين صورت که براي برداشتن چيزهاي ظريف تزئين ناخن، از آن استفاده مي کنند.
موچين گيره اي و تيز
از ترکيب دو نوع موچين قبلي، اين موچين به دست مي آيد. اگرچه نوک اين موچين خيلي تيز و وحشتناک و محکم به نظر مي رسد، اما در حقيقت بسيار عالي است و مي تواند موهاي ابرو را به آساني و خيلي سريع از جا در بياورد.
موچين سر گرد
از آن جايي که معمولا موچين هاي سرگِرد براي ابرو برداشتن خوب نيستند، اما مي تواند به حالت دهي ابروها کمک کنند. به اين دليل که موچين هاي نوک گرد، تارهاي زيادي از ابرو را مي کَنند. البته گرد بودن نوک موچين کار را آسان تر کرده و خطر آسيب رساندن به پوستتان را کاهش مي دهد.
موچين نيزه اي
اين نوع موچين قديمي و پر کاربرد نوکي نيزه مانند دارد و به شما اين امکان را مي دهد تا سريع تر و بهتر ابروهايتان را فرم دهيد. اين موچين براي برداشتن موهاي زائد همه نقاط بدن که ديده نمي شوند، بسيار مفيد است.
موچين سر پهن
اين نوع موچين سر پهن به اشکال متنوعي در بازار موجود است که کاملا سليقه اي است. اين موچين هم مانند موچين قبلي بسيار عالي و کارآمد است.
موچين‌ها، مانند هر وسيله‌ ديگر ، به مرور زمان و با استفاده‌ ي مکرر، کارايي خود را از دست مي ‌دهند. اما با نگهداري مناسب، مي ‌توانيد به طول عمر آن ها بيفزاييد.

منبع:https://haftoyek.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 333
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 165
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 175
  • بازدید ماه : 845
  • بازدید سال : 3,825
  • بازدید کلی : 12,660