loading...
آرایشگران ماهر
صدف بازدید : 32 شنبه 13 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

انواع مدل های شورت و سوتین زنانه
لباس زیر بدلیل این کـه در دسترس دید نیست نباید مورد بی توجهی قرار بگیرد. بد نیست کـه هر چند وقت یک بار لباس زیر خودرا بجوشانید تا کاملا ضد عفونی شود و آلودگی‌هاي آن از بین برود. اتو کردن پس از شستشو نیز دراین امر بسیار موثر خواهد بود. یکی از اشتباهات رایج مـا این اسـت کـه پس از شستن لباس زیر آنرا زیر لباس‌هاي دیگر پهن می کنیم تا پنهان باشد.
اما بهتر اسـت لباس زیر مستقیما در دسترس هوا باشد تا خشک شود و ذرات معلقی کـه جذب خود کرده اسـت در اثر هوا از بین بروند. برای خشک کردن لباس زیر بهتر اسـت کـه در جای تمیز و ترجیحا بـه صورت آویزان پهن شوند. اگر بتوانید هرروز لباس زیرتان را بشوئید بـه سلامت شـما کمک بزرگی خواهد شد.
بهترین جنس لباس زیر
جنس دانتل یا اجناسی کـه دارای انعطاف پذیری خوبی هستند، بهترین جنس و بافت مناسب برای لباس زیر محسوب می شوند. لباس زیرهای نخی نیز بسیار مناسب اسـت و اگر پوست شـما بـه عده اي از بافت‌ها حساسیت نشان میدهد، لباس زیر نخی حساسیت پوستی کمتری را ایجاد میکند.
برای استفاده بلند مدت از یک لباس زیر توصیه می شود کـه از جنس‌هاي طبیعی استفاده کنید. لباس زیرهایی کـه از الیاف و مواد غیر طبیعی مانند پلاستیک تولید شده‌اند باعث اذیت شدن پوست شـما میشوند. پس برای سوتین‌هایي کـه در طول روز استفاده میکنید بهتر اسـت بـه سراغ مدل‌هایي بروید کـه ساده و آسان هستند و پوشیدن انها در طول روز شـما را اذیت نکند.
در این بخش مقاله ما تصاویری از انواع لباس زیر فانتزی دخترونه و شورت و سوتین مجلسی و شورت و سوتین ست گیپور و شورت و سوتین باب اسفنجی و ست شورت و سوتین و ست شورت سوتین طرح یلدا و طرح جدید شورت و سوتین را برای شما فراهم آورده ایم.

انواع لباس راحتی زنانه
باس زیر نایلونی تعریق را بیشتر می کند ودر نتیجه امکان ابتلا بـه قارچ پوستی را افزایش می دهد. درصورت ابتلا بـه قارچ پوستی کـه بـه شکل دایره‌هاي قرمز ایجاد و باعث خارش، حساسیت و تورم میشود، باید از پمادهای موضعی ضد قارچ ودر موارد شدیدتر از داروهای خوراکی استفاده کنید.
انواع مایو زنانه
مایوهای زنانه طرح ها و مدل ها مختلف دارد اما به صورت کلی مایوهای زنانه بر چهار مدل یک‌ تکه(یا سرهمی)، دوتکه(در دو نوع بیکینی و تانکینی)، سه‌تکه و اسلامی است.
مایوی ساده یا یک‌تکه از جلو شرمگاه تا بالای سینه را می‌پوشاند و مایو های دو تیکه مشابه ست های لباس زیر می باشد و تکه‌ای از آن شرمگاه را پوشانده و قسمت دیگر سینه‌ها را می‌پوشاند.


خرید لباس زیر مناسب
لباس زیر تاثیر مهمی در ظاهر شـما خواهد داشت و اگر سوتین مناسبی را انتخاب نکنید باعث می شود کـه لباس رویی شـما هم چندان خوب دیده نشود و بد جلوه کند. خرید لباس زیر در سایز و اندازه مناسب و نحوه نگه‌داری لباس زیر زنانه تاثیر بالایی در طول عمر و کارکرد آن دارد.
اگر لباس زیر خصوصا سوتین مناسبی را انتخاب نکنید علاوه بر این کـه هزینه‌اي را برای خرید آن صرف کرده اید، می تواند باعث درد و اذيت پوست شـما و هم چنین ایجاد فشار روی قفسه سینه و مشکلات تنفسی بشود. لباس زیر تنگ عروق پوست را تحت فشار قرار داده و مانع از گردش خون مناسب در آن نواحی می شود بـه خصوص اگر تنگی لباس در ناحیه لگن و سینه باشد.
در نتیجه پس از پوشیدن چنین لباس زیرهایی ممکن اسـت احساس کوفتگی کرده و روی پوستتان قرمزی ایجاد شود. پس سعی کنید این موارد را در هنگام خرید لباس زیر زنانه اعم از شورت، سوتین و زیر پوش درنظر داشته باشید.

لباس زیر زنانه مناسب برای مجالس
سوتین مناسب برای لباس‌هاي یقه باز یا دکلته بهتر اسـت از جنس دانتل باشند. این جنس از سوتین بهتر روی بدن می نشیند و سبب می شود کـه سینه‌هاي شـما خوش فرم‌تر و زیباتر بنظر بیاید. در صورتی کـه میخواهید سینه‌هاي شـما بزرگ‌تر بنظر بیاید میتوانید از سوتین‌هاي ابری و جک دار استفاده کنید کـه این خواسته شـما را تامین میکنند.
خرید اینترنتی سوتین نیم تنه شورت و ست لباس زیر ارزان
ما در این بخش انواع مدل های مختلف شورت را به شما معرفی می کنیم و شما به راحتی می توانید خرید ست زنانه و خرید شورت و سوتین ارزان خوب و خرید شورت و سوتین عمده و فروش لباس زیر زنانه زیر قیمت را براحتی انجام دهید.
شورت پادار Boy Shorts
این مدل از انواع شورت زنانه، بر خلاف معمول، در قسمت ران، مستطیلی شکل هستند و شورت‌های مردانه را در ذهن تداعی می‌کنند. ویژگی اصلی شورت پادار، پوشش بالای آن است.
کِی بپوشیم : شورت‌های پادار زنانه در زیر دامن‌های کوتاه و چین دار که امکان بالا رفتن آن‌ها بسیار است، به کار می‌روند.
این مدل از شورت‌ها در دوران قاعدگی گزینه‌ی مناسبی نخواهد بود.
شورت کلاسیک Classic Briefs
این شورت با فاق بلند و پوشش حداکثری، قدیمی‌ترین و راحت‌ترین مدل از انواع شورت زنانه است. البته این طراحی، امروزه علاوه بر شورت‌های روزانه، در انواع شورت‌های مدرن نیز استفاده می‌شود.
شورت کلاسیک دقیقا همانی است که در بسته‌های چند‌تایی می‌خرید و با هر لباسی می‌پوشید. این مدل شورت زنانه تنها با لباس‌های ظریف و چسبان که خط شورت را نمایان می‌سازند، قابل استفاده نخواد بود.
کِی بپوشیم : شورت کلاسیک برای استفاده‌ی روزمره و در روزهای سخت قاعدگی، بهترین گزینه است.این شورت بطور کلی شورت راحتی می باشد.
هیپسترز / هیپ هاگرز Hipsters
در مدل هیپستر یا هاگرز، کش کمر دقیقا روی باسن قرار می‌گیرد. با اینکه این شورت، فاق کوتاهی دارد، اما هنوز پوشش زیادی را به خصوص در پهلوها ایجاد می‌کند.
کِی بپوشیم : این مدل شورت زنانه، در زیر جین‌ها و دامن‌های فاق کوتاه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

منبع:https://haftoyek.ccom

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 333
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 702
  • بازدید سال : 3,682
  • بازدید کلی : 12,517