loading...
آرایشگران ماهر
صدف بازدید : 32 جمعه 13 دی 1398 نظرات (0)

این مواد خوراکی واقعا شما را یاری می دهند تا پوستی جوان داشته باشید.

آشنایی با بهترین خوراکی برای زیبایی پوست باعث می شود تا زیبایی ظاهری فرد تقویت پیدا کند زیبایی پوست با استفاده از مواد غذایی موثر قابل تقویت است برخی از میوه ها هستند که تاثیر مستقیمی بر زیبایی پوست دارد که با شناخت آن ها زنان می توانند از آن ها استفاده کنند و زیبایی خود را قوت ببخشند . زیبایی چیزی نیست که نتوان آن را تعیین نکرد و بر آن تاثیر نگذاشت
بهترین خوراکی برای زیبایی پوست :
هیچ چیز قادر نیست به اندازه غذای سالم در بدن و رژیم سالم غذایی، پوست شما را زیبا کند. پوست، به عنوان مهم ترین عضو در بدن، احتیاج به مراقبت دارد و باید نحوه غذا خوردن صحیح باشد صورت زیبا، پول بسیار زیادی نمی خواهد، بلکه مزه خوب و خوش طعم و خوراک سالم، برایش کافی است.
چای سبز
با چای سبز می توانید رطوبت مورد نیاز و سلامت پوست  را تامین کنید. حتی چای سبزی که کافئین دارد، می تواند رطوبت مورد نیاز را تامین کند. آنتی اکسیدان موجود در چای، پوست را در مقابل آسیب های ناشی از نور خورشید، محافظت می کند. چای سبز، در لاغری، حافظه بهتر و جوان تر ماندن، موثر است.
از دلایل اصلی پیری از خود محافظت کنند.

لپه
هنگامی که بحث عمر طولانی مطرح می شود، چگونگی مصرف حبوبات سبز و زرد تا زمانی که در رژیم غذایی شما وجود داشته باشند، چندان فرقی نمی کند.
نتایج مطالعه ای که توسط انتشارات BMJ منتشر شده است، نشان می دهد، مصرف لپه پخته شده و دیگر حبوبات – یک جز اصلی از رژیم غذایی مدیترانه ای – می تواند روند پیری در سطح سلولی را کند سازد. پژوهشگران فیبر و آنتی اکسیدان های موجود در لپه و دیگر حبوبات را عوامل موثری می دانند که به آنها قدرت افزایش طول عمر را می بخشند.

ویتامین E
پیری (هم در پوست و هم در ظاهر) را با ویتامین E به تاخیر بیاندازید. ویتامین E در موادی چون دانه کدو تنبل، بادام خشک بو داده و دیگر دانه ها و آجیل و برخی روغن های سبزیجات، یافت می شود. ویتامین E ارمغان طبیعت برای داشتن صورتی زیبا ست.

امگا۳
اسیدهای چرب امگا ۳، با خاصیت ضد التهابی خود، پوست را صاف و موها را براق و خوش حالت می کنند. امگا ۳ در موادی چون ماهی آب های سرد (تن، سالمون، قزل آلا، کپور، شاه ماهی و ساردین)، تخم کتان و گردو وجود دارد. سالمون و روغن آن، رطوبت و زیبایی پوست را به ارمغان می آورد و التهاب و سرخی پوست را درمان می کند.
علاوه بر امگا ۳ بایست اسیدهای چرب دیگر را در رژیم غذایی خود بیاورید تا ناخن ها و پوستی قوی داشته باشید و از التهاب دور ناخن هایتان کم شود. روغن گل پامچال، روغن گل گاوزبان، روغن بذر کتان و روغن ماهی، اسیدهای چرب دیگر را دارا هستند.

گردو
خوردن آجیل یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای بهبود سلامت  خود انجام دهید. بنابر نتایج مطالعه ای که در نشریه BMC Medicine منتشر شده است، افرادی که سه بار در هفته یا بیشتر آجیل، به ویژه گردو، مصرف می کنند، دو تا سه سال بیشتر عمر می کنند. افرادی که گردو مصرف می کنند به طور قابل توجهی خطر ابتلا به سرطان و بیماری قلبی، دو قاتل بزرگ که با افزایش سن، انسان را در معرض خطر مرگ قرار می دهند، در آنها کاهش می یابد.
البته باید به این نکته توجه داشت که مطالعه ای دیگر نشان داده است بادام زمینی یا کره بادام زمینی فاقد فواید افزایش طول عمر هستند و تاثیری در این زمینه ندارند. همچنین، گردو یکی از مواد غذایی است که مصرف آن می تواند به باهوش‌تر شما منتج شود.

شکلات

شکلات از خوراکی های محبوب و دوست داشتنی در سراسر جهان است و دانشمندان دریافته اند مصرف انواع خوب آن، به ویژه شکلات تلخ، می تواند به افزایش طول عمر انسان کمک کند. شکلات منبع خوبی برای رسوراترول، ترکیبی قدرتمند که می تواند نشانه های پیری سلولی را معکوس سازد، محسوب می شود. برای دریافت فواید ضد پیری کامل خوردن شکلات تلخ توصیه می شود.

انار
انار دارای قدرت های فوق العاده ای است. بنابر نتایج مطالعه پژوهشگران فرانسوی، این میوه می تواند در افزایش طول عمر انسان نیز نقش داشته باشد. به گفته دانشمندان، مولکول Urolithin A که در میوه انار یافت می شود توسط میکروب های موجود در روده تغییر شکل یافته و سلول های عضلانی را قادر می سازد در برابر میکروب ها مقاومت کنند.

منبع:https:///haftoyek.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 333
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 165
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 235
  • بازدید ماه : 905
  • بازدید سال : 3,885
  • بازدید کلی : 12,720