loading...
آرایشگران ماهر
صدف بازدید : 27 چهارشنبه 27 فروردین 1399 نظرات (0)

انواع پوست و نحوه مراقبت از آن
پوست انسان انواع مختلفی دارد که بر اساس نوع آن باید از محصولات مراقبت از پوست استفاده کرد. اگر می‌خواهید با انواع پوست و همچنین نحوه تشخیص محصولات مناسب برای پوست‌تان آشناشوید در این مقاله با ما همراه باشید.
تا ما انواع پوست چرب و پوست حساس و پوست خشک و پوست معمولی و پوست مختلط را به شما معرفی کنیم.
پوست چرب
برخی از افرادی زمانی که به حمام می روند و صورت خود را شستشو می دهند، ولی بعد از حمام هم هنوز احساس می کنند صورت آنها به خوبی شسته نشده و زیاد تمیز نیست، باید بدانند که آنها در بین انواع پوست، دارای پوست چرب می باشند.
این دسته از افراد به طور دائم پوست براق و روشنی دارند، به همین دلیل باید از شستشو دهنده هایی استفاده نمایند که قدرت شستشوی آنها بسیار زیاد است.
افرادی که دارای پوست چرب هستند، جوش های زیادی روی صورت خود می زنند و به همین دلیل باید صابون ها و شستشو دهنده های مخصوص و ویژه ای باید برای پوست خود خریداری کنند، تا پوست خود را به وسیله آنها تمیز کنند.
در این مقاله به سوالاتی مانند پوست چرب بهتر است یا خشک ؟ و پوست چرب چه ویژگی هایی دارد و آبرسان پوست چرب و تشخیص پوست چرب از خشک و تونر پوست چرب و تونر پوست چرب و شوینده پوست چرب و قیمت تونر پوست چرب و پاکسازی پوست چرب و محصولات پوست چرب و کرم مرطوب کننده پوست چرب و ماسک پوست چرب و پوست چرب و جوش سرسیاه و ماسک برای پوست های چرب و جوش دار و پوست چرب نشانه چیست و برای پوست چرب چه ضدآفتابی خوبه و ژل پوست چرب هیدرودرم و چربی پوست شکم و پوست چرب در طب سنتی و فوم شستشو پوست چرب و بهترین مرطوب کننده پوست چرب طبیعی و علت پوست چرب و صابون پوست چرب و کرم پودر برای پوست چرب قیمت مناسب و پنکک خوب برای پوست چرب پاسخ می دهیم.پوست خشک

افرادی هم هستند که بعد از حمام کردن احساس می نمایند که پوستشان خشکه زده و پوسته پوسته شده است، این دسته از افراد باید بدانند که در بین انواع پوست دارای پوست خشک و حساسی هستند و باید به حساسیت آن توجه بسیار زیادی داشته باشند.
این دسته از افراد به این دلیل که پوست های بسیار حساسی دارند باید مراقب زیادی از پوست خود داشته باشند. صابون ها و محلول های شستشو که مناسب پوست های خشک و حساس می باشد، برای این پوست ها بسیار مناسب است و شما می توانید از آنها استفاده کنید.
مواد شوینده ای که برای انواع پوست مورد استفاده قرار می گیرد فرمولاسیون خاص و ویژه ای دارد، چرا که پوست را درمان می کند و خشک بودن پوست را از بین می برد تا آن را به حالت تعادل برساند.
در این مقاله به سوالات و موضوعات مختلفی درباره پوست مانند پوست خشک صورت و پوست خشک بدن و پوست خشک جوش دار و پن پوست خشک و تونر پوست خشک و آبرسان پوست خشک و پوست خشک پرتقال برای صورت و پاکسازی پوست خشک و پوست خشک چه ویتامینی کم دارد و درمان خشکی پوست و پوست مختلط و خشک پاسخ می دهیم.
پوست معمولی
در شناخت انواع پوست در بین پوست های متفاوت، باید بدانید که اگر شما بعد از حمام احساس می کنید پوستتان به خوبی تمیز شده و دیگر روی آن چربی وجود ندارد ولی بعد از چند روز باز هم احساس می کنید پوستتان چرب شده است، باید بدانید که پوست شما معمولی می باشد.
انتخاب کردن شوینده ها شستشوی صورت برای این نوع از پوست ها در بین انواع پوست بسیار آسان می باشد، چرا که این دسته از افراد هر نوع شوینده ای را می توانند استفاده کنند.
البته با اینکه آنها هر شوینده ای را می توانند انتخاب کنند، بهتر است با متخصص پوست در مورد خرید انتخاب کردن نوع شوینده مناسب برای شستشوی صورت خود مشورت نمایند.
پوست مختلط
یکی دیگر از انواع پوست که باید با آن آشنایی بیشتری داشته باشید، پوستی می باشد که چربی زیادی دارد ولی این چربی در برخی از نقاط پوست می باشد و در دیگر نقاط چربی زیادی وجود ندارد.
شما باید در مورد این نوع پوست ها اطلاعات خود را بیشتر کنید و بدانید که این نوع از پوست ها مختلط می باشند.
استفاده کردن از شوینده پوست برای این نوع از پوست ها باید با دقت و حساسیت بیشتری خریداری شود، به همین دلیل اگر شما هم دارای پوست چرب می باشید و می خواهید بهترین شوینده را برای پوست خود انتخاب نمایید، بهتر است در مورد خرید آن با پزشک متخصص که در زمینه زیبایی و پوست تخصص زیادی دارد مشورت کنید، تا یکی از بهترین آنها را به شما معرفی کند.
در این مقاله به سوالات و موضوعات مختلفی درباره پوست مانند پوست مختلط صورت و پوست و چگونه از پوست مختلط مراقبت کنیم و پن پوست مختلط و تونر پوست مختلط و آبرسان پوست مختلط و ژل شستشوی صورت پوست مختلط و کرم پودر پوست مختلط و علائم پوست مختلط و مرطوب کننده پوست مختلط پاسخ میدهیم.

منبع:https://haftoyek.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 333
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 129
  • بازدید ماه : 799
  • بازدید سال : 3,779
  • بازدید کلی : 12,614