loading...
آرایشگران ماهر
صدف بازدید : 29 شنبه 07 دی 1398 نظرات (0)

مژه مصنوعی

اگر می خواهید که آرایش شما زیبا تر و جذاب تر بنظر بیاید از مژه های مصنوعی  استفاده کنید.مژه مصنوعی باعث می شود که چشمان شما درشت تر بنظر بیاید.مژه ها تاثیر زیادی در زیباتر دیده شدن حالت چشم ها دارند اما متاسفانه همه ما مژه های زیبا و پرپشتی نداریم. مژه مصنوعی این کمبود را در زیبایی چشمان ما جبران می‌کند؛ البته اگر انتخاب مناسبی در نوع مژه مصنوعی داشته باشیم.داشتن مژه های بلند، برای خانم ها بسیار دارای اهمیت فراوان است، البته حق دارند! مژه ها یکی از مهمترین اجزاء صورت هستند که زیبایی را چند برابر میکنند، مژه‌ی مصنوعی یکی از وسایل آرایشی مهم است که در زیبایی شما تاثیر بسیار زیادی دارد. اما استفاده از مژه‌ی مصنوعی نامرغوب و استفاده‌ی نادرست از آن میتواند مشکلات بسیار زیادی را برای شما ایجاد کند که در ادامه توضیح خواهیم داد، همچنین قابل ذکر است فروشگاه اینترنتی هفت و یک برای شما بهترین برندهای تولید کننده مژه‌ی مصنوعی را قرار داده است و میتوانید با خیال راحت مژه‌ی مصنوعی مورد نظر خود را خریداری کنید و با خیال راحت از آن استفاده کنید.انتخاب مژه‌ی مصنوعی خیلی مهم است، زیرا این محصول مستقیماٌ با چشم شما سروکار دارد. همچنین مژه های مصنوعی در صورتی که از جنس مرغوبی نباشند میتوانند باعث جذب باکتری شوند، دقیقاٌ برعکس عمل مژه های طبیعی! مژه های طبیعی از ورود گرد و خاک و باکتری به داخل چشم شما جلوگیری میکنند.نحوه استفاده از مژه مصنوعی :قبل از انجام هر کاری، نگاهی به اندازه مژه مصنوعی‌های خود بیندازید و بلندی آنها را تنظیم کنید. اگر خیلی بلند بودند، توسط قیچی آرایشی، آنها را کوتاه کنید. اگر گوشه های مژه های مصنوعیتان بلند تر از طول چشمانتان بود، آن را هم کوتاه کنید. دقت کنید که برای کوتاه کردن مژه‌هایتان، قیچی را به حالت اُریب در دست بگیرید تا تمام قسمت های مژه به صورت یکنواخت کوتاه نشوند. در واقع مژه را به گونه‌ای در دستتان بگیرید که حالت C   را تشکلیل دهد و توسط قیچی آرایشی، آنها را کوتاه کنید.
از یک چسب مژه مخصوص و مناسب  برای چسباندن مژه هایتان استفاده کنید. با یک دست مژه را نگه داشته و با دست دیگر پد مژه را به چسب آغشته کرده و سرتاسر مژه‌هایتان را آغشته به چسب کنید. ده ثانیه صبر کنید تا چسب محکم شود. شما می‌توانید در این مدت، چسب را فوت کنید و یا درهوا به آرامی تکان دهید. این روند باعث سریع‌تر خشک شدن چسب می‌گردد. 

نکات مهم قبل و بعد از چسباندن مژه:

1. هنگام چسبیدن مژه، دقت کنید که چسب به درون چشمتان وارد نشود.

2. بعد از چسباندن  مژه، به مژه هایتان ریمل بزنید. این کار جلوه‌ بهتری به چشمانتان می‌دهد.

3. برای برداشتن مژه، می‌توانید از روغن نارگیل یا زیتون استفاده کنید. انگشت خود را به روغن آغشته کنید و به آرامی مژه خود را بردارید زیرا با استفاده از روغن احتمال کنده شدن مژه های شما کاهش می یابد

4. بهتر است از هر مژه مصنوعی خریداری شده، فقط یکبار استفاده کنید مگر اینکه مژه مصنوعی خریداری شده یک بار مصرف نباشد.
کدام  مژه مصنوعی مناسب کدام چشم است؟
چشم‌های ریز
افرادی که چشم‌های ریز و کوچکی دارند بهتر است مژه هایی را انتخاب کنند که زیاد جلب توجه نکند؛ این مژه‌ها که خیلی پر و بلند بوده و مشکی بودنشان بیشتر نمایان است باعث کوچک‌تر دیده شدن و فرم نا مناسب چشم‌هایتان می‌شود و مصنوعی بودن مژه ها کاملا مشخص می‌شود.
چشم‌های درشت
افرادی که چشم های درشتی دارند می‌توانند با استفاده از مژه‌های بلند بر گیرایی چشم‌های خود بیفزایند. اگر چشم های درشت و گرد دارید و قسمت سفیدی چشم هم از بالای عنبیه و هم از پایین عنبیه دیده میشه بهتر است که از مژه هایی استفاده کنید که طول بیشتری دارند. این مدل از مژه ها در عین حفظ زیبایی و درشتی چشمان شما آن‌را کشیده تر و خوش فرم‌تر نشان می‌دهند.
چشم‌های پف دار
برای چشم‌های پف کرده و یا پلک افتاده بهتر است مژه مصنوعی را انتخاب کنید که قسمت مرکزی مژه پرتر و طولانی‌تر باشد و قابلیت پوشاندن پلک شما را داشته باشد.
مژه‌های بسیار کم پشت
اگر تراکم مژه هایتان خیلی کم و مژه های کم پشتی دارید ، بهتر است مژه مصنوعی انتخاب کنید که موهای آن به هم ریخته بوده و حالت ضربدری داشته باشد. زیرا بهتر روی مژه‌های کم پشت قرار می‌گیرد یا به اصطلاح می‌نشیند.

منبع:https://haftoyek.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 333
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 787
  • بازدید سال : 3,767
  • بازدید کلی : 12,602