loading...
آرایشگران ماهر
صدف بازدید : 43 شنبه 23 آذر 1398 نظرات (0)

اگر به دنبال پاسخ این پرسش هستید که باید بدانید که راز این برتری در آنتی اکسیدانها و فشار اکسیدیته نهفته است.
روانشناسان دریافته اند: مردانی که کمترین سطح فشار اکسیدیته را در بدنشان دارند به لحاظ جسمی از جذابیت بیشتری برخوردار هستند.
دکتر استیو گانگستاد روانشناس انگلیسی در گفت وگویی با روزنامه ایندیپندنت متذکر شد: این یافته ها می تواند چندین کاربرد مهم داشته باشند. برای مثال نشان می دهد چرا زنان به گونه ای تکامل یافته اند که به دنبال راهی برای کاهش میزان فشار اکسیدیته در بدنشان هستند و به طور فطری می دانند که این امر بر جذابیت آنها می افزاید.
متخصصان می گویند: این گزینش یک رفتار انتخابی نبوده بلکه یک واکنش ذاتی است و به مرور زمان بعنوان روشی برای تشخیص قدرت از ضعف تکامل یافته است.
مادامی که سلولها از اکسیژن برای تولید انرژی استفاده می کنند، می توانند مولکولهای رادیکال آزاد خلق کنند.
این مولکولها در اثر واکنش شیمیایی با دیگر مولکولها به سلولها آسیبی وارد می کنند که فشار اکسیدیته نامیده می شود.
اگر مقدار رادیکال زیاد شود فشار اکسیدیته افزایش یافته و به دی ان ای سلولی و بافت ها صدمه جدی خواهد زد.
سیگار، الودگی هوا و تغذیه ناسالم از عوامل مهم افزایش سطح رادیکال های آزاد در بدن هستند.

صدف بازدید : 33 جمعه 22 آذر 1398 نظرات (0)

بعد از استعمال عطر از محکم بسته شدن درش مطمئن شوید. شیشه عطرها را در جاهای گرم یا در معرض نور خوشید قرار ندهید. این کار باعث از بین رفتن بخش زیادی از بوی عطر و در عین حال تیره شدنش می شود. به همین خاطر است که خیلی از تولیدکنندگان عطرها شیشه های تیره یا مات را برای عطرشان انتخاب می کنند.

سعی کنید عطری را انتخاب کنید که انگار برای شما ساخته شده است، عطری که با آن احساس راحتی کنید. به اینکه این عطر روی بدن فلان دوست یا آشنا خوش بوست اکتفا نکنید. عطرها را حتما باید روی بدن خودتان امتحان کنید. پوست هر کسی، میزان خشک یا چرب بودنش و حتی رایحه شخصی هر فردی با دیگران متفاوت است . وقتی برای خرید عطر به فروشگاهی می روید، آن عطر را روی بدنتان اسپری کنید و بگذارید 10 دقیقه بماند. معمولا بعد از 10 دقیقه عطرها خودشان را نشان می دهند و می توانید تشخیص بدهید برای شما مناسب هستند یا نه اما هستند عطرهایی که در یک ساعت اول چندان دوست داشتنی به نظر نمی رسند و تازه بعد از گذشت یک ساعت خودی نشان می دهند. سعی کنید برای خرید عطر اصلا و ابدا عجله نکنید. باور کنید آدم لباسی با پارچه زیر را راحت تر از عطر نامناسب تحمل می کند!

صدف بازدید : 37 جمعه 22 آذر 1398 نظرات (0)

عطر و ادکلن ها دارای رمز و رموز پیچیده‌ای می باشند. و در واقع بسیاری از اوقات می توان از بوی هر فردی به سلیقه ی او پی برد. زیرا روانشناسان معتقدند که هر فردی عطر و بویی مخصوص به خود دارد و حتی پا را از این فراتر گذاشته اند و معتقدند که انسان ها بر اساس بوی هم عاشق هم می شوند.

معمولا آقایان و بانوان به دنبال عطر زنانه و عطر مردانه ای هستن که پخش و ماندگاری بالایی داشته باشد. پخش بوی عالی از مهمترین فاکتوهای محبوبیت عطر می باشد. زیرا بسیاری از عطرها جذب کننده اند و توجه جنس مخالف را به طور فراوان جذب می کنند. لابد برای شما نیز اتفاق افتاده است که پاهی اوقات که در یک مراسم یا جشن تولد حضور دارید از شما می پرسند که از چه عطری استفاده کرده اید. یا حتی گاهی اتفاق می افتد که وقتی کسی را سوار خودرویتان می کنید از عطر و بوی خاص خودرویتان می پرسند. بیشتر مواقع در انتخاب عطر ، نوع رایحه ، گروه بویایی و کیفیت آن حرف اول را می‌زند و اغلب اوقات نیز ماندگاری و پخش بو از معیارهای اصلی انتخاب عطر توسط آقایان و خانم ها می باشند.

البته ناگفته نماند که پشت یک بوی به ظاهر ساده هزاران رمز و راز و ترکیبات گیاهی و میوه ای و شیمیایی نهفته است. این ترکیبات اکثر اوقات بر اساس تجربه و با تلفیق دانش و هنر باهم آمیخته شده‌اند تا یک رایحه ی خاص به وجود آید و آن رایحه ی خاص بتواند شما را بر سر هیجان آورد. عطرها دارای رایحه و گروه های بویایی متفاوتی می باشند. در مرحله ی اول هر عظری دارای سه نت بویایی می باشد که در گروه های نت اولیه ، نت میانی و نت پایانی قرار می گیرند. و در مرحله ی بعد نوع رایحه هایی که یک عطر و ادکلن می تواند داشته باشد مورد توجه قرار می گیرد . به عنوان مثال یک عطر ممکن است چند رایحه را به صورت متوالی داشته باشد. این رایحه‌ها امکان دارد که تلخ یا شیرین، خنک یا گرم، ملایم یا تند و خوراکی یا گلی و میوه ای باشند. رایحه‌های تلخ و شیرین از رایج ترین رایحه های مورد استفاده در ایران و جهان می باشند که بسیار پرطرفدارند و عطرهایی با این رایحه طرفداران زیادی به خود جذب نموده است. در ادامه ویژگی‌ها و خصوصیات عطر تلخ را بیان می کنیم.امروزه یکی از محبوب‌ترین عطرها در گروه رایحه‌های تلخ قرار می‌گیرند؛ البته وقتی از عطر تلخ، نام می بریم منظورمان همان مزه ی تلخ نیست؛ در واقع آنها می‌توانند بوهایی نظیر بوی چوب سوخته، قهوه و نعناع، میخک، دارچین و … را از خود منتشر کنند. گاهی اوقات این رایحه‌ها به نسبت‌های مشخص با هم ترکیب گشته و یک عطر منحصر به فرد را پدید می‌آورند. بسیاری از افراد معیار کیفیت عطر را ماندگاری بوی آن می پندارند در حالی که فاکتورهای دیگری نظیر نوع رایحه و گروه بویایی آن نیز در انتخاب عطر موثرند. به عنوان مثال شاید بسیاری از افراد از بوی چرم به تنهایی لذت نبرند اما از تلفیق بوی چرم با دیگر نت های بویایی لذت می برند. که معمولا اینگونه رایحه ها در یک عطر زنانه ی شاخص مردانه دیده می شود.عطر و ادکلن های با رایحه ی تلخ از پرطرفدارترین عطرها جهت مراسم و محافل رسمی می باشند. فروشگاه های اینترنتی  مختلف دارای کالکشن بی نظیری از بهترین و پرفروش ترین عطر و ادکلن های تلخ در ایران و اروپا بوده و نقدی منصفانه و دقیق بر پای تمامی آن ها گردآوری کرده اند. انواع عطر جیبی  نیز در گروه عطرهای تلخ زنانه و مردانه ، عطر های تلخ و خنک و ادکلن های تلخ و گرم وجدیدترین پرفیوم های تلخ  وجود دارند که حجم کمتری نسبت به عطر اوریجنال دارند اما همان کیفیت و بوی عطرهای اصل را دارند. عطرهای گرمی یا همان اسانس و پرفیوم های عطر نیز توسط برخی شرکت های آلمانی و سوئیسی تهیه شده اند. عطرهای تلخ و گرم و یا عطرهای تلخ ملایم و یا عطرهای تلخ و خنک بسیار جذاب و دل‌نشین می باشند و معمولا عطرهای تلخ مردانه و زنانه از برخی گیاهان، ادویه‌های تند و ریشه درختان پرفته می شوند. این عطرها قبلا حال و هوای رسمی داشته و بیشتر در مکان‌های رسمی و برای مردان استفاده می‌شدند اما اکنون چنان فراگیر شده اند که هم مورد توجه بانوان هستند و هم در مناسبت ها و مراسمات مختلف استفاده می گردند. البته بهتر است که از این عطر و ادکلن ها در فصول زمستان و پاییز استفاده شود. و بهترین عطر برای فصل زمستان نیز یک عطر با رایحه تلخ و تند می‌باشد.

منبع:https://haftoyek.com

صدف بازدید : 32 جمعه 22 آذر 1398 نظرات (0)

 

رژلب یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین لوازم آرایش است که در هر ثانیه، 27 عدد از آن در کل جهان به فروش می رسد. کاربرد رژلب آن است که لب ها را برجسته تر نشان داده و اختلاف اندازه آن ها را اصلاح می کند. به همراه داشتن تنها یک رژلب قرمز کافیست تا هنگامی که زمان کافی برای ارایش  کردن ندارید نیز به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشید.

صدف بازدید : 40 پنجشنبه 21 آذر 1398 نظرات (0)

 

لاک زدن ناخن ها یه چیز مهم برای دختران و زنان هست ما در اینجا اموزشی را ترتیب داده ایم تا شما به راحتی بتوانید ناخن هایتان را لاک دو رنگه یزنید.لاک دو رنگه ناخن ها بسیار راحت و…

1-در ابتدا لاک های قبلی را پا کنید و ناخن ها را خشک کنید.


لاک زدن ناخن ها یه چیز مهم برای دختران و زنان هست ما در اینجا اموزشی را ترتیب داده ایم تا شما به راحتی بتوانید ناخن هایتان را لاک دو رنگه یزنید.لاک دو رنگه ناخن ها بسیار راحت و…
2-با لاک خود تمام ناخن خود را لاک کنید و به مدت ۱۵ دقیقه صبر کنید. 3-بعد از خشک شدن با نوار چسب همانطور که در تصویر ملاحظه می کنید نیمی از ناخن خود را بپوشانید.

(توجه کنید که طول نوار چسب استفاده شده به اندازه ای باشد که بتوان بعد از لاک دوباره به راحتی ان را برداشت.)

۴- رنگ دیگری را که دوست دارید را برداشته و به راحتی  بقیه ناخن را لاک بزنید.

 

5- حالا نوبت برداشتن نوار چسب هست.برای برداشتن ان دقت کنید چون ممکن است مقداری از لاک ها با ان بلند شود اگر این اتفاق افتاد ان ناحیه را دوباره لاک بنید.

صدف بازدید : 34 پنجشنبه 21 آذر 1398 نظرات (0)

در آرایش صورت تکنیک های آرایشی ای مختلفی وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید دندان های تان را سفیدتر نشان داده و لبخندتان را زیباتر کنید و جذابیت خاصی به چهره تان بدهید.

با آرایش لبخندتان را زیباتر و دندان هایتان را سفید تر کنید 

اگر لبخندتان، آنقدر که دوست دارید درخشان و زیبا نمی باشد، ما ناراحتی‌تان را درک می‌کنیم و برای حل آن به شما کمک می کنیم. داشتن دندانهایی که چندان سفید نیستند آزار دهنده می باشند. خوشبختانه راه‌حل‌های سریعی وجود دارد تا بتوانید این مشکل را حل کنید. این ترفندهای ساده را امتحان کنید تا دندانهایتان در اسرع وقت سفیدتر بنظر برسند.
برای سفید نشان دادن  دندان هایتان  از رژ لب رنگ توت استفاده کنید 
آیا تا بحال توجه کرده‌اید که چگونه یک پیراهن زرد با منعکس کردن رنگ زرد در پوستتان می‌تواند باعث شود صورتتان زرد بنظر برسد؟رژ لب‌هایی با ته رنگ زرد نیز همین کار را با دندان‌های شما می‌کنند.

اگر از رژ قرمز خوشتان نمی‌آید، از رنگ صورتی با تن آبی استفاده کنید. این رنگ‌ها باعث می‌شوند دندان‌هایتان سفیدتر و روشن‌تر بنظر برسند و اگر نمی‌توانید از رنگ رژ همیشگی‌تان دست بکشید، از برق لب‌های آبی رنگ استفاده کنید که دارای درخشش آبی ظریفی هستند و می‌توانید آنها را روی هر رژ لبی بزنید.

صدف بازدید : 40 پنجشنبه 21 آذر 1398 نظرات (0)

گاهی اوقات و بخصوص در سنین جوانی علاقمندیم به خودمان برسیم و البته کمی هم با آرایش زیباترشویم که این از اقتضای سن ما است ولی دوست نداریم این آرایش دخترانه ی ما آنچنان پر آب و رنگ باشد که هم چهره ی واقعی ما را تغییر دهد و هم گاهی حتی از زیبایی آن کم کند.
لوازم آرایش ابزاری برای بیرون کشیدن زیبایی های صورت ما که شامل گونه ها،چشم ها و لب ها هستند, می باشد و پوشاندن عیوب و نواقصات صورت هستند. اما گاهی اوقات ما خیلی زیاد وکاملا غیر طبیعی از این وسایل استفاده می کنیم و این موضوع سبب می شود که نه تنها زیبایی صورت ما نشان داده نشود بلکه ظاهری زننده و نا مناسب نیز داشته باشیم.

یکی از ویژگی های مهم آرایش دخترانه این است که کاملا ملایم و ساده و در عین حال جذاب باشد و در آن از روش هایی که معمولا خانم ها برای آرایش غلیظ استفاده می کنند، خبری نباشد. البته این هم به این معنا نیست که مثلا استفاده از رژلب هایی به رنگ قرمز و و کمی تیره در آرایش دخترانه ممنوع باشد، اما باید توجه داشته باشید که همه چیز در هماهنگی و تناسب خوبی با هم باشند و باید تناسب برقرار شود بین میزان آرایش اجزای صورت.
ازکانسیلر استفاده کنید:
اگر روی صورت شما جوش و لک زیاد است و ظاهر چهره را خراب کرده است برای پوشاندن آن باید از کانسیلر استفاده کنید، رنگ کانسیلر را دقیقا همرنگ پوست خود انتخاب کنید. با کانسیلر می‌توان تیرگی زیر چشم را هم پوشش داد البته این نوع کانسیلر باید ته رنگ زرد داشته باشد تا رنگ بنفش را خنثی کند. شما با استفاده از کانسیلر میتوانید جای جوش را محو کنید.

ریمل بزنید 

ریمل زدن باعث می‌شود مژه‌های شما سیاه‌تر بلندتر و پرپشت‌تر به نظر برسند اما اگر مژه‌های زیبایی دارید می‌توانید به جای ریمل از ژل مژه بیرنگ استفاده کنید و فرمژه بزنید تا چشمان شما بازتر و زیباترو جذاب تر دیده شوند. دختران نوجوان می‌توانند از رنگ‌هایی غیر از مشکی برای ریمل هم استفاده کنند مانند آبی و صورتی که ظاهری فانتزی و جالب به چشمان شما خواهد داد .
البته به موقعیتی که برای آن آرایش می‌کنید هم توجه داشته باشید تا آرایشی که مسیکنید برای آن مکان مناسب باشد. قبل از خشک شدن ریمل با شانه مخصوص مژه‌ها را شانه کنید تا اضافات ریمل پاک شود و روی مژه‌ها گلوله گلوله نشود.از ریمل بدون خورده مژه و تنها برای تیره تر کردن و جداساختن مژه ها از هم استفاده کرده ، اول از عرض مژه ها و بعد از آن هم تنها مژه های بالا را ازطول ریمل بزنید . برای استفاده از رژگونه :

برای اینکه جای اصلی رژگونه را پیدا کرده و خط گونه ی خود را برای رژگونه زدن در نظر بگیرید کاملا گونه ها را به داخل بکشید و سپس روی همان نقاط فرو رفته به سمت بالا با برس پهن و مخصوص رژ گونه بزنید.
برای مرتب کردن ابروها:
ابروها را با برس ابرو به سمت بالا بکشید و حالت دهید. سپس با برس پهن و مخصوص پودر های پوشاننده ی صورت همه ی نقاط را خوب بپوشانید که بهتر است برای یکدست شدن و محو شدن لکه ها و نقطه ها ی قهوه ای اول روی این نقاط پودر زده وسپس دوباره همه ی صورت را کامل و یکدست بپوشانید.

۱۰ نکته آرایش و زیبایی برای دختران نوجوان:
۱- سعی کنید زیاد آرایش نکنید.
۲- از مواد آرایشی طبیعی که دارای پایه گیاهی هستند استفاده کنید.
۳- سعی کنید از لوازم آرایشی مرغوب استفاده کنید.
۴- به اندازه کافی آب بنوشید.
۵- قبل از رفتن به رختخواب، حتما آرایش خود را پاک کنید.

۶- موهای خود را کوتاه نگه دارید.

۷- پوست بدن تان را همیشه چرب نگه دارید.

۸- سبزیجات به رنگ سبز را فراموش نکنید.
۹- از گوشت قرمز کمتر استفاده کنید.
۱۰- به جای استفاده از اسپری، از عطر استفاده کنید.

منبع:https://haftoyek.com

صدف بازدید : 39 چهارشنبه 20 آذر 1398 نظرات (0)

از گذشته تاکنون جمله معروفی وجود دارد که در آن می گوید چشم ها  پنجره ای به روح انسان ها هستند، حال اگر چشم پنجره ای به روح آدمی باشند پس ابروها یز قاب این پنجره های زیبا هستند که به صورت شما روح می دهند. در آرایش کردن نیز هر چقدر که آرایش چشم های شما زیبا باشند، اگر ابروهایی نامتقارن و یا کمرنگی داشته باشید زیبایی چشم های شما را تحت الشعاع قرار میدهند. پس اگر ابروهای کم پشت و یا بدون حالتی دارید و نمی خواهید از روش های طولانی مدتی برای حالت دادن به آن ها استفاده کنید 

برای پر کردن ابابتدا صورت را شسته و روی آن مرطوب کننده ها مناسبی بزنید.
سپس با استفاده از یک شانه ابرو و یا سر یک ریمل تمیز ابروهای خود را شانه کنید. این مرحله مهمی برای تشخیص مدل اصلی ابروها است.
پس از تشخیص فرم ابرو، می توانید از هر وسیله ای مانند مداد ابرو، سایه و یا ژل پر کننده ابرو برای پر کردن ابروها استفاده کنید. در این مقاله از ترکیب مداد و سایه استفاده شده است. مشخص است که استفاده از مداد ابرو به آن ها حالت داده و زدن سایه داخل ابروها آن ها را پرتر نشان می دهد.روها به صورت مرحله به مرحله و با کمک آرایش پرداخته شده است.برای پر کردن ابروها با مداد از قسمتی که به سمت داخل است شروع کرده و از آن قسمتی که احساس می کنید ابروهایتان کم است و اگر بیشتر باشد بهتر دیده می شود شروع به پر کردن ابروها کنید. سعی کنید پر کردن ابروها را به حالت معمولی خود ابروها انجام داده و سعی نکنید که حالت جدیدی برای ابروها خلق کنید.
برای پر کردن ابروها با مداد از زدن ضربات آهسته داخل ابرو استفاده کرده و مداد را روی ابروها نکشید.دقت کنید که مدادی که استفاده می کنید از رنگ ابروهای شما تیره تر نباشد. به طور معمول در پر کردن ابروها از مدادی استفاده می کنند که دو درجه روشن تر از رنگ موهاست. ولی اگر موهای بلوندی دارید از مدادی استفاده کنید که دو درجه از رنگ موهایتان تیره تر است.دقت کنید که مداد ابرویی که استفاده می کنید خیلی بالاتر از ابرو نرفته باشد که ابروها را از حالت طبیعی خارج کند. این کار را روی هر دو ابرو انجام داده و به ابروها حالت و کمی حجم دهید.از آن جایی که استفاده از مداد به تنهایی باعث غیرطبیعی شدن ابروها می شود در این جا از سایه هم استفاده شده است. برای زدن سایه از یک فرچه زاویه دار و سر تخت استفاده کرده و کل سطح ابرو را سایه بزنیدبرای بهتر دیده شدن ابروها می توانید پس از زدن مداد و سایه بالای آن ها را با کانسیلر و یا کرم پودر کمی روشن کنید تا تضاد سطح پوست و ابروها به جذابیت آن ها کمک کند.

صدف بازدید : 32 چهارشنبه 20 آذر 1398 نظرات (0)

آموزش کامل و دقیق رنگ کردن مو در خانه :

رنگ کردن موها سبب زیباتر شدن چهره می شود از این رو بسیاری از خانم ها برای اینکه در چهره خود تغییر ایجاد نمایند و چهره خود را زیباتر از قبل کنند به رنگ کردن موهای خود می پردازند. رنگ مو باعث افزایش جذابیت چهره می شود. در این روزها که حسابی هزینه زندگی بالا رفته است بسیاری از خانم ها به جای رفتن به آرایشگاه برای رنگ نمودن موهای خود ، در خانه اقدام به این کار می کنند .
وسایل مورد نیاز برای رنگ کردن مو در خانه :
رنگ مو
براش رنگ
پاک کننده ارایش
دستکش لاتکس
مرطوب کننده لب جامدبرای رنگ کردن مو  ابتدا قیچی به دست شوید

برای اینکه نتیجه بهتری از رنگ نمودن موهایتان در خانه بگیرید ، قبل از رنگ کردن نوک موهایتان که دچار موخوره شده است را کوتاه کنید . همچنین بهتر است قبل از رنگ کردن قسمت های خشک و آسیب دیده موهایتان را کوتاه کنید زیرا موی خشک و شکننده نمی تواند به خوبی رنگ را در خود نگه دارد و پس از مدت کوتاهی رنگش از بین می رود و موها بدرنگ خواهد شد.
دو جعبه رنگ مو بخرید:

شما نمی خواهید در وسط کار رنگتان تمام شود، اگر موهایتان بلند است، ممکن است به دو جعبه نیاز داشته باشید تا کل سر خود را بسته به ضخامت موهایتان، بپوشانید. اگر با یک بسته باقی مانده تمامش کنید، می توانید همیشه از آن یکی بعدا استفاده کنید. بصورت کلی اگر دو جعبه رنگ مو داشته باشید میتوانید با خیال راحت از رنگ مو استفاده کنید.
هیچ چیز بدتر از پایان رنگ کاری با لکه های رنگ روی پیشانی نیست. به جای استفاده از وازلین یا مرطوب کننده برای محافظت از پوستتان در برابر رنگ، یک برق لب محکم و صاف را در امتداد خط موی خود بکشید که بهتر است، اندازه کوچک آن برای کاربرد مختصر کافی است.نحوه ترکیب رنگ :

بهتر است در یک کاسه پلاستیکی رنگ و اکسیدان را با هم مخلوط کنید.
اگر می خواهید موهایتان تیره شود، از اکسیدان 10% استفاده نمایید. اگر می خواهید یک یا دو درجه روشن تر شود، از اکسیدان 20% و اگر می خواهید موهای تان 5 درجه روشن تر شود، از اکسیدان 30% استفاده کنید.
اکسیدان 40% و 50% برای سفید کردن مو استفاده می شود که توصیه می شود خودتان این کار را به تنهایی انجام ندهید و از یک آرایشگر متبحر کمک بگیرید.
اگر قبلا از این رنگ استفاده نکرده اید، بهتر است که قبل از رنگ کردن کامل موهای خود، آن را تست کنید. این کار به شما برای انتخاب رنگ و مدت زمان لازم برای رنگ گرفتن موهای تان کمک می کند.
یک قسمت از موهای پشت گوش خود را انتخاب کرده و نصف یا یک چهارم آن را رنگ کنید. انتخاب موهای پشت گوش به این علت است که ببینید آیا رنگ مورد نظر به رنگ پوست شما می آید یا خیر. بعد از نصف مدت زمان نوشته شده روی جعبه رنگ، موی خود را با دستمال مرطوب تمیز کنید. بنابراین اگر روی جعبه رنگ 30 دقیقه نوشته شده، شما بعد از 15 دقیقه رنگ را پاک کنید.
رنگ کردن موهای های سفید :
برخی از موهای سفید مانند موهای ریز، کلفت و... اطراف شقیقه در مقایسه با دیگر موهای سفید در برابر رنگ مو مقاوم هستند و یا خیلی سریع رنگ خود را از دست می دهند.برای موهایی که بسیار سفید شده اند ، ابتدا اکسیدان با 20 یا 30 درصد را روی موی سفیدتان قرار دهید و اجازه دهید تا 5-7 دقیقه بماند وسپس موها را آبکشی کنید. این کار را از جایی که سفیدترین موها را دارد آغاز کنید و سپس موها را بشویید و کامل خشک کنید .

سپس رنگ یک درجه تیره تر از رنگ مورد نظرتان را روی موها قرار دهید زیرا رنگ به دلیل وجود نداشتن رنگدانه در تار مو ها روشن تر به نظر می رسد. موهای سفید قدرت جذب بیشتری دارند پس باید زمان گذاشتن رنگ روی مو 45 دقیقه باشد.

منبع:https://haftoyek.com

صدف بازدید : 32 چهارشنبه 20 آذر 1398 نظرات (0)

یک آرایش زیبا با یک کرم پودر خوب شروع می شود. بطور مثال اکثر خانمها مانند اکثر خانمهای آسیایی ها و آفریقایی ها دارای پوستی با رنگ پایه زرد هستند.

 

 

 

دانستن این واقعیت یکی از مهمترین نکات آرایش کردن است. وقتی خانمی با این رنگ پوست از کرم پودر صورتی پررنگ یا نارنجی استفاده می کندآرایش خیلی مصنوعی به نظر می رسد و این خانم برای داشتن یک آرایش طبیعی و یکدست باید از کرم پودرهایی با پایه زرد استفاده نمایند.

 

 

 

 

کرم پودر که پایه و اصل آرایش می باشد باید به درستی و مناسب با رنگ پوست شما انتخاب شده باشد.

 

 

برای اینکه پوست شما خیلی برق نزند پس از اتمام آرایش از پودر جامد استفاده کنید. اگر پوست شما خیلی برق می زند از پودری استفاده کنید که روغن پوست شما را جذب کند.

 

 

هنگام استفاده از رژ گونه برس را از لاله گوش به سمت گونه ها حرکت دهید و در ضمن از رژ گونه های روشن استفاده کنید تا گونههای شما مشخص تر از پوست زیرین شود. بیاد داشته باشید که آرایش تیره تصویری گرفته تر و آرایش روشن به شما تصویری روشن تر و برجسته تر می دهد.

 

 

 

 ابتدا روشن ترین سایه را بر پشت چشم خود بزنید.

تعداد صفحات : 34

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 333
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 177
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 395
  • بازدید ماه : 1,221
  • بازدید سال : 5,150
  • بازدید کلی : 13,985