loading...
آرایشگران ماهر
صدف بازدید : 30 یکشنبه 15 دی 1398 نظرات (0)

کشیدن خط چشم مهارتی است که با آموختن ان می توانید بزرگترین تغییرات را در چهره تان پدید بیاورید باید بدانید هر صورتی و هر مدل چشمی, خط چشم مخصوصی را می طلبد در این مقاله کوشش شده است به آموزش کشیدن خط چشم بپردازیم.

آرایشگران هنگام کشیدن خط چشم تنها با رعایت چند نکته ساده و چاشنی کردن کمی حوصله و دقت چشمانی زیبا و دلربا خلق می کنند پس شما هم با رعایت این نکات می توانید بطور حرفه خط چشم کشیده و چشمانی زیبا و دلربا خلق کنید.
 انتخاب خط چشم
خط چشم باید نزدیک پایه ی مژه ها کشیده شود. از آنجا که در بازار محصولات مختلفی مثل خط چشم کیکی، مایع و مدادی وجود دارد، باید هر یک را امتحان کنید تا بفهمید کدام نوع زیبایی طبیعی شما را بهتر و پر رنگ تر نشان می دهد. هم چنین هر نوعی که انتخاب می کنید کشیدن آن را تمرین کنید تا بتوانید به خطی بسیار ظریف برسید. به یاد داشته باشید که وقتی خط چشم خیلی ضخیم می کشید ظاهر چندان جالبی ندارد. خشن و خیلی شلوغ به نظر می رسد و چشم ها را خسته و سنگین نشان می دهد. همیشه خطی باریک توصیه می شود اگر با کشیدن آن مشکل دارید می توانید با یک برس آن را صاف و یکدست کنید.
خط چشم مایع
خط چشم مایع برای بالای مژه ها و خط چشم مدادی برای زیر مژه های پایینی توصیه می شود. خط چشم مایع معمولاً درون یک بطری همراه با یک قلم عرضه می شود، تقریباً شبیه جوهر. کشیدن آن نیازمند دقت زیاد است اما با تمرین مداوم می توانید در آن ماهر شوید. یک نکته ی مهم این است که همیشه صبر کنید خط چشم خشک شود بعد چشم های خود را باز کنید- وگرنه، مایع روی پلک ها پخش می شود و شبیه راکن می شوید.

خط چشم مدادی
کشیدن آن آسان است، درست مثل مداد رنگی. از آنجا که نوک این خط چشم خشک است، ممکن است بافت ظریف پلک را بکشد؛ بنابراین برای اینکه خطی یکدست و صاف رسم کنید پلکتان را کمی بکشید. به یاد داشته باشید حتماً قبل از استفاده مداد را بتراشید تا باکتر هایی که نوک آن جمع شده اند از بین بروند.
خط چشم دائم
این نوخ خط چشم را با جراحی ایجاد می کنند. به این روش ریز رنگ آمیزی (میکرو پیگمنتیشن) گفته می شود، تکنیکی که یک خط مشخص روی پلک ایجاد می کند. این کار با استفاده از یک وسیله ی دستی انجام می شود که در هر دقیقه چند بار پوست را سوراخ کرده و از طریق سوزنی بسیار باریک به محل مورد نظر رنگ وارد می کند.
آموزش خط چشم برای چشم های گرد

برای کشیده تر نشان دادن چشم های گرد روی خط مژه در قسمت لبه خارجی چشم مداد بکشید و آن را به صورت خط چشم بالدار درآورید.
آموزش خط چشم  برای چشم های با فاصله

اگر دارای چشم هایی با فاصله از یکدیگر هستید ، برای نشان دادن فاصله کمتر چشم ها در گوشه داخلی چشم تمرکز کنید . در آغاز با سایه گوشه داخلی چشم یا مجرای اشک را بپوشانید، داخل چشم ها را مداد بکشید و گوشه خارجی چشمرا زیاد کار نکنید.
چگونه مثل حرفه ای ها خط چشم بکشیم
 مقابل آینه بایستید، به پایین نگاه کنید تا پلک ها سفت و جمع شوند و کشیدن و کنترل کردن خط راحت تر شود. هر جا لازم است خط چشم را پخش و دودی کنید.
اگر با مداد زیر مژه های پایینی خط می کشید چشم ها بزرگ تر به نظر می رسند. هم چنین می توانید با یک برس آرایشی خیلی کوچک کمی سایه چشم تیره بزنید تا مژه ها را تیره تر و ضخیم تر نشان دهید. زیر این خط، با سایه ی چشم روشن تر یک خط باریک بکشید، ترجیحاً سفید، زرد یا بژ تا ناحیه ی چشم را روشن و درخشان کنید.
 مداد چشم را هم بالای مژه های بالایی و هم زیر مژه های پایینی می توان کشید. اما خط چشم مایع را فقط باید روی پلک بالایی بکشید. خط چشم های کیکی را با آب و هم برای بالا و هم پایین استفاده می کنند.
اگر چشم هایتان سبز هستند، از مداد بنفش دودی استفاده کنید. بر اساس گردونه ی رنگ آمیزی، بنفش و سبز ضد هم هستند و یکدیگر زیبا تر نشان می دهند.

برای انتخاب رنگ به طبیعت رجوع کنید. سبز، بژ و نارنجی سوخته رنگ های پاییزی هستند.
 برخی ترجیح می دهند از خط چشم نه فقط برای چشم ها بلکه برای لب ها هم استفاده کنند. یک مداد چشم مناسب ترین گزینه برای این کار است. مطمئن شوید که رنگ هایی مثل قهوه ای مایل به قرمز، نارنجی- قهوه ای یا آلویی مایل به قهوه ای انتخاب می کنید که رژ لبتان را زیبا تر نشان می دهند.
آموزش  خط چشم برای چشم های گود :

برای خط چشم کشیدن برای چشم های گود ابتدا یک خط چشم بسیار باریک نزدیک خط مژه بکشید یا اینکه فقط گوشه خارجی بالا و پایین پلک خط چشم بکشید. همچنین سعی کنید سایه پهن در بالای پلک نزنید و سایه تیره یا سیاه برای بالای چشم خود استفاده نکنید زیرا سبب گودتر نشان دادن چشم ها می شود.
آموزش خط چشم برای چشم های تک پلکی:

مناسب ترین طریقه کشیدن خط چشم برای چشم های تک پلکی اینگونه است که یک خط باریک از گوشه داخلی چشم بکشید و خط چشم را همانگونه که به گوشه خارجی نزدیک می شوید پهن تر کنید.

منبع:https://haftoyek.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 333
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 736
  • بازدید سال : 3,716
  • بازدید کلی : 12,551