loading...
آرایشگران ماهر
صدف بازدید : 30 دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

آموزش حرفه ای طراحی ابرو با مداد و سایه

شاید تا به حال دیده‌اید که بعضی‌ها آنقدر ابروهای زيبايي دارند که مانند این است یک نقاش ماهر آنها را طراحی کرده است. حالا ما می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا خود شما تبدیل به همان نقاش ماهر شوید و بهترین ابرو را برای خود طراحی کنید. داشتن ابرو طبیعی و پر در کنار زیبایی باعث می شود، چهره شما جوانتر به نظر برسد. اگر مدل ابروهایتان به طور طبیعی ضخیم و پرپشت نیست یا هنگام ابرو برداشتن اشتباه کرده اید و آنها را بیش از حد باریک کرده اید اگر می خواهید ابروی طبیعی داشته باشید، لازم نیست هزینه های آنچنانی کنید، می توانید با رعایت چند نکته ظریف به این هدف برسید.

ما در این مقاله در مورد موضوعات متنوعی مانند مداد ابرو اتود و مداد ابرو هاشوری و آموزش سایه زدن ابرو و آموزش کامل آرایش ابرو و مداد ابرو اسکار و مداد ابرو پیچی و مداد ابرو تاتو و مداد ابرو چرب خوبه یا خشک و مداد ابرو ی خوب و مداد ابرو سه شاخه و مداد ابرو ضد ریزش و مداد ابرو تقویتی و مداد ابرو طبیعی و مداد ابرو عروس و مداد فلورمار و مداد ابرو گیاهی و مداد ابرو مشکی و مداد ابرو کلاسیک و مداد ابرو چی بخرم و مداد ابرو رنگ روشن و مداد ابرو دودی و مداد ابرو رنگ ثابت اطلاعات زیادی را در اختیار شما قرار می دهیم . و همچنین آموزش کامل استفاده از مداد ابرو و سایه ابرو و مداد هاشور ابرو را برای شما بیان می کنیم.روش اول : پیدا کردن شکل ایده آل شما

در این قسمت فقط می خواهیم شما شکل مورد نظر ابروی خود را پیدا کنید .پیدا کردن جایی که ابروها باید شروع شوند.یک نقطه مداد را بر روی بینی خود بگذارید تا عمق ابروتان را ببیند. لبه مداد که به بینی نزدیکتر است خطی را که در آن سینه ابرو شما باید شروع شود مشخص می کند. اگر از این نقطه فراتر رود، شما باید موچین را برای حذف موهای بیش از حد استفاده کنید.

نقطه انتهایی ایده آل خود را تعیین کنید.

ابرو شما باید با زاویه ۴۵ درجه از گوشه بیرونی چشم شما پایان یابد. با حفظ مداد در کنار سوراخ بینی، مداد را روی بینی و گوشه بیرون چشم خود بگذارید. این جایی است که دم ابرویتان باید باشد.
شما می توانید این نقطه را با یک نقطه از مداد ابرو خود علامت گذاری کنید.

نقطه قوس ایده آل خود را پیدا کنید.

در سمت راست لبه بیرونی مداد را با لبه بیرونی ابرو خود قرار دهید. این جایی است که قوس شما باید شروع شود.
تعیین اینکه آیا ابروهای شما یکسان هستند یا خیر.

مداد را به صورت افقی در بالای تارهای خود نگه دارید تا مطمئن شوید که آنها در همان ارتفاع هستند. اگر آنها نباشد، بلافاصله سعی نکنید آنها را به همان اندازه کوچک کنید. با کمک مداد می توانید آنها را تا ارتفاع مشابهی بسازید.
بهترین شکل ابرو را برای صورت خود انتخاب کنید.

از شکل چهره خود برای کمک به تعیین بهترین شکل ابرو های خود استفاده کنید.
اگر یک چهره دور داشته باشید، زاویه تیز و بلند ابرو چشم های شما را باز می کند و صورت را متعادل می کند.
اگر شما یک صورت بیضی دارید، می توانید از اکثر شکل ها استفاده کنید. اگر صورت شما بلند است، سعی کنید طول ابروهای خود را افزایش دهید و آنها را یا بیش از حد تیره نکنید.

روش دوم طراحی ابرو:

- با مداد ابرو قاب زیرین ابرو را بکشید تا مرز آن کاملا مشخص شود.اکنون باید داخل ابروها را با پودر یا سایه ابرو پر کنید، اگر در این مرحله مهارتی ندارید می‌توانید یک ورق پلاستیکی را زیر ابروهايتان بگیرید تا پودرها روی پلک پخش نشود.

خط مرزی زیر ابرو باید کاملا مشخص باشد،اما دیگر جاهای ابرو باید حالتی طبیعی داشته ‌باشد.

با ضربات آهسته ابرو را پر كنيد، در این مرحله بهتر است از 2 رنگ پودر کمی تیره‌تر و کمرنگ‌تر استفاده كنید، یعنی برای کناره‌های ابرو از کم‌رنگ‌تر و داخل ابرو پر رنگ‌تر .حواستان باشد به هیچ وجه نباید پودر اضافی روی برس باشد.

توجه: اگر قسمت جلوی ابروهایتان را خیلی زاویه دار و مستطیلی بکشید باعث می شوید غیرطبیعی به نظر برسند و چهره شما را مصنوعی نشان دهند. به جای اینکه ابتدای ابرویتان را با زاویه و مستطیل شکل بکشید، با استفاده از یک مداد ابرو یا قلم ابرو و پودر یا حتی ریمل ابرو، طوری آن را شکل دهید که طبیعی تر جلوه کند و مشخص نشود شما در ابروها مداد کشیده اید.

حالا با یک برس ریمل تمیز رنگ‌های ابرو را یکنواخت کنید، زيرا این برس کشیدن تمام پودرهای اضافی را نیز پخش می‌کند و به ابرو حالتی طبیعی‌تر می‌دهد. اگر لازم است زیر ابرو را کانسیلری که یک درجه از رنگ پوست‌تان روشن‌تر است، بمالید تا هم قاب ابرو خود را بهتر نشان دهد و هم ابروهایتان تمیزتر به نظر برسند.روش سوم طراحی ابرو

در این مرحله دیگر وقت آن رسیده است که ابروهای دلخواهتان را طراحی کنید.
پوست و برس ها را آماده کنید.ابروهای خود را با پودر شفاف بپوشانید. پودر آرایش اجازه می دهد تا مداد ابرو طولانی تر بماند.
از یک برس کوچک استفاده کنید.

به شکل بسیار کم ابرو طراحی کنید.
طراحی بسیار ملایم به شما این امکان را می دهد که اگر بخواهید اشتباهی را مرتکب شوید لازم نیست که آن را کامل پاک کنید.
روشچهارم پر کردن ابروهای شما

در این مرحله میخواهیم که آموزش دهیم چگونه ابروهایتان را پر کنید.
مداد ابرو را انتخاب کنید.

سایه های مختلف را در کنار دست خود آزمایش کنید تا بتوانید ببینید که آیا سایه دارای حالات گرم و یا سرد است. اگر موهای قرمز یا توت فرنگی دارید، گرم (قرمز یا پرتقال) به نظر می رسد خوب است. سایر رنگ مو باید با زیر رنگ های سرد خنثی (بلوز، گرادیان و گلابی پینک) باشد.

کسانی که موهای سیاه را دارند، باید از مداد سیاه نیز دور باشند. در عوض، قهوه ای تیره را امتحان کنید. .
مداد خود را به یک نقطه خوب تیز کنید.

چهره خود را در با خط جامد رنگ آمیزی نکنید .در عوض، شما سعی کنید آنچه را که مانند بسیاری از موهای اضافی به نظر می رسد، بکشید. شما می توانید از تیز کننده برای خط چشم و مداد ابرو استفاده کنید، اما یک تیز کننده برای مداد معمولی نیز کار خواهد کرد.
اگر مداد را بیش از حد نرم می کند، آن را در یخچال قرار دهید .
رنگ را با یک اسپویل یا قلم مو چهره مخلوط کنید.

اسپولی را از طریق سوزن خود، از جلو به دم بشویید. این رنگ را ملایم و سایه دار خواهد کرد.
به یاد داشته باشید که رنگ را روی قوس و دم ابرو نکشید.
پایان دادن به موم یا ژل براق.

با استفاده از یک موم یا ژل براق، ابروهای تازه خود را در جای خود قرار دهید.
اگر اشتباهی کرده اید یا مایل به برش ابروهای خود هستید ، چشم هایتان را روشن کنید،یا از یک قلم مو کوچک استفاده کنید.
برای اشتباهات کوچک، با نوک یک سواب پنبه پوشیده شده در سایزر پاک کنید.

منبع:https://haftoyek.com

صدف بازدید : 27 شنبه 27 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

 

مژه مصنوعی دانه ای ، کامل یا نیمه ؟
داشتن مژه بلند یک ویژگی خوب به حساب میاید و باعث میشه چشمها بزرگترو درشت تر نشان داده شود و به زیبایی نگاه می افزاید. همه خانم ها دوست دارندکه مژه های پر و بلندی داشته باشند و با استفاده از ریمل ها، اکستنشن مژه و مژه مصنوعی، چشم و مژه را جذاب تر می کنند.البته مژه مصنوعی راه حل دائمی نیست.
ولی وقتی که عجله دارید یا به میهمانی دعوت شدید حسابی به کارتون میاد .
در این مقاله ما در مورد موضوعات مختلفی مانند مژه مصنوعی سه بعدی و مژه مصنوعی طبیعی و مژه مصنوعی تکی و مژه مصنوعی مغناطیسی و مژه مصنوعی مویی و مژه مصنوعی پر و مژه مصنوعی بدون گره و مژه مصنوعی جدید و مژه مصنوعی عمده و مژه مصنوعی برای چشم ریز و مژه مصنوعی برای عروس و مژه مصنوعی برای چشمان درشت و مژه مصنوعی چسب دار اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.
برای اینکه بتوانید انتخاب بهتری در خرید مژه مصنوعی داشته باشید ابتدا لازم است با انواع آن آشنا شوید:

مژه های مصنوعی نواری
این نوع مژه‌ها در دو نوع در بازار موجود می باشد. نوع اول و معمول آن، مژه‌ها روی نوارهای مشکی و نسبتا ذخیم قرار گرفته‌اند که مناسب افرادی می باشد که برای آرایش از خط چشم استفاده می کنند و آرایش چشم غلیظ‌تری دارند.
نوع دوم مژه ها بر روی نوارهای نامرئی قرار گرفته‌اند. این مژه‌ها بر روی چشم بسیار طبیعی دیده میشود و می‌توان حتی بدون داشتن آرایش چشم از آن‌ها استفاده نمود. هر دوی این‌ها با طول‌های متفاوت در بازار موجود می‌باشند:
مژه مصنوعی کامل: مژه مصنوعی کامل، رایج ترین نوع مژه است و گذاشتن آن هم زمان کمی می برد. مژه ها روی نواری قرار گرفته اند که آن نوار به پلک می چسبد.
مژه مصنوعی نیمه: مژه مصنوعی نیمه، روی نوار کوتاه تری قرار گرفته و معمولا فقط نیمه بیرونی پلک را پوشش می دهد. همین موضوع باعث می شود تا این نوع مژه ها طبیعی تر به نظر رسیده و کاربرد و گذاشتن آنها راحت تر باشد.
مژه مصنوعی نیمه برای هر دوع چشم افتاده و گربه ای عالی است. گوشه ی رو به بالای این نوع مژه ها، قسمت بیرون چشم را بالا کشیده و خط مورب و زیبای چشم را بیشتر جلوه می دهد.
همچنین، این نوع مژه مصنوعی، برای چشم های نزدیک به هم یا چشم های گرد هم بسیار مناسب است. چون گوشه های داخلی چشم را باز گذاشته و کمک می کند فرم چشم کشیده تر شود.مژه مصنوعی شاخه‌ای (دانه‌ای)

مژه مصنوعی دانه ای هم یا به صورت تکی است یا به صورت دسته ای که به آن خوشه ای می گویند. این مدل، طبیعی ترین نوع مژه مصنوعی، است اما کار گذاشتن آن ها زمان زیادی می برد. مژه مصنوعی دانه ای، آزادی عمل بیشتری به شما داده و میکاپ آرتیست های حرفه ای بیشتر از این نوع مژه ها استفاده می کنند.
هر کدام از این سه نوع مژه، انواع مختلفی با اندازه ها و فرم های متفاوت دارند. از جمله طبیعی، پر پشت، بلند و...

همچنین گذاشتن مژه باعث تقویت مژه های اصلی هم میشود، چون از زدن ریمل خلاص میشویم. گذاشتن مژه مصنوعی شاید به نظر سخت بیاد ولی با تمرین راحت تر میشود،
طوری که حتی از زدن ریمل هم راحت تر است.
مژه ها تاثیر زیادی در زیباتر دیده شدن حالت چشم ها دارند اما متاسفانه همه ما مژه های زیبا و پرپشتی نداریم. مژه مصنوعی این کمبود را در زیبایی چشمان ما جبران می‌کند؛ البته اگر انتخاب مناسبی در نوع مژه مصنوعی داشته باشیم.
مژه مصنوعی مکمل زیبایی و جذابیت شما
مژه ها تاثیر زیادی در زیباتر دیده شدن حالت چشم ها دارند. متاسفانه همه ما مژه های عالی و پرپشت نداریم و اگر هم داشته باشیم، با گذر زمان ممکن است مژه های خود را از دست بدهیم. اما هر مشکلی چاره ای دارد و چاره ی نداشتن مژه هم، استفاده از مژه مصنوعی می باشد.
همه خانوم ها از جادوی مژه های مصنوعی باخبر هستند و برای یکبار هم که شده از این مژه ها برای زیباتر شدن چشم ها استفاده کرده اند. این مژه ها تاثیر بسزایی در جذاب دیده شدن چشم ها دارند؛ البته اگر در انتخاب و خرید مژه مصنوعی مناسب خود درست عمل کرده و موفق بوده باشید.

نمای مژه مصنوعی سه بعدی روی چشم 

مژه مصنوعی سه بعدی می‌تواند صورت شما را برای یک آرایش کامل آماده کند. این مژه به راحتی به پلک یا مژه‌های شما می‌چسبد و استفاده از آن بسیار راحت است.این مژه مصنوعی از سیلیکون بسیار مرغوب سازگار با پوست و موی شما ساخته شده است .

منبع::https://haftoyek.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 
صدف بازدید : 33 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

 

تفاوت ریمل ابرو و ژل ابرو چیست؟
برای اینکه صورتی زیبا و جذاب داشته باشیم، نیاز داریم که ابروانی تو پر وحجیم هم داشته باشیم. متاسفانه همه ما بعلت مشکلات و تنش هایی که در زندگی داریم، شاهد ریزش و کم پشت شدن ابروهای خودمان هستیم.برای تقویت و زیبایی ابروها می توان از ژل ابرو، سرم ابرو و یا ریمل ابرو نیز استفاده کرد. البته خیلی از خانم ها ترجیح می دهند که از هاشور یا تاتو ابرو استفاده کنند، که هر کدام از آن ها، علاوه بر درد داشتن، هزینه هنگفتی را هم باید پرداخت نمایند. حال خانم هایی که از تاتو استفاده می کنند،در صورتی که از مدل آن خسته شوند، متاسفانه نمی توانند به آسانی آن را از بین ببرند. بعضی از خانم ها هم از مداد ابرو، برای پرتر نشان دادن ابروی خود استفاده می کنند، که استفاده زیاد از آن هم باعث ریزش ابرو نیز می شود. افرادی هم هستند که از سایه ابرو استفاده می کنند، که آن هم به ترمیم و دقت در رنگ نیاز دارد. تمامی موارد گفته شده شاید باعث زیبایی و پرحجم شدن ابروها شوند؛ ولی درمان قطعی نیز محصوب نمی شوند. یکی از بهترین راه ها برای برطرف کردن این مشکل، استفاده از ژل ابرو است که علاوه بر انتقال مواد معذی به فولیکول های موی ابرو، می تواند از ریزش آن نیزجلوگیری کند و حتی به رویش آن نیز کمک کند. در این مقاله می خواهیم راجع به ژل ابرو چیست و چگونه می توانید از آن استفاده نمایید، مطالبی را ارائه دهیم.
در این مقاله اطلاعات زیادی درباره ریمل ابرو و ژل ابرو و ژل ابروی بی رنگ و ریمل ابرو بی رنگ و ریمل ابرو بنفیت و ریمل ابرو اسنس و و ژل ابروی حجم دهنده و ژل ابروی حالت دهنده و ژل ابرو طبیعی و ژل ابرو عالی و ژل ابرو مارک خوب و ژل ابرو شفاف و ژل ابرو خانگی با صابون و ژل ابرو ضد آب و طریقه ریمل زدن و روش استفاده از ژل ابرو در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم

انواع ریمل ابرو

ریمل ابرو

هم مانند ریمل مژه دارای انواع و کاربرد مختلفی است. ریمل ابرو دارای 2 نوع است.
نوع ساده یا Clear برای خانم هایی که خودشان ابروهای پرپشتی دارند.
نوع رنگی یا tinted برای خانم هایی که ابروهای کم پشتی و کم حجمی دارند.
ریمل های بی رنگ(clear)

آیا فقط ابرو نازک ها میتونن از ریمل ابرو استفاده کنند؟
خیر، کسانی که ابروهایشان از حجم و ضخامت مناسبی برخوردار هست هم می توانند از ریمل ابرو برای مدل دادن و ثابت نگه داشتن ابرو هایشان استفاده کنند، این دسته از فراد می توانند از ریمل یا همان ژل های ابروی بیرنگ استفاده کنند، مواد اولیه ی ژلهای ابرو را آلوئه‌ ورا تشکیل میدهد و به راحتی با استفاده از محصولات پاکسازی پوست پاک می شوند.
از بهترین ریمل ابرو های بی رنگ می توان به ریمل ابروی اسنس اشاره کرد.
ریمل های ابرو بیرنگ با نام های دیگری چون ریمل ساده یا clear نیز شناخته می شوند.

ریمل های رنگدار(tinted)
ریمل های رنگدار برخلاف نوع ساده ی آن برای کسانی مناسب است که ابرو های نازک و کم حجمی دارند یا در حوادث و عمل های جراحی ابروهایشان مخدوش شده است.
ریمل های رنگدار معمولا ضدآب هستند و برای پاک کردنش باید از پاک کننده های آرایشی استفاده کرد.
در این مقاله به سوالاتی مانند ژل ابرو برای چیست و طرز استفاده از ژل ابرو و چه ژل ابروی بخرم و ژل ابرو خوبه یا نه و ریمل ابرو را چگونه راحت پاک کنیم و حکم ریمل ابرو برای وضو و ریمل ابرو چه مارکی خوبه و فرق ریمل ابرو با ریمل مزه و جایگزین ریمل ابرو و ریمل ابرو چه رنگی بخرم؟ پاسخ می دهیم.

ریمل ابرو، محصولی است که در چند سال اخیر به بازار و صنعت لوازم آرایشی اضافه شده است و خیلی زود جایگاه خوبی در میان خانم ها پیداکرده است.
تا قبل از تولید این نوع ریمل، کلمه ی ریمل برای ما تداعی کننده ی ریمل مژه بود،با این حال ریمل ابرو کارایی مشابه با ریمل مژه دارد و از لحاظ ظاهری شبیه به ریمل های حجم دهنده نیز هستند،در کل می توان گفت ریمل ابرو، ابروها را خوش حالت، خوش رنگ و پرحجم می کند و در رنگهای مختلف می تواند به زیبایی ابرو کمک چشمگیری کند.ریمل ابرو، آرایش شما را در طول روز ثابت نگه میدارد و نظم خاصی به آنها می بخشد، مخصوصا اگر موهای ابروی شما نامنظم است میتوانید تفاوت زیادی در چهره ی خود فقط با یک ریمل با کیفیت ساده ایجاد کنید، علاوه بر ثابت نگه داشتن ابرو به حالت دلخواه تان می توانید به طور موقت رنگ آنها را نیز تغییر دهید.

 منبع:https://haftoyek.com

صدف بازدید : 33 دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

راهنمای خرید سایه چشم مناسب
چند نکته درباره استفاده از سایه چشم
توجه به این ‌که چشم ‌ها، اولین قسمت از چهره هستند که نشانه ‌های پیری را نمایان می‌ کنند، استفاده درست و دقیق از سایه چشم را به نکته حائز اهمیتی تبدیل می کند. اگر می‌ خواهید که اشتباهات خودتان در این زمینه را اصلاح کنید، به نکات زیر توجه کنید.
حالت طبیعی چشم
اکثر افراد حرفه ‌ای فعال در حوزه آرایش اعتقاد دارند که تعیین نوع چشم، پایه اصلی برای آرایش چشم مطلوب است. بنابراین ارزیابی و شناخت درست از ابعاد و حالت طبیعی چشم بر نحوه استفاده از سایه چشم تاثیری مستقیم دارد. به عنوان مثال، کسانی که چشم های روکش دار(hooded) دارند می بایست بر روشن کردن گوشه داخلی چشم هایشان تمرکز بیشتری داشته باشند تا بتوانند آن ها را بزرگتر جلوه دهند.
استفاده درست از رنگ تیره
تیره کردن چشم‌ ها می ‌تواند برای بعضی از افراد مناسب باشند، اما زیاده‌ روی در استفاده از سایه چشم ممکن است جلوه بدی به چشم‌ ها بدهد. این کار نه‌ تنها باعث می ‌شود که چشم‌های شما کوچک ‌تر و پلک ‌هایتان‌ سنگین‌ تر به نظر برسند، بلکه صورت شما را هم پیرتر نشان می ‌دهد.

توجه به هماهنگی در چهره
با وجود این ‌که اغلب خانم‌ ها علاقه دارند همیشه هم چشم‌ های سیاه جذاب و هم لب‌های قرمز جذابی داشته باشند، اما یک قانون کلی و مهمی که متخصصان حوزه آرایش همواره روی آن تاکید می‌ کنند این است که : یا چشم‌ها یا لب‌ ها! شیوه تاثیرگذاری سایه چشم در حالت چهره می ‌تواند تا حد زیادی به نحوه اثرگذاری رژ لب نزدیک شود. درنتیجه، سیاهی چشم‌ ها در کنار قرمزی لب‌ ها، یکی از این دو را خنثی می ‌کند.

 همه چیز راجع به سایه چشم شاین اکلیلی

در بین چین و چروک های پوست چشم جمع نشده و ظاهری زیبا و جذاب تری به چشم می دهد. همچنین از سایه های شاین برای برجسته کردن پلک چشم استفاده می شود و رنگ های تیره تر سایه شاین برای آرایش تیره بسیار مناسب هستند. سایه شاین دار بسیار درخشان است و بین چین و چروک های پلک جمع نمی شود و ظاهری جذاب و زیبا به چشم می دهد همچنین رنگ های تیره شاین برای آرایش بسیار مناسب است.

بهترین پالت های سایه چشم برای آرایش ساده
اگرعلاقه زیادی به سایه چشم پودری دارید در ابتدا حس خوبی دارید اما بعد از زمان کوتاهی سایه زیر چشم ها می ریزد مثل چشم های راکون و دوباره باید برای مرتب کردن آرایش وقت بگذارید. خوشبختانه راهی برای جلوگیری از این مشکل وجود دارد و آن هم این است که ابتدا پرایمر، سایه، خط چشم و ریمل بزنید و بعد کرم فونداسیون و کانسیلر استفاده کنید.
سایه زدن اصولی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که در فرم چشمه (بزرگتر، کوچکتر و فاصله چشم ها) تاثیر به سزایی دارد.
اصول سایه زدن به صورت زیر می باشد.
• ابتدا از کرم بر روی پلک ها استفاده می شود تا روی پلک کاملا صاف و مرتب شود، از سایه تیره برای گوشه های خارجی پلک و از سایه های روشن برای گوشه های داخلی پلک استفاده می شود.
• اگر سایه را از گوشه خارجی چشم به سمت بالا و بیرون امتداد دهیم، چشم ها درشت و کشیده تر می شوند.
• پائین ابرو می توان از سایه سفید برای خوش فرم شدن ابرو و چشم استفاده نمود.
• همچنین در پلک پائینی می توان برای جذابیت بیشتر چشم ها از سایه استفاده نمود.
نکات مهم در سایه
• رنگ های تیره مانند مشکی، سورمه ای و قهوه ای باعث بزرگ شدن عنبیه می شوند.
• رنگ های سبز، آبی، خاکستری و بنفش تیره برای چشم های قهوه ای بسیار جذاب هستند.
• رنگ های روشن مانند گلبهی، قهوه ای روشن و صورتی بهترین گزینه برای آرایش لایت روزانه هستند.
• بهترین انتخاب برای چشم های سبز، سایه های قهوه ای، سبز تیره و یاسی هستند.
• برای چشم های آبی نیز رنگ مشتقات سایه نارنجی بسیار زیبا خواهند بود.

آموزش نحوه صحیح سایه زدن
سایه زدن از روش اصولی و صحیح دارای اهمیت بسیاری است؛ چرا که در بزرگتر، کوچکتر و فاصله چشم ها تاثیر به سزایی دارد. در وهله اول توصیه ما به شما این است که سایه چشم خود را به گونه ای بزنید که نگاه شما جلب توجه کند نه آرایش شما.
ابتدا صورت به خصوص پلک های خود را به خوبی بشویید و خشک کنید. از کرم پودر یا کانسیلر برای زیرسازی آرایش پلک خود استفاده کنید. سعی کنید هنگام سایه زدن، چشم های خود را باز نگه دارید و سرتان را به عقب متمایل کنید تا روند کار به خوبی مشخص باشد.
برای پلک های پف کرده از رنگ های مات استفاده کنید. همان طور که در ابتدای مقاله نیز به آن اشاره کردیم، بهتر است رنگ پایه آرایش چشم خود را از رنگ های روشن انتخاب کنید تا دوام رنگ های به کار رفته افزایش یابد و در آرایش چشم تان خط نیفتد.

مشخصات قیمت و خرید انواع سایه چشم های ساده و براق
با اطلاعاتی که در این مقاله در اختیار شما قرار داده ایم شما به راحتی میتوانید خرید پالت سایه چشم و خرید سایه چشم 12 رنگ و خرید سایه چشم در فروشگاه اینترنتی و خرید اینترنتی سایه چشم و خرید سایه چشم کرمی و خرید سایه چشم پودری را انجام دهید.
یکی از اصلی ترین و چالش برانگیز ترین قسمت های آرایش از نظر خانم ها آرایش چشم است. برای داشتن آرایشی اصولی باید تمام نکات حرفه ای را رعایت کنید که یکی از این موارد انتخاب درست سایه چشم است. سایه چشم برای برجسته و درخشان نمودن چشم ها استفاده می شود که اگر در استفاده از آن از ترکیب رنگ و تکنیک مناسب استفاده شود، چشمان شما را خیره کننده خواهد کرد.
امروزه در بازار شلوغ و پر زرق و برق لوازم آرایشی انواع مختلفی از سایه چشم وجود دارد که این امر ممکن است باعث سردرگمی شما در انتخاب این وسیله آرایشی شود. به همین علت تصمیم گرفتیم مطلبی را اماده کنیم تا شما را با انواع سایه چشم و چگونگی استفاده از آن ها آشنا نماییم.

منبع:https://hafttoyek.com

 
صدف بازدید : 28 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

انواع پاک کننده های آرایش صورت

ژل شستشو صورت
ژل های شستشوی صورت شفافند و همان طور که از نامشان مشخص است، شبیه ژله هستند.
• این نوع شوینده‌های صورت در اصل برای پاک کنندگی عمیق پوست طراحی شده اند.
• برای برطرف کردن انسداد منافذ پوست بسته شده، مؤثرند.
• چربی اضافه و باکتری هایی را که عامل ایجاد آکنه هستند، از بین می‌برند.
• ضدعفونی کننده هستند و لایه برداری می‌کنند.
فوم شستشوی صورت
اگر دنبال فوم های سبکی هستید، که پوستتان را نیز به طور کامل پاک کنند؛ این محصول برای شما مناسب است. فوم های شستشوی صورت نه تنها آرایش سبک و آلودگی ها را از روی پوست پاک می کند، بلکه موجب نرمی و لطافت پوست هم می شود.
لازم نیست پاک کننده ها حتماً به شکل فوم باشند تا پوست شما را کاملاً تمیز کنند. ولی، بیشتر افراد فوم ها را برای پاک کردن پوست، ترجیح می دهند.صابون

اگر به دنبال بهترین شوینده صورت برای پوست خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم دور صابون‌های قالبی را خط بکشید.
البته، نمی توانیم انکار کنیم که صابون و پاک کننده‌های قالبی پوست شما را کاملاً تمیز می‌کنند. اما، باید بدانید این مواد پوست شما را به قدری پاک می‌کنند که خشک و خشن می شود.
برخی از پاک کننده های قالبی کمتر پوست را خشک می‌کنند، اما موادی که آنها را به شکل جامد در می آورد، می تواند منافذ پوستتان را مسدود کند. به همین دلیل، شفافیت پوستتان از بین می رود. تحقیقات نشان می‌دهد، استفاده از صابون، با به هم زدن pH طبیعی پوست، از بین بردن باکتری های مفید و چربی‌های ضروری آن به پوست آسیب می زند.
اسکراب‌ها (scrub):
در ترکیب اسکراب‌ها دانه‌های ریزی وجود دارد و برای پاک‌سازی و سایش روی پوست به‌کار می‌روند. اسکراب (لایه‌بردار) بیشتر برای پوست‌های چرب کاربرد دارد و در پوست‌های خشک کمتر استفاده می‌شود. در قدیم در ایران از سفیدآب استفاده می‌کردند که همان کارایی اسکراب‌های امروزی را دارد. ابتدا با صابون و یا شیرپاک‌کن یا ژل پاک‌کننده صورت را تمیز کرده و می‌شوییم و در حالی که صورت خیس است از اسکراب استفاده می‌کنیم، روی صورت مالیده و با حرکت دورانی ماساژ می‌دهیم. معمولاً ۲ تا ۴ دقیقه زمان کافی است و بعد صورت را با آب می‌شوییم. برای پوست‌های چرب توصیه می‌شود حداقل هفته‌ای ۲ تا ۳ بار این کار انجام شود. نتیجه استفاده مرتب از اسکراب این است که منافذ پوست کوچک‌تر می‌شود، پوست شفاف‌تر می‌شود و سرسیاه‌های روی پوست به‌تدریج از بین می‌روند. اسکراب‌های صنعتی هم وجود دارد که به‌عنوان نمونه میکرودرم ابریژن نوعی اسکراب صنعتی است که در لایه برداری‌ها استفاده می‌شود.

میسلار واتر و محلول آرایش پاک کن
اگر ترجیح می‌دهید آرایش خود را با پد پنبه ای پاک کنید، می توانید از میسلار واتر (micellar water) استفاده کنید. لازم نیست میسلار واتر را بشویید. ولی، بهتر است نگذارید مواد پاک کننده بیش از اندازه روی پوستتان بماند.
بعضی آرایش پاک کن‌ها دو فاز هستند. این آرایش پاک کن ها را باید قبل از استفاده به خوبی تکان دهید. این محصولات، آرایش سنگین صورت و آرایش ضدآب چشم را بدون اینکه لایه‌ی چربی روی پوستتان باقی بماند، پاک می‌کنند. محلول دوفاز پاک کننده آرایش برای تمام انواع پوست مناسب است.
در این مقاله سایت هفت و یک ما در مورد موضوعات مختلفی مانند پد آرایش پاک کن و میسلار واتر صورت و آرایش پاک کن خارجی و میسلار واتر بهتره یا تونر و میسلار انواع پوست ها مطالبی را ارائه می دهیمدستمال مرطوب پاک کننده آرایش
اگر ترجیح می دهید پوستتان را سریع تمیز کنید و حوصله ی شستن آن را ندارید. دستمال مرطوب انتخاب مناسبی برای شماست.
استفاده از دستمال مرطوب روشی عالی و کارآمد برای پاک کردن صورت است. به ویژه به این دلیل که نرم و لطیف است و لایه ی چسبنده ای از خود روی پوستتان باقی نمی‌گذارد. اما، مراقب باشید دستمال مرطوب را روی پوستتان نکشید. چون میتواند به پوستتان آسیب بزند.شیر پاک کن  (cleansing milk):

در طول فعالیت روزانه عوامل آلوده‌کننده مختلفی مثل دود و گردوغبار و همین‌طور مواد آرایشی و نیز ترشحات پوستی مثل چربی و املاح باعث آلودگی پوست می‌شوند. ازآنجایی‌که شستشوی دائمی با صابون هم سخت است و هم در موارد زیادی باعث خشکی پوست و ایجاد حساسیت می‌شود می‌توان از شیرپاک‌کن استفاده کرد. می‌توان گفت شیرپاک‌کن سازگارترین پاک‌کننده برای انواع پوست است و به‌ندرت ایجاد حساسیت یا خشکی می‌کند و ضمناً اثر پاک‌کنندگی بسیار خوبی دارد و بدون آنکه به پوست آسیب برساند موجب تمیزی و شفاف شدن پوست می‌شود. در پوست‌هایی که به همه پاک‌کننده‌ها حساس هستند شیرپاک‌کن، بهترین پاک‌کننده است.
وقتی از شیرپاک‌کن استفاده می‌کنیم نیازی به استفاده از صابون نیست. کافی است روزی دو تا سه بار یا حداقل شب قبل از خواب صورت را با شیرپاک‌کن کامل پاک کنند که معمولاً به کمک پنبه یا گاز استریل این کار انجام می‌شود و بعدازآن صورت را با آب می‌شویند. استفاده مرتب از شیرپاک‌کن باعث شفافیت و طراوت پوست شده و تا حدودی از ایجاد جوش و عفونت‌های پوستی نیز جلوگیری می‌کند. باید شیرپاک‌کن را به‌صورت دورانی روی صورت ماساژ داد و بعد با آب شست. شیر پاک آردن، شیرپاک‌کن لورینت از این دست محصولات است.
شیرپاک کن مناسب برای پوست های مختلف
یک پاک کننده خوب در حالی که عمل پاک کنندگی را به صورت عمقی انجام می دهد باید بسیار هم ملایم باشد که پوست را تسکین داده و تغذیه کند و احساس شادابی ، یکنواختی ، روشنی و سلامت کامل به پوست دهد. بله همه این موارد که گفته شد تنها با یک پاک کننده قابل انجام است.

چه موادی یا چه اجزای تشکیل دهنده ای باعث تحقق این امر می شوند ؟ استفاده ملایم از خاک رس بدون این که پوست را از بین ببرد سموم را جذب کرده و از بین خواهد برد. جلبک های دریایی پوست را با مواد معدنی تغذیه می کنند. آمینو اسید ها و دیگر مواد مغذی ارزشمند. جو نیز پاک کننده ، تسکین دهنده و آرامش بخش است ، مخصوصا برای پوست های حساس.
پاک کننده و تمیز کننده های مایع نیز می توانند همزمان پوست را بوسیله روغن گیاهان تغذیه کنند و از این رو برای پوست بسیار با ارزش هستند ، زیرا دارای خاصیت های درمانی بوده و برای انواع پوست مناسب هستند. اما باید این جانب احتیاط هم در مورد این نوع پاک کننده ها در نظر گرفته شود که بیشتر پاک کننده های مایع حاوی سولفات لاریل سدیوم هستند که گزارش شده باعث ایجاد واکنش های حساسیتی و سوزش در چشم، جوش و خارش، ریزش مو ، آسیب به پوست و غیره می شوند. بر اساس گزارش و تحقیقی که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا FDA در سال 1978 صورت گرفته ، هنگامی که این ماده با دیگر ماده های شیمیایی مصنوعی ترکیب شود می توانند باعث بروز سرطان پوست شوند، ترکیبات لاریل یا سولفات سدیوم برای تولید کف به کار می روند. اگرچه کف میتواند جالب به نظر برسد ، اما کف نشان از قدرت پاک کنندگی خوب نیست بلکه نشان از این دارد که یک ماده خطرناک در محصول موجود است.تاثیر شگفت انگیز تونر در آرایش

برخی از متخصصان پوست و مو پیشنهاد می‌کنند که به جای استفاده از ماسک‌های مختلف پوستی مانند ماسک صورت برای پوست چرب، پوست خشک، حساس و غیره تونر را روی میز آرایش خود اضافه کنید که بسیار مؤثرتر است. اگر می‌خواهید هدف اصلی استفاده از تونر صورت را بدانید، باید گفت این محصول برای داشتن سلامت بیشتر، پاکسازی پوست را به گونه‌ای انجام می‌دهد که منافذ پوست از هر آلودگی یا گرد و غبار پاک شود. بدانید که حتی شستشوی صورت با پاک‌کننده‌های صابونی که معمولاً بعد از حضور در هوای آلوده انجام می‌شود، هم نمی‌تواند تأثیر تونر را داشته باشد. چرا که صابون یا شوینده‌ها قادر نیستند به منافذ پوست نفوذ کنند. تونر مختص افراد خاصی نیست و با توجه به هر نوع پوست قابل تهیه است. همه افراد بهتر است تونر را در لیست لوازم آرایشی ضروری خود قرار دهند، ولی برای پوست‌هایی که همیشه چرب و روغنی به نظر می‌رسند، استفاده از تونر باید در برنامه بهداشت فردی روزانه قرار گیرد تا چربی بیش از حد و مزاحم پوست را از بین ببرد.
تونر کاربردی تر است یا مسیلار؟
در واقع میسلار واتر یک نوع محلول پاک کننده است که تقریباً همه کار را انجام می دهد. میسلار واتر آرایش صورت و همچنین چشم ها را پاک می کند و پوست را تمیز می کند. این محلول می تواند جایگزین انواع پاک کننده های آرایشی از جمله روغن ها ، لوسیون ها و … شود. هم چنین میسلار واتر جایگزین مناسبی برای پاک کردن آرایش چشم هست.
روش مصرف میسلار واتر این گونه است که مقداری از مایع را روی پد آرایشی از جنس کتان یا پنبه بریزید و به آرامی به کل صورت خود بمالید. بعضی میسلار واتر ها را برای دور چشم هم می تونید استفاده کنید فقط کافی است به برچسب آن دقت کنید.
میسلار واتر ها و تونر های مخصوص پاک کردن آرایش از گزینه های جذاب برای پاک کردن باقی مانده های ارایش و الودگی از پوست هستند.
همونطور که بارها گفتیم بهتر است خود ارایش را با یک پاک کننده ی بر پایه ی روغن پاک کنید.
میسلار واتر و تونر توانایی پاک کردن ارایش های سنگین را ندارند و فقط به پاک کردن باقی مانده های ارایشی از پوست و منافذ کمک میکنند.
میسلار واتر محلولی است که دارای ریز مولکولهای روغنی پاک کننده (میسل ها)هستند که با اب مخلوط شده اند. میسل ها ذرات آلودگی را حل کرده تا براحتی از پوست پاک شوند.
میسلار واتر ها گزینه ی مناسبی برای پوست های خشک و حساس هستند زیرا ریز مولکول های آنها قدرت آبرسانی خوبی دارند.
تونر ها تقریبا شبیه میسلار واتر ها هستند با این تفاوت که تونر ها دارای مواد تشکیل دهنده ی دیگری نیز می باشند که برای پوست خواص مفیدی دارد. مثل نارون کوهی و الکل های مناسب پوست. تونر ها خاصیت کوچک کنندگی منافذ را نیز دارا هستند. همینطور تونر ها اسیدیته ی پوست را به حالت نرمال میبرند(یعنی ph پوست را تنظیم میکنند).
ما در این مقاله به سوالات مختلفی مانند تونر چیست و طرز استفاده از آن و تونر خوب ایرانی و تونر شستشو صورت و تونر طبیعی چیست و تونر مو چیست و طرز استفاده از آن و شیرپاک کن برای چیست و شیر پاک کن بهتر است یا دستمال مرطوب و تفاوت تونر با شیرپاک کن و شیر پاک کن پوست حساس و شیر پاک کن ضد جوش و شیر پاک کن چشم و صورت و شیر پاک کن روشن کننده و تفاوت شیر پاک کن و ژل شسشتو پاسخ میدهیم

قیمت مشخصات و خریدشیر پاک کن، تونر و میسلار
با اطلاعات و موضوعات مختلفی که در این مقاله برای شما عزیزان مورد بررسی قرار داده ایم شما به راحتی می توانید خرید شیرپاک کن و خرید اینترنتی شیرپاکن و خرید اینترنتی میسلار و خرید اینترنتی تونر و خرید اینترنتی ژل شستشوی صورت و خرید پاک کننده صورت را انجام دهید.
ژل شست و شوی درماسیف مخصوص پوست صورت و مناسب برای افراد با پوست معمولی و یا خشک و یا چرب است. این محصول دارای ترکیباتی همچون نرم کننده و مرطوب کننده است که سبب نرم شده پوست شده و رطوبت پوست را محفوظ نگه می ¬دارد. این محصول جایگزین مناسبی برای صابون است. فرمولاسیون ژل شست و شوی درما سیف ملایم بوده و از ایجاد آثار تحریکی ناشی از خشکی پوست نیز جلوگیری می¬ کند و از طرفی دیگر به طور کامل آلودگی های پوست را از بین می ¬برد.
تفاوت آرایش پاک کن با پاک کننده صورت
بیشتر اوقات این دو اصطلاح به جای هم به کار می‌روند، اما هر یک از اینها، مزیت‌های خاص خودشان را دارند. پس، آرایش پاک کن را نباید با پاک کننده صورت اشتباه بگیرید. اگر به نام این دو محصول هم دقت کنیم، متوجه می شویم که با هم متفاوتند. برای انتخاب بهترین شوینده صورت ، ابتدا باید تفاوت این دو را بدانید
آرایش پاک کن
این محصول‌ برای پاک کردن آرایش پایه، انواع کرم پودر، رژ گونه، کانسیلر (کرم پوشش دهنده دور چشم)، سایه چشم، رژ و کرم پودر از پوستتان مفید است. آرایش پاک کن‌ها انواع مختلفی دارند. اما، بهترین پاک کننده آرایش، آن است که بتواند آرایش شما را بدون از بین بردن چربی‌های طبیعی صورتتان، پاک کنند.
پاک کننده صورت
هدف اصلی انواع پاک کننده‌های صورت، از بین بردن آلودگی، عرق، سبوم و ناخالصی هایی است که منافذ پوست را مسدود می کنند. اگر از پاک کننده صورت استفاده کنید این آلودگی‌ها قبل از اینکه، با باکتری‌ها ترکیب شوند و آسیب جدی به پوست شما وارد شود، پاک می‌شوند.
پاک کننده ها در شکل، اندازه و انواع مختلفی استفاده می شوند، مثل فوم، ژل، روغن، کرم، بالم و لایه بردار. بهترین شوینده صورت‌، محصولی است که متناسب با نوع پوست شما باشد. در واقع، پاک کننده‌های پوست بر اساس انواع پوست طراحی می‌شوند. پس، برای هر نوع پوست، پاک کننده ی مخصوصی وجود دارد
 
صدف بازدید : 34 دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

انسیلر چیست و چگونه باید استفاده شود؟
کانسیلرها درواقع کرم‌پودرهای فشرده روشن و رنگی هستند که شما می‌توانید آنها را قبل یا بعد از کرم پودر استفاده کنید البته بعضی‌ها می‌گویند بهتر است بعد از کرم‌پودر زدن استفاده شود. این کانسیلرها به‌ صورت‌های مختلفی وجود دارند؛ یکی به‌صورت Stick یا ماتیکی که استفاده از آن راحت‌تر است، حالت دیگر کرم‌مانند نیمه‌جامد و در نهایت کانسیلرهای مایع کانسیلر معمولا باید یک درجه از رنگ کرم‌پودر استفاده شده روشن‌تر باشد. اگر خیلی روشن‌تر از کرم‌پودر باشد به جای پوشانندگی لکه‌های تیره را بیشتر نشان خواهد داد .

خریداران معمولا هنگام خرید کانسیلرها به دلیل وجود انواع مختلفی از رنگ‌ها سردرگم هستند. هر رنگ مختلف کانسیلر برای از بین بردن و پوشاندن لکه‌های مختلف پوستی و دادن رنگ و جلوه زیبایی به پوست طراحی شده است.
اولین قدم برای استفاده از کانسیلر انتخاب نوع مناسب آن است. کانسیلرها انواع مختلفی دارند و هر نوع آن برای نیاز خاصی طراحی شده است پس قبل از هرچیز باید نیاز پوست خود را بشناسید. کاسیلر را یک یا دو درجه روشن‌تر از رنگ طبیعی پوست خود و حتما از برند معتبر انتخاب کنید. نوع مدادی آن برای جوش و آکنه و نوع استیکی برای عیوب گسترده پوست کاربرد دارد. انواع مایع و کرمی را برای پوست‌های خشک و انواع جامد و پودری را برای پوست‌های چرب به کار ببرید.


پوست خود را آماده سازی کنید: مانند روش‌های مختلف آرایش قبل از هرچیز باید صورت خود را بشویید و تمیز کنید، از یک پاک کننده ملایم استفاده کنید و پس از آن از مرطوب کننده مناسب آبرسانی به پوست استفاده کنید. برای پاک کردن آرایش اطراف چشم از یک گوش پاک کن تمیز استفاده کنید و مواد باقیمانده از ریمل و خط چشم را بزدایید. کانسیلر اولین مرحله از آرایش شماست (البته اگر از تصحیح کننده رنگ استفاده نمی‌کنید) و باید روی پوست تمیز و نرم و آماده سازی شده مورد استفاده قرار بگیرد.ترتیب استفاده از کانسیلر ، کرم پودر و پرایمر در آرایش صورت

پرایمر ( Primer )
پرایمر محصولیست که پیش از کرم پودر استفاده شده. کمک می کند آرایشی صاف و یکدست و با دوام داشته باشید. پرایمرها معمولا بی رنگ هستند. شما می توانید کرم پودر را بدون پرایمر استفاده کنید اما استفاده از پرایمر بدون کرم پودر معنایی ندارد. پرایمر بعد از کرم مرطوب کننده و قبل از کرم پودر استفاده می شوند.
کانسیلر را قبل از کرم پودر می زنند. ترتیب استفاده کرم ها به این صورت است که ابتدا مرطوب کننده استفاده می شود ، سپس کرم پودر برای یکدست شدن سطح پوست و در نهایت کانسیلر روی لکه ها را می پوشاند و آرایش پوست را اصلاح می کند.
برای سوال چگونه از کانسیلر استفاده کنیم و همین طور موارد مصرف کانسیلر چیست، می توان گفت حال که متوجه شدیم؛ کانسیلر چیست و انواع کانسیلر به چه صورت است؛ بهتر است به سراغ نحوه استفاده از کانسیلر برویم؛ یک نکته در خصوص استفاده از کرم پودر و کانسیلر این است که چون ماهیت کرم پودر به تنهایی برای پوشاندن نوعی از لکه های پوستی کفایت می کند، می‌توانید اول از کرم پودر و سپس در صورت نیاز از کانسیلر استفاده کنید. مراحل استفاده از کانسیلر به صورت زیر است:
آماده سازی پوست صورت؛ همیشه قبل از آرایش با استفاده از کرم های آبرسان و نرم کننده‌ها پوست خود را آماده کنید؛ به طور مثال، می‌توانید کمی پرایمر به پوست صورت بزنید.
حلقه های تیره زیر چشم را بپوشانید؛ برای پوشاندن لکه های زیر چشم حتما از کانسیلری استفاده کنید، که دو درجه از پوست شما روشن تر است؛ کانسیلر را به اندازه دو مثلث زیر چشم پوشانده و با اسفنج و یا بیوتی بلندر آن را محو کنید.
قرمزی دور بینی را محو کنید؛ اگر دور بینی قرمزی دارید با کانسیلر آن را حذف کنید.
جای جوش را روی صورت خود با استفاده از کانسیلر بپوشانید، در این مورد به جای استفاده از کرم پودر زیاد، با یک براش کانسیلر جای جوش را روی صورت خود حذف کنید.
تثبیت کانسیلر روی پوست؛ روی قسمت هایی از پوست که کانسیلر زدید، با اسفنج مخصوص تثبیت کننده بزنید.
کانسیلر در کنار پوشاندن لکه های پوستی یک تثبیت کننده آرایش و تکنیکی مهم در مخفی کردن بعضی موارد در صورت است، چند نکته کاربردی کانسیلر که می توان جزو موارد مصرف کانسیلر به شمار آورد، جلوگیری از ریزش سایه چشم؛ با استفاده از کانسیلر روی پلک قبل از سایه زدن، حتی پنهان کردن پف چشم با کانسیلر در این مورد امکان پذیر است، رفع تیرگی دور چشم، مخفی کردن اشتباهات آرایشی با محو کردن، جلوگیری از ریزش رژلب با استفاده از کانسیلر برای دور لب، برای تثبیت رژ لب قبل از استفاده کانسیلر روی لب هایتان بمالید. برای شناخت بهترین مارک کانسیلر بهتر است با متخصصان در این حوزه مشورت و یک برند مناسب با پوست خود را انتخاب کنید.

قیمت ، مشخصات و خرید کانسیلر مارک خوب
با اطلاعاتی که در این مقاله درباره انواع اسنس کانسیلر استیکی و کرم پودر کانسیلر در اختیار شما قرار می دهیم شما به راحتی می توانید خرید بهترین مارک کانسیلر و خرید کانسیلر پودری و خرید کانسیلر خوب و راهنمای خرید کانسیلر و خرید کانسیلر روشن و خرید کانسیلر زیر چشم و خرید کانسیلر مارک خوب و راهنمای خرید کانسیلر و خرید اینترنتی کانسیلر را انجام دهید و از قیمت کانسیلر و قیمت کانسیلر ارزان و قیمت کانسیلر بینی و قیمت کانسیلر دور چشم و قیمت کانسیلر های خوب و قیمت کانسیلر مایع با خبر شوید.

در این قسمت به معرفی طیف رنگ مختلف کانسیلر می پردازیم:
کانسیلر زرد: این تناژ رنگ کانسیلر برای انواع پوست کاربرد داشته و مناسب برای پوشاندن لکه های اطراف چشم است.
کانسیلر نارنجی: مختص افراد با پوست سبزه می باشد.
کانسیلر سبز: این کانسیلر برای خنثی کردن لکه های قرمز رنگ روی پوست که ممکن است ریشه مادرزادی داشته باشند مناسب است.
کانسیلر بنفش: اگر پوست صورت شما مایل به زرد است؛ پیشنهاد ما به شما استفاده از کانسیلر بنفش برای پوشاندن لکه های روی پوستتان است.

قیمت کانسیلر در حال حاضر بر اساس برند، و اندازه و انواع کانسیلر متفاوت بوده و در فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی قابل

عرضه است.

منبع:https://haftoyek.com

صدف بازدید : 35 شنبه 13 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

انواع مدل های شورت و سوتین زنانه
لباس زیر بدلیل این کـه در دسترس دید نیست نباید مورد بی توجهی قرار بگیرد. بد نیست کـه هر چند وقت یک بار لباس زیر خودرا بجوشانید تا کاملا ضد عفونی شود و آلودگی‌هاي آن از بین برود. اتو کردن پس از شستشو نیز دراین امر بسیار موثر خواهد بود. یکی از اشتباهات رایج مـا این اسـت کـه پس از شستن لباس زیر آنرا زیر لباس‌هاي دیگر پهن می کنیم تا پنهان باشد.
اما بهتر اسـت لباس زیر مستقیما در دسترس هوا باشد تا خشک شود و ذرات معلقی کـه جذب خود کرده اسـت در اثر هوا از بین بروند. برای خشک کردن لباس زیر بهتر اسـت کـه در جای تمیز و ترجیحا بـه صورت آویزان پهن شوند. اگر بتوانید هرروز لباس زیرتان را بشوئید بـه سلامت شـما کمک بزرگی خواهد شد.
بهترین جنس لباس زیر
جنس دانتل یا اجناسی کـه دارای انعطاف پذیری خوبی هستند، بهترین جنس و بافت مناسب برای لباس زیر محسوب می شوند. لباس زیرهای نخی نیز بسیار مناسب اسـت و اگر پوست شـما بـه عده اي از بافت‌ها حساسیت نشان میدهد، لباس زیر نخی حساسیت پوستی کمتری را ایجاد میکند.
برای استفاده بلند مدت از یک لباس زیر توصیه می شود کـه از جنس‌هاي طبیعی استفاده کنید. لباس زیرهایی کـه از الیاف و مواد غیر طبیعی مانند پلاستیک تولید شده‌اند باعث اذیت شدن پوست شـما میشوند. پس برای سوتین‌هایي کـه در طول روز استفاده میکنید بهتر اسـت بـه سراغ مدل‌هایي بروید کـه ساده و آسان هستند و پوشیدن انها در طول روز شـما را اذیت نکند.
در این بخش مقاله ما تصاویری از انواع لباس زیر فانتزی دخترونه و شورت و سوتین مجلسی و شورت و سوتین ست گیپور و شورت و سوتین باب اسفنجی و ست شورت و سوتین و ست شورت سوتین طرح یلدا و طرح جدید شورت و سوتین را برای شما فراهم آورده ایم.

انواع لباس راحتی زنانه
باس زیر نایلونی تعریق را بیشتر می کند ودر نتیجه امکان ابتلا بـه قارچ پوستی را افزایش می دهد. درصورت ابتلا بـه قارچ پوستی کـه بـه شکل دایره‌هاي قرمز ایجاد و باعث خارش، حساسیت و تورم میشود، باید از پمادهای موضعی ضد قارچ ودر موارد شدیدتر از داروهای خوراکی استفاده کنید.
انواع مایو زنانه
مایوهای زنانه طرح ها و مدل ها مختلف دارد اما به صورت کلی مایوهای زنانه بر چهار مدل یک‌ تکه(یا سرهمی)، دوتکه(در دو نوع بیکینی و تانکینی)، سه‌تکه و اسلامی است.
مایوی ساده یا یک‌تکه از جلو شرمگاه تا بالای سینه را می‌پوشاند و مایو های دو تیکه مشابه ست های لباس زیر می باشد و تکه‌ای از آن شرمگاه را پوشانده و قسمت دیگر سینه‌ها را می‌پوشاند.


خرید لباس زیر مناسب
لباس زیر تاثیر مهمی در ظاهر شـما خواهد داشت و اگر سوتین مناسبی را انتخاب نکنید باعث می شود کـه لباس رویی شـما هم چندان خوب دیده نشود و بد جلوه کند. خرید لباس زیر در سایز و اندازه مناسب و نحوه نگه‌داری لباس زیر زنانه تاثیر بالایی در طول عمر و کارکرد آن دارد.
اگر لباس زیر خصوصا سوتین مناسبی را انتخاب نکنید علاوه بر این کـه هزینه‌اي را برای خرید آن صرف کرده اید، می تواند باعث درد و اذيت پوست شـما و هم چنین ایجاد فشار روی قفسه سینه و مشکلات تنفسی بشود. لباس زیر تنگ عروق پوست را تحت فشار قرار داده و مانع از گردش خون مناسب در آن نواحی می شود بـه خصوص اگر تنگی لباس در ناحیه لگن و سینه باشد.
در نتیجه پس از پوشیدن چنین لباس زیرهایی ممکن اسـت احساس کوفتگی کرده و روی پوستتان قرمزی ایجاد شود. پس سعی کنید این موارد را در هنگام خرید لباس زیر زنانه اعم از شورت، سوتین و زیر پوش درنظر داشته باشید.

لباس زیر زنانه مناسب برای مجالس
سوتین مناسب برای لباس‌هاي یقه باز یا دکلته بهتر اسـت از جنس دانتل باشند. این جنس از سوتین بهتر روی بدن می نشیند و سبب می شود کـه سینه‌هاي شـما خوش فرم‌تر و زیباتر بنظر بیاید. در صورتی کـه میخواهید سینه‌هاي شـما بزرگ‌تر بنظر بیاید میتوانید از سوتین‌هاي ابری و جک دار استفاده کنید کـه این خواسته شـما را تامین میکنند.
خرید اینترنتی سوتین نیم تنه شورت و ست لباس زیر ارزان
ما در این بخش انواع مدل های مختلف شورت را به شما معرفی می کنیم و شما به راحتی می توانید خرید ست زنانه و خرید شورت و سوتین ارزان خوب و خرید شورت و سوتین عمده و فروش لباس زیر زنانه زیر قیمت را براحتی انجام دهید.
شورت پادار Boy Shorts
این مدل از انواع شورت زنانه، بر خلاف معمول، در قسمت ران، مستطیلی شکل هستند و شورت‌های مردانه را در ذهن تداعی می‌کنند. ویژگی اصلی شورت پادار، پوشش بالای آن است.
کِی بپوشیم : شورت‌های پادار زنانه در زیر دامن‌های کوتاه و چین دار که امکان بالا رفتن آن‌ها بسیار است، به کار می‌روند.
این مدل از شورت‌ها در دوران قاعدگی گزینه‌ی مناسبی نخواهد بود.
شورت کلاسیک Classic Briefs
این شورت با فاق بلند و پوشش حداکثری، قدیمی‌ترین و راحت‌ترین مدل از انواع شورت زنانه است. البته این طراحی، امروزه علاوه بر شورت‌های روزانه، در انواع شورت‌های مدرن نیز استفاده می‌شود.
شورت کلاسیک دقیقا همانی است که در بسته‌های چند‌تایی می‌خرید و با هر لباسی می‌پوشید. این مدل شورت زنانه تنها با لباس‌های ظریف و چسبان که خط شورت را نمایان می‌سازند، قابل استفاده نخواد بود.
کِی بپوشیم : شورت کلاسیک برای استفاده‌ی روزمره و در روزهای سخت قاعدگی، بهترین گزینه است.این شورت بطور کلی شورت راحتی می باشد.
هیپسترز / هیپ هاگرز Hipsters
در مدل هیپستر یا هاگرز، کش کمر دقیقا روی باسن قرار می‌گیرد. با اینکه این شورت، فاق کوتاهی دارد، اما هنوز پوشش زیادی را به خصوص در پهلوها ایجاد می‌کند.
کِی بپوشیم : این مدل شورت زنانه، در زیر جین‌ها و دامن‌های فاق کوتاه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

منبع:https://haftoyek.ccom

صدف بازدید : 31 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

خرید کردن از فروشگاه های اینترنتی چه مزایایی دارد؟
این روزها مردم بیش از هر زمان دیگری، به فروشگاه های اینترنتی علاقه نشان می دهند، از خرید کفش گرفته تا بلیط هواپیما. فکر می کنید علت چیست؟ فروشگاه اینترنتی ، چه مزایایی داشته که مردم به آن علاقه نشان داده اند؟ ایا در کنار این مزایا، خرید آنلاین معایب و مشکلاتی هم دارد؟ تا با آگاهی خرید کنید.
تاریخچه:
در سال ۱۹۹۰ تیمبرزلی اولین سرور و مرورگر جهان را ایجاد کرد.آن در سال ۱۹۹۱ برای مصارف تجاری افتتاح شد.در سال ۱۹۹۴ پیشرفت های دیگری صورت گرفت،از قبیل افتتاح بانکداری الکترونیک و فروشگاه اینترنتی پیتزا.در طی همان سال،نت اسکیپ رمز نگاری ssl را برای انتقال داده ها در اینترنت معرفی کرد،که امروزه در خرید های اینترنتی مطمئن به یک ضرورت تبدیل شده است.همچنین در سال ۱۹۹۴ یک شرکت آلمانی به نام اینترشاپ اولین سیستم فروشگاه اینترنتی خود را معرفی کرد.در سال ۱۹۹۵ آمازون سایت فروشگاه اینترنتی خود را افتتاح کرد و در سال ۱۹۹۶ ای بی نیز این کار را انجام داد .
خرید اینترنتی:
خرید اینترنتی (انگلیسی:Online Shopping)) نوعی خرید است که از طریق فروشگاه‌های اینترنتی انجام می‌شود.از مهم ترین و بزرگ ترین سایت های خرید اینترنتی می توان به سایت های ebayوamazon.comاشاره کرد.
اولین بار در سال ۱۹۹۱ آقای تیم برنرز لی که مخترع اینترنت کنونی است تجارت الکترونیک را پایه گذاری کرد و در سال ۱۹۹۴ که بانکداری آنلاین ایجاد شد، شرکت پیتزا هات اولین فروش اینترنتی خود را آغاز کرد. در همان سال شرکت نت اسکیپ ارتباط امنیت لایه انتقال (SSL) را ابداع و ایجاد کرد و خرید اینترنتی به وسیله این پروتکل ایجاد شد. همچنین در همان سال کمپانی آلمانی اینترشاپ(Intershop) اولین سیستم فروش اینترنتی خود را ایجاد کرد. ۱۹۹۵ شرکت amazon.com و سال ۱۹۹۶ شرکت ebay نیز فعالیتهای خود را شروع کردند.عملکرد:

در این نوع فروشگاه که بعد از به وجود آمدن اینترنت پا به عرصه وجود گذاشت، فروشنده لیست و مشخصات کالاهای خود را در سایت قرار می‌دهد و خریدار پس از مراجعه به این سایت و مطالعۀ مشخصات و ویژگی‌های کالا، نسبت به ثبت سفارش خرید از فروشگاه اقدام می‌کند. این سفارش‌ها پس از بررسی و تایید نهایی توسط مسئولان سایت با توجه به نوع کالا و حجم و وزن آن توسط پیک موتوری، پست و یا باربری به آدرس سفارش‌دهنده ارسال می‌شود و وجه کالا به روش‌های مختلف قابل پرداخت می‌باشد. امروزه تجارت الکترونیک در سر تا سر دنیا بسیار رواج پیدا کرده است.
این پول ها صرف خرید چیزهای متنوعی خواهند شد، از آیفون گرفته تا لوازم پخش موسیقی. به این ترتیب کاربران می توانند با لباس راحتی خود پشت مانیتورهایشان به خرید بپردازند و تنقلات بخورند. اما با رواج چشمگیری که تجارت الکترونیک این روزها در زندگی ما پیدا کرده است، شاید کمتر کسی به نقطه ی آغاز آن فکر کند.

ما در این مقاله اطلاعات زیادی در مورد مزایای خرید اینترنتی و آنلاین در اختیار شما قرار داده ایم تا شما بتوانید به راحتی خرید لوازم آرایشی و خرید اینترنتی لوازم آرایشی و خرید اینترنتی لباس مجلسی و خرید اینترنتی لباس بچگانه و خرید اینترنتی لباس زیر و خرید اینترنتی لباس زیر مردانه و خرید اینترنتی لباس زیر مردانه و خرید سایت اینترنتی را انجام دهید همچنین اطلاعات زیادی درمورد سایت خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی هفت و یک و فروشگاه آنلاین لباس و روسری در اختیار شما قرار داده ایم که مواد زیر همه از مزایای این فروشگاه اینترنتی و آنلاین می باشد.
ابتدا به سراغ این مزایا می رویم، مزایایی که یک فروشگاه اینترنتی را از یک فروشگاه خیابانی متمایز می کند.
داشتن فروشگاه اینترنتی و خرید فروشگاه اینترنتی مناسب امروزه به یکی از ترندهای مهم انواع صنایع تبدیل شده است. یکی از مهمترین دلایلی که امروزه هر صنعتی را به سمت فضای اینترنتی متمایل می کند، کاهش هزینه های ثابت و افزایش تعداد مشتریان آن ها در این فضا است. به دلیل حذف محدودیت جغرافیایی در دستیابی مشتریان از اقصی نقاط کشور به خدمات و محصولات شما با استفاده از اینترنت، شما را در معرض دید مشتریان بالقوه بیشتری قرار می دهد.

منبع:https://haftoyek.com

صدف بازدید : 30 سه شنبه 09 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

معرفي انواع موچين و کاربرد هاي آن ها 

براي انتخاب بهترين موچين ابرو، بايد قبل از هرچيز به جنس و کيفيت ساخت آن توجه کنيد تا در صورت شست و شو زنگ نزند. پس از آن بايد به سراغ بررسي نوک موچين برويد و بهترين گزينه را که متناسب با
نيازتان خريداري کنيد.
ابروها بسيار مهم و تاثير گذار در جذابيت چهره هستند. ترکيب، اندازه و حالت آنها، چهارچوب صورتتان را تشکيل مي‌دهد. براي حفظ کمان ابروها، اکثر سالن‌هاي زيبايي بجاي اپيلاسيون يا بند زدن، از موچين براي برداشتن ابروها استفاده مي‌کنند. بنابراين ما تصميم گرفتيم که روي متداول ترين ابزار چيدن موي ابرو متمرکز شويم: يعني موچين ها.
بهترين مو چين ها  براي ابرو
موکن‌هاي آرايشي و طبي، شکل‌ها، اندازه‌ها و سرهاي مختلفي دارند. براي جلوگيري از عفونت ناشي از زنگ زدگي در هنگام برداشت ابرو در اطراف فوليکول مو، هميشه از فولاد ضد زنگ، بدون نيکل يا آلياژهاي ديگر استفاده کنيد.
هيلاري که به کامرون تاتل در نوشتن کتاب Raising Eyebrows کمک کرده است، توضيح مي‌دهد: موچين‌ها را مانند يک جفت گوشواره در نظر بگيريد. شما دوست داريد از فلزي استفاده کنيد که به پوستتان صدمه نزند.
حرف هيلاري کاملا صحيح است زيرا فلزي که قرار است به پوست برخورد کند با از جنس خوبي باشد تا سلامت پوست را به خطر نياندازد.
اکثر موچين ها حدود 8 سانت طول دارند و طوري طراحي شده‌اند که بتوانيد به راحتي و بدون آسيب رساندن به پوستتان، از آنها استفاده کنيد.
هيلاري توصيه مي‌کند که از موچين‌هايي که سرشان نوک تيز يا کج است، استفاده کنيد. موچين‌هاي کج با زاويه‌ي دقيقي موها را بر مي‌دارند و استفاده از آنها، راحت‌تر از بقيه است.روش صحيحبرداشتن ابرو 

کندن موهاي ابرو، يک کار جدي است، شما در اکثر کشورها براي برداشتن ابرو به مجوز اين کار نياز داريد. بنابراين، روش کار به اندازه‌ي ابزاري که استفاده مي‌کنيد، مهم است.
هيلاري مي‌گويد: مهم ترين چيز در کندن ابرو، در آوردن ريشه است. اگر شما گردي انتهاي فوليکول مو را بيرون نياوريد، مو را در ضخيم ترين نقطه‌ي فوليکول مي‌شکنيد و مو، ضخيم‌تر از قبل رشد مي‌کند.
انواع موچين
موچين‌ها يکي از بهترين ابزارهاي زيبايي هستند. ابروها بسيار مهم هستند. ترکيب، اندازه و حالت آنها، چهارچوب صورتتان را تشکيل مي‌دهد. براي حفظ کمان ابروها، اکثر آرايشگاه هاي زيبايي براي برداشتن ابروها از موچين استفاده مي‌کنند.
موچين سر صاف
معمولا آرايشگران اين نوع موچين هاي سر صاف را توصيه نمي کنند. آن ها هم مانند مورد قبلي و شايد به احتمال بيش تر، موهاي زيادي را هم زمان مي کنند و موجب خراب شدن فرم ابروها مي شوند.
اين نوع موچين‌ها، براي کساني که مو‌هاي زيادي دارند، انتخاب خوبي هستند. براي مثال براي اپيلاسيون مو‌هاي خط بيکيني يا ابرو‌هاي کلفت. سر صاف آن‌ها باعث مي‌شود که بتوانيد تعداد زيادي از مو‌ها را در يک حرکت برداريد؛ و در نتيجه سرعت عمل شما بدون آسيب به پوست افزايش مي‌يابد. همچنين براي گذاشتن مژه مصنوعي به کارتان مي‌آيند.
موچين گيره اي
اين نوع موچين گيره مانند است و براي برداشتن موهايي که خيلي به هم نزديک هستند، بسيار مناسب است است.
مو چين نوک تيز
اين نوع موچين نوک تيز، به ظاهر وحشتناک است و در نگاه اول حس مي کنيد سطح پوست ابروهايتان را زخم مي کند. البته اگر دقت نکنيد و دستتان بلرزد، بله خطرناک است. اين موچين به شما اين امکان را مي دهد که نازک ترين و کوتاه ترين موهاي ابروهايتان را بکنيد. اين موچين در هنر طراحي ناخن هم استفاده مي شود. به اين صورت که براي برداشتن چيزهاي ظريف تزئين ناخن، از آن استفاده مي کنند.
موچين گيره اي و تيز
از ترکيب دو نوع موچين قبلي، اين موچين به دست مي آيد. اگرچه نوک اين موچين خيلي تيز و وحشتناک و محکم به نظر مي رسد، اما در حقيقت بسيار عالي است و مي تواند موهاي ابرو را به آساني و خيلي سريع از جا در بياورد.
موچين سر گرد
از آن جايي که معمولا موچين هاي سرگِرد براي ابرو برداشتن خوب نيستند، اما مي تواند به حالت دهي ابروها کمک کنند. به اين دليل که موچين هاي نوک گرد، تارهاي زيادي از ابرو را مي کَنند. البته گرد بودن نوک موچين کار را آسان تر کرده و خطر آسيب رساندن به پوستتان را کاهش مي دهد.
موچين نيزه اي
اين نوع موچين قديمي و پر کاربرد نوکي نيزه مانند دارد و به شما اين امکان را مي دهد تا سريع تر و بهتر ابروهايتان را فرم دهيد. اين موچين براي برداشتن موهاي زائد همه نقاط بدن که ديده نمي شوند، بسيار مفيد است.
موچين سر پهن
اين نوع موچين سر پهن به اشکال متنوعي در بازار موجود است که کاملا سليقه اي است. اين موچين هم مانند موچين قبلي بسيار عالي و کارآمد است.
موچين‌ها، مانند هر وسيله‌ ديگر ، به مرور زمان و با استفاده‌ ي مکرر، کارايي خود را از دست مي ‌دهند. اما با نگهداري مناسب، مي ‌توانيد به طول عمر آن ها بيفزاييد.

منبع:https://haftoyek.com

صدف بازدید : 37 یکشنبه 07 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

انواع زیرپوش های آستین دار و رکابی مردانه
لباس زیر مردانه از جمله لباس هایی است که اکثر آقایان برای خرید آن توجه زیادی نمی کنند. از اصول اولیه برای انتخاب و خرید لباس زیر مردانه توجه به سایز و نوع پارچه و جنس و کیفیت آن است.
بهتر است این موضوع را در نظر داشته باشید که حتماً در لباس زیر خود احساس راحتی داشته باشید؛ زیرا این لباس در کل روز بر تن شما است.
لباس زیر نامناسب می تواند کل روز آزار دهنده باشد و شما را اذیت کند.در این مطلب نکاتی را برای انتخاب لباس زیر مردانه ارائه می کنیم که می توانید با استفاده از این نکات انتخاب بهتری داشته باشید.
در این مقاله سایت هفت و یک ما نکات مهمی در باره انواع زیر پوش مردانه و زیرپوش مردانه رکابی و زیر پوش مردانه طرح دار و زیرپوش مردانه آستین بلند و زیرپوش مردانه آستین حلقه ای و زیرپوش مردانه دکمه دار و زیرپوش مردانه اسپورت و زیرپوش پنبه ای مردانه و زیرپوش آستین حلقه ای مردانه و زیرپوش مردانه برند و زیرپوش بادی مردانه و پارچه مخصوص زیرپوش مردانه و بهترین مدل زیرپوش مردانه و بهترین مارک زیرپوش مردانه و زیر پوش رکابی مردانه و پارچه نخی زیرپوش مردانه و طرح زیر پوش مردانه و زیرپوش فانتزی مردانه و زیرپوش سه دکمه ای مردانه و زیرپوش زمستانی مردانه و زیرپوش گن لاغری مردانه و زیرپوش گیاهی مردانه و زیرپوش نیم آستین مردانه و زیرپوش یقه هفت مردانه و زیرپوش رکابی پسرانه و سایز لباس زیر مردانه در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

خرید لباس زیر مردانه گشاد و بدون پاچه برای کمر و باسن پهن
برای کمر و باسن پهناگر کمر و باسن پهنی دارید بهتر است از لباس زیر گشاد و بدون پاچه استفاده کنید. علاوه بر لباس زیر مردانه گشاد و پاچه دار و لباس زیر مردانه بدون پاچه گزینه دیگری هم وجود دارد که لباس زیر مردانه گشاد و بدون پاچه است. این مدل لباس زیر برای مردانی که باسن و کمر پهنی دارند مناسب است چراکه گشادی آن نسبت به اکثر لباس زیرهای بدون پاچه معمولی راحتی بیشتری را به وجود می آورد و در طول روز توانایی حرکت را برایتان راحت تر می کند و با پوشیدن آن احساس بهتری خواهید داشت.
اگر کمر و باسن پهن دارید از لباس زیر مردانه گشاد و بدون پاچه استفاده کنید
لباس زیر گشاد و بدون پاچه برای کسانی که قد بلندی دارد هم انتخاب مناسبی است زیرا قسمت کمر این لباس زیر بلند است و وقتی خم می شوید پایین نمی رود.
خرید لباس زیر مردانه پاچه دار و گشاد
اگر شما زیاد عرق می کنید و مستعد عرق سوز شدن و یا جوش زدن هستید. این سبک از لباس زیر امکان عبور هوا را فراهم می کند و در نتیجه از بروز اینگونه مشکلات جلوگیری می شود. اگر خواستید این نوع لباس زیر را تهیه کنید، یادتان باشد لباس زیری که پاچه هایی نسبتاً کوتاه و چسبان دارد و همچنین دارای کش محکمی است را در اولویت خود برای خرید قرار بدهید.

اگر شلوارهایتان تنگ هستند، بهتر است از انتخاب لباس زیر پاچه دار و گشاد خودداری کنید
اگر شلوارهایتان اکثراً تنگ و چسبان هستند مانند شلوارهای مخصوص کت و شلوار و شلوار های جین چسبان، بهتر است از انتخاب این نوع لباس زیر خودداری کنید.
این نوع از لباس زیر مردانه به دلیل گشادی شاید برای برخی افراد آزاردهنده باشد، پس بهتر است قبل از خرید اینگونه آن ها این موضوع را مدنظر قرار بدهید.

تولید انواع رکابی 
خرید لباس زیر مردانه بدون پاچه برای ران های بزرگ و پهن
اگر ران های بزرگی دارید لباس زیرِ بدون پاچه می تواند بهترین انتخاب شما باشد. در غیر این صورت هر سبک لباس زیر مردانه پاچه دار و گشاد به بالا جمع شده و این جمع شدن کاملاً از روی شلوار مشخص خواهد بود و منظره خوبی را به وجود نخواهد آورد. پس بهتر است از لباس زیر مردانه بدون پاچه استفاده کنید تا از جمع شدن آن جلوگیری شود.

لباس زیر مردانه بدون پاچه برای ران های بزرگ و پهن بهترین انتخاب است
خرید لباس زیر مردانه پاچه کوتاه برای هیکل های لاغر
برای هیکل های لاغر لباس زیر مردانه پاچه کوتاه نوعِ کوتاهی از لباسِ زیر مردانه پاچه دار و گشاد است که معمولاً بالای ران قرار می گیرد. اگر هیکل لاغری دارید این نوع از لباس زیر بهترین انتخاب برای شما خواهد بود، چرا که برعکس لباس زیر مردانه بدون پاچه و تنگ احساس راحتی بیشتری فراهم می کند.

منبع:https://haftoyek.com

تعداد صفحات : 34

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 333
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 129
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 480
  • بازدید ماه : 1,306
  • بازدید سال : 5,235
  • بازدید کلی : 14,070