loading...
آرایشگران ماهر
صدف بازدید : 35 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

آشنایی با هایلایتر و طرز استفاده از آن
هیچ آرایشی بدون هایلایتر کامل نمی شود. افراد مشهوری همچون کارداشیان ها و جنرها نقش مهمی در همه گیر کردن کانتور و هایلایتر داشتند و آن را هر چه بهتر و بیشتر به دوستداران آرایش و زیبایی معرفی کردند. هایلایت کردن در واقع با درخشنده کردن بخش هایی از پوست، ویژگی های صورت را برجسته می کند. البته این تکنیک چندان هم ساده نیست اما مسلط شدن بر آن هم فقط کار آرایشگران حرفه ای نیست و شما هم می توانید خودتان این کار را در خانه انجام دهید.
از هایلایتر می توان به عنوان حقه آرایشی نام برد. در واقع یک درخشش طبیعیست که طراوت و شادابی را به پوست بازمی گرداند و به نظر می رسد صورت تان نوری طبیعی دارد اما باید در جای درست و به اندازه استفاده شود تا شبیه به آرایش های هالووینی جلوه نکند. برای آنکه اطمینان یابید استفاده از هایلایتر چندان سخت نیست، اینجا ترفندها و تکنیک های مربوط به آن را به شما آموزش خواهیم داد تا در برجسته سازی زیبایی های صورت حرفه ای شوید.
ابزارهای مورد نیاز
علاوه بر ابزار و وسایل معمول آرایشی، شما نیاز به یک سایه روشن تر از رنگ پوست تان دارید که بهتر است براق و پر از اکلیل باشد. همچنین به یک براش باریک و یک اسفنج آرایشی برای محو کردن نیازمندید. این انتخاب شماست که می خواهید هایلایترتان بافت مایع، پودری یا استیکی داشته باشد. هر کدام را که می خواهید انتخاب کنید.
قبل از هایلایت کردن، مانند همیشه آرایش کنید. این بدان معنی است که شما ابتدا باید از مرطوب کننده و پرایمر استفاده کنید و سپس به چهره تان رنگ دهید. اگر از کرم پودر مایع استفاده می کنید، چون پوست تان سطح نرم تری به خود می گیرد می توانید ار هایلایتر پودری استفاده کنید. اگر می خواهید صورت تان را متعادل سازی یا به اصطلاح کانتور کنید، حتما رنگ انتخابی تان باید از پوست و کرم پودرتان تیره تر باشد. بعد هم به زیر چشم تان کانسیلر بزنید و با اسفنج کمی آن را محو کنید. به همین راحتی پوست تان را به طور کامل آرایش کرده اید. مناطق مناسب برای هایلایتر
برای اینکه هایلایتی طبیعی داشته باشید، باید مناطقی از صورت را برجسته کنید که به طور طبیعی نور به آن قسمت ها می تابد. بالای استخوان گونه، پایین قوس ابرو و امتداد پل بینی نقاطی هستند که اگر زیر آفتاب بایستید به طور طبیعی نور به این نقاط می تابد پس بسیار مناسب هایلایت کردن هستند. همچنین می توانید درست بالای لب و روی چانه را هم هایلایت کنید. برای هایلایت کردن، گوشه های داخلی چشم را فراموش نکنید زیرا باعث درشت تر نشان دادن چشم های شما می شود. هایلایت کردن شاید کاری بسیار پیش پا افتاده به نظر برسد اما زیبایی آرایش تان را دو چندان می کند پس از آن غافل نشوید.
ما دراین مقاله به سوالاتی مانند هایلاتر چیست ؟ و هایلایتر پودری چیست؟ و هایلایتر چیه و هایلایتر چی خوبه و معرفی یک هایلایتر خوب و طرز استفاده از هایلایتر مایع و طرز تهیه هایلایتر خانگی و هایلایتر مایع یا پودری و هایلایتر گونه چیست؟ و هایلایتر و کانسیلر چیست پاسخ میدهیم.

انواع هایلایتر
برانزرها
برانزر‌ها انواعی از هایلایتر‌ها هستند که این روز‌ها در سراسر دنیا طرفداران بیشماری پیدا کرده‌اند. معروف‌ترین آن‌ها برانزر بابی براون است که درخشش شفاف و بی‌نقصی به همراه یک تن گرم ایجاد خواهد کرد.هایلایترهای استیکی ابزاری عالی برای آرایش محسوب می شوند اما در استفاده از آنها شما نیاز به حرکاتی سریع دارید. اگر می خواهید برای مراسم رسمی آماده شوید پس از زدن کرم پودر، یک پودر فیکس کننده به تمام صورت بزنید و حالا نوبت استفاده از هایلایتر است. هایلایتر را بر روی مناطقی که گفتیم بزنید و سپس با یک اسفنج آرایشی یا حتی نوک انگشتان تان آن ها را محو کنید.

هایلایتر پودری
هایلایتر پودری فشرده یک انتخاب عالیست اگر می خواهید برجسته سازی ظریف و حرفه ای داشته باشید. وقتی کرم پودر زدید، با یک براش جارویی روی چانه، بینی و گونه تان را هایلایت کنید. اگر طرفدار آرایش های طبیعی و ساده هستید، استفاده از هایلایتر پودری، درخششی طبیعی به کمک خطوط نازک را به آرایش تان می دهد.
از چه براش هایی برای هایلایتر استفاده کنیم؟
چند گزینه در انتخاب براش مناسب برای هایلایتر وجود دارد. اول اینکه باید سایز آن متوسط باشد و دوم اینکه درخشانندگی و پوشش دهی را تضمین کند. براش های زاویه دار، عملکردی دقیق تر دارند. می توانید برای مناطق بزرگ تر مانند پیشانی، چانه و گونه از براش بزرگ تر و برای لب، ابرو و بینی از براش های ابرو که کوچک و ظریف هستند استفاده کنید.


از هایلایتر در کدام قسمت از صورت باید استفاده کرد
برای اینکه هایلایتی طبیعی داشته باشید، باید مناطقی از صورت را برجسته کنید که به طور طبیعی نور به آن قسمت ها می تابد. بالای استخوان گونه، پایین قوس ابرو و امتداد پل بینی نقاطی هستند که اگر زیر آفتاب بایستید به طور طبیعی نور به این نقاط می تابد پس بسیار مناسب هایلایت کردن هستند. همچنین می توانید درست بالای لب و روی چانه را هم هایلایت کنید. برای هایلایت کردن، گوشه های داخلی چشم را فراموش نکنید زیرا باعث درشت تر نشان دادن چشم های شما می شود. هایلایت کردن شاید کاری بسیار پیش پا افتاده به نظر برسد اما زیبایی آرایش تان را دو چندان می کند پس از آن غافل نشوید.

منبع:https://haftoyek.com

 

صدف بازدید : 28 سه شنبه 02 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

پرایمر چیست وچه کاربردی دارد؟
چه آرایش کامل انجام دهید و یا تنها از بی بی کرم و رژ لب استفاده کنید در نهایت هدفتان داشتنی پوستی صاف و شفاف است. راه حل این کار استفاده از پرایمر آرایشی است که همانند یک معجزه عمل می کند. هنوز هم اغلب خانم ها از پرایمر آرایشی استفاده نمی کنند، به دلیل اینکه یا فکر می کنند که به پرایمرها قبل از کرم پودر و یا پنکیک ها استفاده میشوند و سطحی صاف روی پوست ایجاد میکند و سپس میتوان کرم یا پنکیک را روی پوست زد پرایمرها منافذ و خطوط پوست را پر میکند اما کرم پودرها قابلیت این کار را ندارند . همچنین برای پوستهای خشکی که احساس خشکی و پوسته شدن دارند فوق العاده هستند آن نیاز ندارند و یا نحوه استفاده از آن را نمی دانند. به هر حال استفاده از پرایمر در زیر آرایش موجب ماندگاری مواد آرایشی بر روی پوست می شود. با استفاده از یک پرایمر یا همان پایه آرایش می توانید آرایش خود را در طول روز حفظ کنید. اگر پوستی چرب دارید بهتر است از پایه آرایش مات استفاده کنید. پرایمر ها فوق العاده هستند و یک سد محکم مابین پوست و کرم پودر ایجاد می کند تا دوام آرایشتان را افزایش دهد و از چرب شدن پوست جلوگیری می نماید و با جذب چربی این امکان را می دهد که رژ گونه و کرم پودر و پنکک برای مدت زمان بیشتری روی پوست بماند.

چرا باید از پرایمر استفاده کرد؟
اگر تابه حال از پرایمر استفاده نکرده‌اید، محصول فوق‌العاده‌ای را از دست داده‌اید. فرقی نمی‌کند که اهل آرایش غلیظ باشید یا ترجیح دهید فقط از یک کرم مرطوب‌کننده و نرم کننده لب استفاده کنید، وقتی می‌خواهید پوستی درخشان داشته باشید یا پایه صاف و یکدستی برای زیرسازی آرایش خود ایجاد کنید، پرایمر یک نعمت بزرگ است. اما بسیاری از افراد، این مرحله آرایش را نادیده می‌گیرند زیرا معتقدند به آن نیازی ندارند، از چگونگی مصرف آن بی‌اطلاعند یا تصور می‌کنند که ارزش آن را ندارد که برای آن هزینه کنند. با این حال، استفاده از پرایمر زیر آرایش، ماندگاری آن را افزایش می‌دهد. پرایمر، پایه اساسی برای زیرسازی و آرایش صورت است که باعث یک‌دستی و ماندگاری آرایش می‌شود. ترکیبات این ماده در کرم، ژل و پودر وجود دارد. با وجود اینکه مرطوب‌کننده‌ها نیز پوست را نرم می‌کنند، اما پرایمر پوست را برای استفاده از مرطوب‌کننده رنگی (کرم BB و CC) یا کرم‌های زیرساز آماده می‌کند و پایه‌ای برای ماندگارتر شدن آن‌ها در طول روز ارائه می‌دهد.
مواد تشکیل دهنده پرایمرها، پلیمرهایی برپایه سیلیکون مثل دایمتیکون هستند زیرا اثرات نرم‌کنندگی فوق‌العاده‌ای دارند. پرایمر، انواع چروک‌های سطحی، عمیق و حفره‌های پوست را می‌پوشاند. اگر به دنبال پرایمر‌ی برای تعدیل رنگ و پوشاندن قرمزی پوست و محل جوش‌ها هستید، از پرایمرهایی با رنگ سبز استفاده کنید. پرایمر مخصوص پلک نیز وجود دارد. پیشنهاد می‌کنم از پرایمر‌ی با ترکیب قوی استفاده کنید تا آرایش چشم ماندگاری بیش‌تری داشته باشد. اگر پوست پلک شما چرب است، از پرایمرهای مات استفاده کنید.
ما در این مقاله سایت هفت و یک انواع پرایمر خانگی و پرایمر پشت چشم و پرایمر ترکیه ای و پرایمر حجم دهنده لب و پرایمر حلال آب و پرایمر زیر چشم و پرایمر زیررنگ و پرایمر زیرساز آرایش و پرایمل ریمل لانکوم و پرایمر ژله ای بنفیت و پرایمر سایه و پرایمر ضدآب و پرایمر ضد جوش و پرایمر طبیعی و پرایمر گیاهی و پرایمر های خوب را به شمام معرفی می نماییم.

منبع:https://haftoyek.com

صدف بازدید : 33 جمعه 29 فروردین 1399 نظرات (0)

 

اسامی انواع شورت زنانه
اولین لباس زیری که هر شخصی بر تن میکند شورت ها می باشد.مردان و زنان مدل های مختلف شورت را بر تن می کنند.
شورت بندی (Thong)
هنگامی که درباره انواع شورت زنانه صحبت به میان می‌آید، مدل بندی یا Thong مدلی غیر متعارف محسوب می‌شود.
با این حال این مدل از شورت‌ها در میان بسیاری از زنان، از محبوبیت ویژه‌ای برخوردارند. کِش بالای این شورت دارای نوار بسیار باریکی است و مانند یک رشته در دور کمر پیچیده می‌شود.
مناسب برای پوشیدن : در زیر لباس شنا و مایو، شلوارک، شلوار جین سفید، لباس شب و غیره

شورتِ بندی از نوع G (جی)
اگر شما با شورت‌های زنانه Thong آشنایی داشته باشید، باید بدانید که مدل G-String هم با آن هم خانواده است.
این مدل شورت‌های زنانه هیچ کش کمر یِ قطوری ندارند و دارای رشته‌های نازکی در خود می‌باشند و بویژه برای پوشیدن با جوراب شلواری مناسب هستند.
قسمت پشت شورت زیاد پوشیده نمی‌باشد. مدل‌های فانتزی این نوع از شورت زنانه که با نام جی استرینگ (G-Sting) شناخته می‌شوند، صرفاً یک نوار کشی می‌باشند. جلوی این نوع شورت نیز زیاد پوشیده نمی‌باشد و بسته به مدل از طرح‌های فانتزی همچون پروانه، گل و .. در تولید آن استفاده می‌شود و بیشتر جنبه فانتزی دارد.
از جلو، شورت بندی شباهت زیادی به بیکینی دارد؛ اما در قسمت عقب اندازه آن به حداقل می‌رسد. شورت‌های بندی تقریباً همیشه طوری طراحی می‌شوند که اندام جنسی را بپوشانند و بیشتر ناحیه‌ی باسن را نپوشیده بگذارند.
یکی از انواع شورت بندی، شورت بندی جی است که عقب آن از یک تکه بند (معمولاً از جنس کشسان) تشکیل شده‌ است. شورت‌های بندی در انواع مختلفی وابسته به ضخامت، جنس و نوع اتصال در قسمت عقب، هم برای زنان و هم مردان ارائه می‌شوند.

منبع:https://haftoyek.com

صدف بازدید : 30 چهارشنبه 27 فروردین 1399 نظرات (0)

انواع پوست و نحوه مراقبت از آن
پوست انسان انواع مختلفی دارد که بر اساس نوع آن باید از محصولات مراقبت از پوست استفاده کرد. اگر می‌خواهید با انواع پوست و همچنین نحوه تشخیص محصولات مناسب برای پوست‌تان آشناشوید در این مقاله با ما همراه باشید.
تا ما انواع پوست چرب و پوست حساس و پوست خشک و پوست معمولی و پوست مختلط را به شما معرفی کنیم.
پوست چرب
برخی از افرادی زمانی که به حمام می روند و صورت خود را شستشو می دهند، ولی بعد از حمام هم هنوز احساس می کنند صورت آنها به خوبی شسته نشده و زیاد تمیز نیست، باید بدانند که آنها در بین انواع پوست، دارای پوست چرب می باشند.
این دسته از افراد به طور دائم پوست براق و روشنی دارند، به همین دلیل باید از شستشو دهنده هایی استفاده نمایند که قدرت شستشوی آنها بسیار زیاد است.
افرادی که دارای پوست چرب هستند، جوش های زیادی روی صورت خود می زنند و به همین دلیل باید صابون ها و شستشو دهنده های مخصوص و ویژه ای باید برای پوست خود خریداری کنند، تا پوست خود را به وسیله آنها تمیز کنند.
در این مقاله به سوالاتی مانند پوست چرب بهتر است یا خشک ؟ و پوست چرب چه ویژگی هایی دارد و آبرسان پوست چرب و تشخیص پوست چرب از خشک و تونر پوست چرب و تونر پوست چرب و شوینده پوست چرب و قیمت تونر پوست چرب و پاکسازی پوست چرب و محصولات پوست چرب و کرم مرطوب کننده پوست چرب و ماسک پوست چرب و پوست چرب و جوش سرسیاه و ماسک برای پوست های چرب و جوش دار و پوست چرب نشانه چیست و برای پوست چرب چه ضدآفتابی خوبه و ژل پوست چرب هیدرودرم و چربی پوست شکم و پوست چرب در طب سنتی و فوم شستشو پوست چرب و بهترین مرطوب کننده پوست چرب طبیعی و علت پوست چرب و صابون پوست چرب و کرم پودر برای پوست چرب قیمت مناسب و پنکک خوب برای پوست چرب پاسخ می دهیم.پوست خشک

افرادی هم هستند که بعد از حمام کردن احساس می نمایند که پوستشان خشکه زده و پوسته پوسته شده است، این دسته از افراد باید بدانند که در بین انواع پوست دارای پوست خشک و حساسی هستند و باید به حساسیت آن توجه بسیار زیادی داشته باشند.
این دسته از افراد به این دلیل که پوست های بسیار حساسی دارند باید مراقب زیادی از پوست خود داشته باشند. صابون ها و محلول های شستشو که مناسب پوست های خشک و حساس می باشد، برای این پوست ها بسیار مناسب است و شما می توانید از آنها استفاده کنید.
مواد شوینده ای که برای انواع پوست مورد استفاده قرار می گیرد فرمولاسیون خاص و ویژه ای دارد، چرا که پوست را درمان می کند و خشک بودن پوست را از بین می برد تا آن را به حالت تعادل برساند.
در این مقاله به سوالات و موضوعات مختلفی درباره پوست مانند پوست خشک صورت و پوست خشک بدن و پوست خشک جوش دار و پن پوست خشک و تونر پوست خشک و آبرسان پوست خشک و پوست خشک پرتقال برای صورت و پاکسازی پوست خشک و پوست خشک چه ویتامینی کم دارد و درمان خشکی پوست و پوست مختلط و خشک پاسخ می دهیم.
پوست معمولی
در شناخت انواع پوست در بین پوست های متفاوت، باید بدانید که اگر شما بعد از حمام احساس می کنید پوستتان به خوبی تمیز شده و دیگر روی آن چربی وجود ندارد ولی بعد از چند روز باز هم احساس می کنید پوستتان چرب شده است، باید بدانید که پوست شما معمولی می باشد.
انتخاب کردن شوینده ها شستشوی صورت برای این نوع از پوست ها در بین انواع پوست بسیار آسان می باشد، چرا که این دسته از افراد هر نوع شوینده ای را می توانند استفاده کنند.
البته با اینکه آنها هر شوینده ای را می توانند انتخاب کنند، بهتر است با متخصص پوست در مورد خرید انتخاب کردن نوع شوینده مناسب برای شستشوی صورت خود مشورت نمایند.
پوست مختلط
یکی دیگر از انواع پوست که باید با آن آشنایی بیشتری داشته باشید، پوستی می باشد که چربی زیادی دارد ولی این چربی در برخی از نقاط پوست می باشد و در دیگر نقاط چربی زیادی وجود ندارد.
شما باید در مورد این نوع پوست ها اطلاعات خود را بیشتر کنید و بدانید که این نوع از پوست ها مختلط می باشند.
استفاده کردن از شوینده پوست برای این نوع از پوست ها باید با دقت و حساسیت بیشتری خریداری شود، به همین دلیل اگر شما هم دارای پوست چرب می باشید و می خواهید بهترین شوینده را برای پوست خود انتخاب نمایید، بهتر است در مورد خرید آن با پزشک متخصص که در زمینه زیبایی و پوست تخصص زیادی دارد مشورت کنید، تا یکی از بهترین آنها را به شما معرفی کند.
در این مقاله به سوالات و موضوعات مختلفی درباره پوست مانند پوست مختلط صورت و پوست و چگونه از پوست مختلط مراقبت کنیم و پن پوست مختلط و تونر پوست مختلط و آبرسان پوست مختلط و ژل شستشوی صورت پوست مختلط و کرم پودر پوست مختلط و علائم پوست مختلط و مرطوب کننده پوست مختلط پاسخ میدهیم.

منبع:https://haftoyek.com

صدف بازدید : 28 سه شنبه 26 فروردین 1399 نظرات (0)

ژل بهداشتی بانوان

رسیدگی به ناحیه تناسلی و نکات بهداشتی درباره آن از مهم‌ترین اقداماتی است که زنان باید در نظر داشته باشند. هر گونه تغییر وضعیت در این ناحیه از بدن می‌تواند ناراحتی‌ها و مشکلات مختلفی را به وجود بیاورد. نظافت و رفع بوی بد واژن هم برای اغلب خانم‌ها مهم است.
رعایت نظافت و رسیدگی به واژن و ناحیه تناسلی در فصل‌های گرم که تعریق بیشتر است، اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند. اما برای نظافت و رسیدگی باید چه اقداماتی انجام شود. استفاده از لوازم بهداشتی مانند ژِل‌ها مفید است؟ ژل بهداشتی بانوان به مجموعه‌ای از شوینده‌ها گفته می‌شود که ترشحات و آلودگی‌های ناحیه تناسلی را پاک می‌کند. و از ایجاد عفونت های مقاربتی و سایر عفونت ها جلو گیری می کند.
قبل از این که سراغ معرفی ژل بهداشتی بانوان برویم، بهتر است اصول بهداشت فردی را بشناسیم. بیشتر مردم تصور می کنند، بهداشت شخصی فقط مسواک زدن، استفاده از نخ دندان، حمام کردن و کارهایی از این قبیل است. این افراد، فقط زمانی به فکر مراقبت های مخصوص ناحیه ی تناسلی خود می افتند که دچار عفونت یا بیماری های ناحیه تناسلی شده باشند.
باید بدانید، رعایت بهداشت ناحیه ی تناسلی هم برای مردان و هم برای زنان مهم و با اهمیت است. وقتی می توانید با رعایت نکاتی ساده از بوی بد، خارش، خشکی و عفونت واژن (با منشأ قارچ، ویروس و باکتری) جلوگیری کنید، دلیلی برای تعلل وجود ندارد.
ترشحات واژن نشانه ی بیماری و عفونت نیست!
در واقع، غددی در دهانه ی رحم وجود دارند که لوبریکانت طبیعی تولید می کنند و محیط واژن را مرطوب نگه می دارند. این لوبریکانت طبیعی به طرف پایین رحم حرکت می کند و باکتری ها و عوامل آلوده کننده را از واژن خارج می کند.
بنابراین داشتن ترشحات واژن طبیعی است، اما برای تشخیص طبیعی بودن ترشحات باید به نشانه های آن توجه کنید. رنگ، بو، غلظت و حجم ترشحات عوامل مهمی هستند که برای سلامت خود باید مدنظر داشته باشید. همچنین، اگر ترشحات واژن با با خارش، قرمزی و سوزش در ناحیه ی تناسلی همراه باشد، احتمالاً محیط طبیعی واژن دچار تغییراتی شده است.
ژل بهداشتی بانوان :
pH واژن نقش مهمی در سلامت ناحیه ی تناسلی دارد. با حفظ تعادل اسیدیته ی واژن می توانید به حفظ سلامت واژن کمک کنید و از ایجاد عفونت، بوی بد، خارش و سایر مشکلات مربوط به این ناحیه پیشگیری کنید.
ژل بهداشتی بانوان برای شست وشوی ناحیه ی تناسلی طراحی شده است. این محصول، خاصیت پاک کنندگی دارد. بنابراین، به حفظ تعادل pH واژن کمک می کند.
چه کسایی باید ازژل بهداشتی استفاده کنند؟
زنان مجرد: خانم هایی که به سن بلوغ رسیده اند و رابطه ی جنسی ندارند.
زنان متأهل: این دسته از بانوان علاوه بر مشکلات ناحیه ی تناسلی، در معرض عفونت های مقاربتی هم هستند.
افرادی که در دوره ی یائسگی قرار دارند: در دوره ای از زندگی زنان، تخمک گذاری متوقف می شود و دیگر امکان باروری وجود ندارد. به این دوره یائسگی می گویند.
زنان باردار: استفاده از ژل بهداشتی بانوان در بارداری ، نه تنها مانعی ندارد، بلکه از جهاتی هم مفید است، اما فراموش نکنید که در این دوران غشاء مخاطی در ناحیه تناسلی، حساس‌تر از معمول می‌شود؛ بنابراین هنگام انتخاب محصولات بهداشتی باید دقت کافی داشته باشید. محصولات نامناسب باعث ناراحتی شما می‌شوند و شما را بیشتر در معرض عفونت های تناسلی قرار می‌دهند. پس در انتخاب ژل بهداشتی دقت کنید.
نکات مهم دیگری برای شستشوی ناحیه تناسلی:
قبل از شستن ناحیه ی تناسلی، دست های خود را تمیز بشویید.
برای شستن ناحیه ی تناسلی از آب گرم استفاده کنید.
بعد از شست وشو، حتماً با استفاده از یک حوله ی نرم ناحیه ی تناسلی را کاملا خشک کنید.
حوله ای را که برای خشک کردن ناحیه ی تناسلی استفاده می کنید، زود به زود عوض کنید.
یکی از مشکلات بانوان، عفونت‌های متنوع واژن است که در دوره‌های مختلف زندگی دچار آن می‌شوند. ژل بهداشتی بانوان دارای خواص ضدالتهابی و ضد میکروبی قوی می‌باشد که از رشد باکتری های مضر در ناحیه واژینال جلوگیری می‌کند.

منبع:https://haftoyek.com

صدف بازدید : 31 دوشنبه 25 فروردین 1399 نظرات (0)

آموزش آرایش مخصوص افراد عینکی

اگر شما هم چشمان ضعیفی دارید و ناچار به گذاشتن عینک روی صورتتان هستید و آرایش صورت را از خود محروم کرده اید. نگران نباشید در ادامه مطلب نکات اصولی و مهمی را بخوانید تا بتوانید یک میکاپ زیبا و جذاب از پشت قاب عینک داشته باشید، ضمناً آرایش خانم های عینکی کمی با بقیه افراد متفاوت است.
آرایش کردن خانم های عینکی نیازمند رعایت نکات و ترفندهایی است که باعث میشوند چهره ای جذاب و چشم هایی فوق العاده زیبا داشته باشند. بسیاری از خانم هایی که عینکی هستند نمیدانند چطور باید آرایش کنند تا زیباتر شوند، آرایش کردن خانم های عینکی یک سری ترفند و مراحل خاصی و اختصاصی دارد که باعث میشود جذابیت آن ها دوبرابر شود در این بخش از مقاله سایت هفت و یک نکاتی که خانم های عینکی درباره آرایش کردن باید بدانند را مشاهده میکنید که با رعایت کردن این نکات حسابی آرایش تان جذاب خواهد شد. و چهره ای بی نظیر و جذاب را برای خودتان ایجاد می کنید.
توجه داشته باشید که اینکه چگونه آرایش دقیق برای چشم تان داشته باشید حتما به شماره چشم بستگی دارد، شیشه عینک‌ها، چشم ها را درشت تر از حالت عادی یا ریزتر می کنند که با آرایش مناسب می توانید این مورد را اصلاح کنید.
توصیه های آرایشی برای خانم های عینکیمدل عینک

یکی از تاثیرگذارترین موارد در زمانی که آرایش می کنید فرم، رنگ عینک و رنگ شیشه عینک تان است، اگر آرایش شما با فریم عینک متناسب نباشد جلوه خوبی و جذابی ندارد، اگر شیشه عینک تان رنگی است باید رنگ آرایش چشم هایتان پررنگ باشد تا رنگ شیشه آن را مخفی نکند.
آرایش ابرو
پهن بودن و مدل ابروها تا حد زیادی به مدل و اندازه عینک بستگی دارد. اگر قاب عینکتان کوچک و باریک است و یا ابروهای نازکی دارید باید آنها را رنگ کنید تا توجه بیشتری به چشمان شما جلب شود.‏
اگر ابروهای پهن دارید و از عینک با فرم های بزرگ استفاده میکنید بهتر است ابروهایتان را خیلی‏ آرایش نکنید.
آرایش چشم
خانم های عینکی باید به آرایش چشم شان اهمیت ویژه ای بدهند تا بتوانند چشم های زیبایی پشت عینک داشته باشند و آرایش چشمشان به زیبایی به چشم بخورد ، خط چشم گربه ای بهترین گزینه برای عینکی ها است و چشمان جذابی به آن ها میدهد همچنین سایه چشم های روشن و مژه مصنوعی برای تکمیل آرایش چشم ضروری است.

مژه‌ها را نمایان‌تر كنید

از ریمل‌های چندكاره جهت فر دادن و صاف كردن مژه‌ها و همچنین حجم دادن مژه ها استفاده كرده و آنها را به سمت بالا حالت دهید. اگر مژه‌های‌تان بلند است، از یك ریمل ضدآب استفاده كنید. قبل از حالت دادن به مژه، اندكی از ریمل را در قسمت بالایی مژه‌تان قرار دهید و سپس از پایین به بالا و از نزدیكی ریشه ریمل زدن را آغاز كنید.

همچنین می‌توانید از خط چشم مایع در نزدیكی قسمت انتهایی مژه استفاده كنید. برای افراد عینكی ریمل‌های مشكی، انتخاب بهتری از ریمل‌های قهوه‌ای است. چند مرتبه مژه‌های‌تان را فر دهید تا حالت فر به خود بگیرند. با تركیب ریمل و فرمژه زمانی كه عینك می‌زنید، مژه‌های‌تان خیلی زیبا‌تر جلوه خواهند كرد.
آرایش لب
آرایش لب در زیبایی و جذابیت چهره جذابیت بسزایی دارد و همچنین تاثیر زیادی داریاگر آرایش چشم تان شامل ریمل و خط چشم نازک است خب بهتر است رنگ رژلب طبیعی باشد.
اگر فریم عینک تان رنگی است رنگ رژلب را روشن و یا همانند رنگ فریم انتخاب کنید و آرایش چشم کمتری انجام دهید. داشتن عینک توجه افراد را از روی لب‌ های شما می‌ گیرد پس رنگ‌هایی مانند سرخابی و بنفش بهترین انتخاب برای خانم‌ های عینکی است.
اگر فریم عینک تان تیره باشد رژلب صورتی پررنگ شما را جذاب می کند.به طور کلی رژ لب قرمز به همه نوع آرایشی می آید.
نکته ای که باید حتما حتما به آن توجه کنید :
برای تغییر فرم چشم ها، سیاهی و گودی زیر آن کانسیلر را فراموش نکنید.

منبع:https://haftoyek.com

صدف بازدید : 27 یکشنبه 24 فروردین 1399 نظرات (0)

موس صورت چیست؟

موس کرمی است شبیه کرم پودر اما با فرمولاسیون و ظاهری متفاوت!
موس یک کرم غلیظ شده می باشد. کرم موس صورت به شکل کرم پودر می‌باشد اما بافت آن‌ها یکپارچه‌تر و کمی سفت تر و جامد تر است و خشک و حالت پودری ندارد. موس های آرایشی را می‎توان در گروه پایه و زیرسازهای آرایشی قرار داد.
کرم موس صورت نوعی کرم آرایشی است که معمولا با عنوان کرم‌پودر زده‌شده (یک‌دست‌شده) نیز شناخته می‌شود. این محصول ساختاری یک ‌دست و سبک و بافتی نرم دارد، به راحتی روی پوست می‌نشیند و ظاهری جذاب به پوست می‌دهد. برخلاف کرم‌پودر، موس اصلا چرب نیست و روی صورت نمی‌ماسد. از سوی دیگر همانند پنکک خشک نیست و منافذ پوست را مسدود و بسته نمی‌کند. همچنین بافت پودری و مات آن از نمایان‌شدن خطوط و چروک پوست جلوگیری می‌کند؛ البته همه مواردی که گفتیم در صورتی است که یک موس مرغوب و متناسب با نوع پوست صورتتان اننتخاب کنید.
ازآنجاکه موس صورت حاوی حباب‌های ریزوکوچک هوا است، به آسانی روی پوست پخش می‌شود و حالت طبیعی روی پوست ایجاد می‌کند و پوست را بطور کامل کاور میکند. به‌همین‌دلیل برای همه پوست‌ها از پوست مختلط تا چرب و برخی از انواع آن حتی برای پوست خشک هم قابل‌استفاده است. نکته دیگر لطافت و سبکی موس صورت است که سبب شده، طرفداران زیادی داشته باشد.انتخاب رنگ

رنگ موس را نزدیک به رنگ پوست خودتان انتخاب کنید. اگر رنگ موس به رنگ پوست‌تان نزدیک باشد، چین‌وچروک‌ها، کک و مک و لک‌ها را بهتر می‌پوشاند و کاملا پوشش می دهد . رنگ موس باید کاملا در رنگ پوست‌تان محو شود. و پوستتان را بصورت کامل کاور کند.
اگر می‌خواهید از موس به‌شکل روزانه (به‌عنوان‌مثال برای رفتن به محل کار) استفاده کنید، بهتر است نوع ضدآفتاب‌دار آن را بخرید. بعضی از انواع موس حاوی ضدآفتاب هستند و می‌توانند پاسخگوی نیاز روزانه پوست شما برای حفاظت در برابر نور خورشید باشند. (البته لازم به ذکر است موس‌ها قطعا به اندازه ضدآفتابی که پزشکتان به شما معرفی می‌کند، در حفاظت از پوستتان موفق نخواهند بود زیرا قدرت ضد آفتاب به اندازه ضد آفواقعی نیست ).
قبل از خریدن کرم موس صورت آن را روی پوست‌تان امتحان کنید
شاید به‌نظر عجیب برسد ولی خیلی از خانم‌ها هستند که محصولات آرایشی را بدون امتحان‌کردن می‌خرند. حتما موسگریم را روی صورت‌تان امتحان کنید. حتی اگر از برندی استفاده می‌کنید که همه محصولاتش با پوست‌تان سازگار است باز هم موس آن را بدون امتحان‌کردن خریداری نکنید. پیشنهاد می‌کنیم موس را روی چانه یا فک‌تان امتحان کنید نه روی دست یا گردن. زیرا پوست گردن یا دست معمولا روشن‌تر یا تیره‌تر از صورت هستند. و کاملا همرنگ صورت نیستند.موس،یک  زیر ساز آرایشی
آرایشگران در آرایشگاه از این نوع محصول برای پوشاندن عیوب صورت هنگام میکاپ و زیر سازی پوست استفاده میکنند زیرا موس پوشش دهی فوق العاده و یکدست را بر روی پوست ایجاد میکند و هیچگونه اثری از ماسیدگی
بر روی پوست ایجاد نمیکند. همچنین بدلیل خاصیت مات کنندگی پوست بعد از استفاده برق صورت کاملاً از بین رفته و پوستی صاف و بدون برق را نمایان میکند
موس را در نور طبیعی امتحان کنید
بدون شک نورهای مصنوعی فروشگاه‌ها می‌توانند شما را در تشخیص رنگ و سایه مناسب موس به اشتباه بیندازند. برای امتحان‌کردن موس زیر نور طبیعی قرار بگیرید. مثلا پس از استفاده از تست موس بیرون بروید و در نور طبیعی در آینه نگاه کنید یا از همراه‌تان بخواهید در این باره نظر دهد. بهتر است برای خرید موس در ساعاتی که هوا روشن است اقدام کنید.
مراقب سلامت پوست‌تان باشید
موس هم مانند هر وسیله آرایشی دیگری در صورتی که زیاد استفاده شود و بیش‌ازحد روی پوست باقی بماند می‌تواند برای پوست‌تان ضررآفرین باشد. اگر مجبور نیستید، هر روز از آن استفاده نکنید. اما اگر هر روز استفاده می‌کنید، به‌محض رسیدن به منزل صورت‌تان را با آب و پاک‌کننده‌های مناسب با پوستتان بشویید. هرگز با موس و هر گونه مواد آرایشی دیگری به خواب نروید. زیرا سلامت پوستتان به خطر می افتد.
صدف بازدید : 34 شنبه 23 فروردین 1399 نظرات (0)

انواع بلوز هاي زنانه
تاپ و تيشرت : تاپ به انگليسي top واژه‌اي از زبان انگليسي‌است که براي نوعي لباس معمولاً زنانه که از کمر تا گردن را مي‌پوشاند به کار مي‌رود. در زبان انگليسي، واژه تاپ براي انواع مختلفي از پوشش بالاتنه به کار مي‌رود از جمله تي‌شرت اما در زبان فارسي واژه تاپ معمولاً فقط براي انواع خاصي از اين نوع پوشش که آستين ندارند به کار مي‌رود
تاپ ممکن است توسط بندي که روي شانه‌ها قرار مي‌گيرد يا دور گردن واقع مي‌شود روي تنه نگه داشته شود، يا آن که بدون بند باشد. به تاپ بدون بند در زبان انگليسي tube top و به نوعي که بند آن در پشت گردن قرار مي‌گيرد halter top گفته مي‌شود. به نوعي که داراي بندهاي روي شانه‌است نيز tank top گفته مي‌شود. هم‌چنين برخي از تاپ‌ها کوتاه هستند، به شکلي که شکم و کمر فرد را نمي‌پوشانند؛ به اين انواع در زبان انگليسي crop top نام مي‌دهند.
تاپ ‌ها شکل‌هاي مختلف ديگري هم دارند. تاپ ‌هاي مجلسي هم در اين ميان، طرفداران خاص خود را دارند. تاپ ‌هاي مجلسي طرح‌هاي متنوع تري دارند و خانم‌هاي بيشتري تمايل به خريد آن دارند. تاپ ‌هاي مجلسي براي مهماني‌هاي دور همي زنانه، جشن تولد و مهماني‌هاي مشابه مناسب هستند. تاپ ‌هاي مجلسي داراي يقه‌هاي متنوعي هستند. تاپ مجلسي يقه گرد، تاپ مجلسي يقه هفتي، تاپ مجلسي چين دار، تاپ مجلسي ساده و... تاپ ‌هاي مجلسي به دليل اهميتي که دارند، بايد شيک تر از حالت معمولي باشند، طراحي آنها با توجه به مجلسي که قرار است تاپ در ان پوشيده شود، باد در نظر گرفته شود. معمولاً در تابستان خانم‌ها علاقه دارند در مهماني‌ها، لباس‌هاي ساده تر و سبک تري تاپ بپوشند تا در مهماني اذيت نشوند. بنابراين تاپ و شلوارک يا تاپ دامن را براي خودشان انتخاب مي‌کنند که گرماي کمتري تحمل کنند. گرما دليل اصلي استفاده از تاپ نيست، اما در اين موضوع، بي تاثير هم نيست.

تونيک:تونيک به نوعي بلوز يا تي شرت بلند گفته مي‌شود معمولا تا زير خط باسن و ميان ران امتداد دارد. تونيک مي‌تواند آستين بلند يا آستين کوتاه باشد و ميزان تنگي و گشادي و جنس آن نيز در برندهاي مختلف متفاوت است. تونيک‌ها از قديمي‌ترين لباس‌ها هستند که در طول تاريخ هم توسط مردان و هم زنان پوشيده مي شده‌اند اما نمونه مدرن آن از دهه 1980 ميلادي وارد.

شوميز: کلمه شوميز از واژه فرانسوي Chemise آمده است که به معناي تيشرت و در کل گستره وسيعي از بلوز بانوان و يا ژاکت و هر چيزي از اين دست را گويند.

به زبان ساده پيراهن مردانه جلو باز که مخصوص زنان است را شوميز ميگن، اگر شما کلمه Chemise را به زبان اصلي يعني همان فرانسوي در گوگل جستجو کنيد، گستره وسيعي از لباس بانوان را برايتان خواهد آورد. اما اگر معادل فارسي آن را يعني کمه شوميز را به فارسي جستجو نماييد نوع خاصي از بلوز بانوان برايتان خواهد آمد که نمونه هايي از آن را در تصاوير زير خواهيد ديد.

بلوز زنانه:بلوز (blouse) وامواژه‌اي فرانسوي است ، بلوز نوعي لباس گشاد است براي پوشش بالاتنه است.
ما در اين مقاله سايت هفت و يک بلوز دامن و بلوز دخترانه و بلوز شلوار و بلوز اسپرت دخترانه مجلسي و بلوز بلد دخترونه و بلو بافتني بچگانه و بلوز پلنگي و بلوز تک مجلسي و بلوز ترک و بلوز تونيک و بلوز تريکو جديد و بلوز جديد و بلوجلو بسته و بلوز جلو دکمه دار و بلوز جين زنانه و بلوز چهارخونه و بلوز چين دار دخترانه و بلوز حرير مجلسي شيک و بلوز حرير دخترانه و بلوز حاملگي و بلوز خانگي و بلوز خفاشي و بلوز خردلي و بلوز خاص و بلوز راحتي دخترانه و بلوز زمستاني دخترانه و بلوز زمستاني زنانه جديد و بلوز پيله دار و بلوز ساتن و بلوز سايز بزرگ و بلوز شلوار دخترانه نخي و بلوز شلوار سرهمي زنانه وبلوزگيپور دخترانه و بلوز فانتزي و خريد بلوز و خريد بلوز يقه اسکي و خريد بلوز مجلسي را به شما معرفي مي کنيم.
انواع مدل بلوز زنانه مجلسي شيک ايراني
مهم نيست جوان هستيد يا پير براي شيکپوش بودن نه پوشيدن لباس‌هاي گرانقيمت مهم است و نه برندپوشي، هيچکدام از مواردي که گفته شد تاثير چنداني در شيکپوشي ندارد براي شيکپوش بودن بايد يک سري راز و ترفند وجود دارد که هيچکس از آن‌ها باخبر نيست در اين بخش راز‌هاي شيک پوشي را با شما در ميان ميگذاريم.
ساده پوشي

در دنياي مد و فشن مهمترين راز شيکپوش بودن ساده پوشي است، اين يکي از نکاتي است که فشن بلاگر‌هاي ايراني و خارجي براي داشتن تيپ بهتر رعايت ميکنند. حتما شما هم سلبريتي‌هاي معروفي را ديده ايد که با ساده‌ترين لباس‌ها چقد شيک به نظر ميرسند مثلا مگان مارکل عروس ملکه انگليس در روز عروسي اش لباس عروس فوق العاده ساده به تن داشت و در عين حال فوق العده شيکپوش بود.

اکسسوري‌ها

اکسسوري‌ها معجزه ميکنند، بيشتر خانم‌ها اکسسوري‌ها را ناديده ميگيرند و شايد اصلا از آن‌ها استفاده نکنند، اما بهتر است بدانيد يک ساعت شيک يا يک انگشتر زيبا تاثير ويژه‌اي در شيکپوش به نظر رسيدن شما دارند. کيف هاي اسپرت، پيشنهاد اين فصل طراحان است که براي چنين ست هاي تين ايجري به درد مي خورد.انتخاب اين شال براي خاص کردن ست شماست. بهتر است در اين ست از شالي با رنگ شاد استفاده کنيد تا کاملا تابستاني شويد.اگر خيال داريد به روز باشيد بايد براي عينک هاي آفتابي تان هم نقشه هاي درست و حسابي بکشيد.
توجه به فرم اندام

خانم‌هاي شيکپوش و خوشتيپ به يک نکته اهميت ويژه ميدهند آن هم اين است که با توجه به فرم اندام شان لباس انتخاب ميکنند، مثلا اگر شما چاق و قد کوتاه هستيد لباس‌هاي مدل ماهي انتخاب نکنيد اين مدل لباس‌ها براي خانم‌هاي لاغر و قد بلند مناسب اند. لباسي انتخاب ميکنيد نه بايد گشاد باشد و نه تنگ بلکه درست اندازه تان باشد. هميشه خانم ها دوست دارند که لباس شان را از سادگي دربياورند. براي اين ست يک گوشواره ريز، جلوه زيبايي به شما دختر خانم هاي جوان مي دهد.در دنياي دختران جوان، اين مدل دستبندها، محبوبيت زيادي دارند. هرچند طراحان براي تابستان امسال رنگ هاي تند را پيشنهاد نمي کنند اما با روزهاي خوش جواني همخواني دارد.

مد روز باشيد

در هر سني که هستيد براي شيکپوش به نظر رسيدن لازم است که مطابق مد روز تيپ بزنيد و از لباس‌هاي جديد استفاده کنيد، وقتي مد روز را در انتخاب لباس مد نظر داشته باشيد خود به خود تيپ شيک و جذابي خواهيد داشت.در اين بخش مقاله سايت هفت و يک تونيک مجلسي جديد و تونيک ايراني و تونيک چيست و تونيک زمستاني و تابستاني و تونيک دخترونه و تونيک شيک و تونيک خانگي و تونيک مناسب افراد چاق و لاغر و تاپ و تيشرت و تاپ و تيشرت مجلسي را به شما معرفي مي کنيم
جديدترين مدلهاي شوميز زنانه :
شوميز زنانه  چيست و چه ويژگي هايي دارد؟
شوميز از پرطرفدارترين انواع مدل هاي لباس زنانه است که در طول زمان وارد گروه پوشاک زنانه شده و امروزه مدل هاي بسيار زيادي از آن در فروشگاه ها و مزون هاي لباس بانوان به فروش مي‌رسد. تا همين چند وقت پيش يکي از دغدغه هاي خودم فهميدن دقيق تفاوت شوميز، بولز، تونيک و سارافون با يکديگر بود!! البته امروز ممکن است اين سوال ديگر سوالي پيش پا افتاده به حساب بيايد اما براي اينکه شايد شما هم با اين مساله درگير باشيد، قصد داريم تا در اين مطلب به بررسي شوميز و کاربرد هاي شوميز بپردازيم.
به چه نوع لباسي شوميز مي‌گويند؟
اصالتا کلمه شوميز معادل فارسي کلمه فرانسوي Chemise است. اين کلمه به معني لباس هاي تيشرت مانندي است که مدل هاي بسيار متنوعي دارند. اما در زبان ما شوميز به معني مدل خاصي از لباس هاي زنانه است که در اصل از مدل پيراهن مرسوم مردانه گرفته و شده و به دنياي مد زنانه وارد شده است.
شما در سايت هفت ويک مي توانيد به احتي خريد بلوز و خريد بلوز يقه اسکي و خريد بلوز مجلسي و خريد بلوز اينترنتي و خريد بلوز ارزان زنانه و دخترانه و خريد بلوز پولکي و خريد بلوز شلوار راحتي و خريد بلوز سفيد و ست تاپ و تيشرت و مدل تاپ و تيشرت انجام دهيد.
جديد ترين مدل شوميز زنانه
شوميز هاي زنانه ظاهري بسيار باوقار دارند. حتي ساده ترين و دم دستي ترين مدل هاي شوميز نيز نسبت به ساير لباس هاي عادي زنانه، به شما جلوه‌اي متين و ظريف خواهند بخشيد. علاوه بر اين به خاطر نوع جنس پارچه اي که در دوخت آن‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد، به زيبايي روي بدن مي‌نشينند و شما را لاغر و البته کشيده نشان خواهند داد. به همين دليل اگر مي‌خواهيد چندان از حال و هواي لباس هاي دخترانه دور نشويد و البته برايتان اهميت دارد که در مجالس رسمي زنانه ظاهري موجه و نسبتا سنگين داشته باشيد، يکي از اصلي ترين گزينه‌هايتان مي‌تواند استفاده از شوميز مجلسي باشد. همين طور اگر مي‌خواهيد براي ميهماني هاي ساده دوستانه لباسي انتخاب کنيد، شوميز هاي زنانه و دخترانه در عين اين که به شما کمک مي‌کنند تا کمي جا افتاده تر از سن‌تان به نظر برسيد، انرژي و هيجان نهفته مناسبي در خود دارند. در ضمن توجه داشته باشيد که شوميز ها هم مانندلباس هاي ديگر بلند و کوتاه دارند. و اين بلندي و کوتاهي جدا از اينکه در متناسب نشان دادن قد شما موثر هستند، مي‌توانيد استايل هاي مختلفي را با کمک آن‌ها براي خود بسازيد. براي مثال شوميز هاي بلند بيشتر مناسب مجالس رسمي تر هستند و شوميز هاي کوتاه تر در ميهماني هاي روزمره و کمي خودماني تر مورد استفاده قرار مي‌گيرند. البته توجه داشته باشيد که بيان اين نکات لزوما به معناي درست بودن صد در صدي آن‌ها نيست و قطعا با توجه به سليقه شما بايد شخصي سازي شوند. اما اين نکات در طول سال‌ها، جواب خود را پس داده اند و امتحان‌شان ريسک بسيار کمتري خواهد داشت.

منبع:https://haftoyek.com

صدف بازدید : 31 چهارشنبه 20 فروردین 1399 نظرات (0)

بهترین کرم پودر برای پوست خشک
می دانید بهترین کرم پودر برای پوست خشک چیست؟ پوست صورت یکی از مهم ترین نقاط بدن است و تاثیر بسزایی در زیبایی دارد. برای اینکه پوست خوب و سالمی داشته باشیم، باید به ان رسیدگی کنیم مخصوصاً اگر پوست خشک یا حساس داشته باشیم. همین امر استفاده از مرطوب کننده، کرم زد آفتاب و سایر محصولات مراقبت از پوست را برای جلوگیری از پیری زودرس پوست واجب می سازد. کرم پودر استی لادر Double wear بدون شک یکی از بهترین کرم پودرها در جهان است. این کرم پودر به قدری خوب است که در حال حاضر تمامی بلاگر ها و میکاپ آرتیست های معروف از آن استفاده می کنند و هر کدام حداقل یک ویدئو آموزشی با کرم پودر استی لادر دابل ور را دارند! این کرم پودر بسیار سبک است که آن را به یک کرم پودر فوق العاده برای پوست خشک تبدیل می کند.
اما چیزی که در این کرم پودر فوق العاده است، پوشش دهی بالای آن است بدون این که ظاهر کیکی شکل به پوست بدهد. ظاهر نهایی که به پوست می دهد شبیه به ساتن است که بسیار دلنشین و جذاب است و دارای کمی درخشش و برق است بدون این که حالت روغنی به پوست بدهد. پوشش دهی این کرم پودر بسیار بالا است.
یک کرم پودر فوق العاده برای انواع پوست به خصوص پوست خشک می باشد. قیمت مناسب کرم پودر healthy mix بورژوا آن را از سایر کرم پودر ها جدا می سازد. این کرم پودر بدون این که بافتی ضخیم و سنگین داشته باشد یک پوشش عالی و شفاف برای پوست ایجاد می کند.

قیمت ، مشخصات و خرید بهترین کرم پودرهای اصل  و اورجینال
ما در ایم مقاله سایت هفت و یک اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که شما به راحتی میتوانید خرید کرم پودر و خرید اینترنتی کرم پودر و خرید اینترنتی کرم پودر با قیمت مناسب و خرید کرم پودر روشن و حتی انتخاب مارک های متخلف کرم پودر مانند کرم پودر کنویس و کرم پودر لورال و کرم پودر ورسای و کرم پودر ریمل و کرم پودر لاکورت و کرم پودر بیو و کرم پودر مک و کرم پودر جورجیو آلمانی و کرم پودر منهتن و کرم پودر vov و کرم پودر jouer و سایرکرم پودر ها را به آسانی انجام دهید.همه ما به زیبایی پوست صورت‌مان اهمیت فراوانی می‌دهیم ولی گاهی به هر دلیل نقص‌هایی روی پوست به وجود می‌آید که تا زمان درمان چاره‌ای جز پوشاندن آنها نداریم و در اینجاست که کرم‌پودر به کمک‌مان می‌آید. کرم‌پودر یکی از اصلی‌ترین مواد آرایشی است که شاید بدون آن آرایش چندان معنایی نداشته باشد. یک زیرسازی خوب می‌تواند شما را بسیار زیباتر کند و یک زیرسازی نامناسب نه‌تنها صورت را مصنوعی جلوه می‌دهد بلکه رنگ‌های آرایشی را هم بد رنگ نشان می‌دهد. البته هدف از استفاده از کرم پودر یا همان زیرسازی آرایش این است که پوست حالت یکنواخت پیدا کند و برای آرایش آماده شود، هیچ‌گاه هدف از زدن کرم پودر، رنگ بخشیدن به پوست نیست. به همین دلیل بهتر است تا آنجا که می‌توانید هنگام انتخاب کرم پودر، نزدیک‌ترین رنگ به رنگ پوست‌تان را انتخاب کنید.

منبع:https://haftoyek.com

صدف بازدید : 51 سه شنبه 19 فروردین 1399 نظرات (0)

 

آیا می دانستید نبستن سوتین عوارض دارد ؟
از عوارض نبستن سوتین می‌توان به افتادگی سینه، کمر درد، درد کتف و شانه اشاره کرد. سوتین واژه‌ای فرانسوی به معنی پشتیبان و حامی است (معادل Support در زبان انگلیسی) و می‌تواند بهترین دوست شما شده و یا به بدترین دشمن شما تبدیل شود.
همه خانم‌ها در سنین نوجوانی با چالش جدید بستن سوتین مواجه می‌شوند. باید به دختران نوجوان اطلاعات درست از فواید بستن سوتین مناسب دهیم تا با انتخاب درست از مشکلات آینده پیشگیری کنند. در ادامه عوارض نبستن سوتین را برای شما بازگو می‌کنیم.

مهمترین عوارض نبستن سوتین 
یک سینه بند خوب، در صورتی که مناسب‌ترین سایز را برای خود انتخاب کرده باشید، می‌تواند از ایجاد بسیاری از مشکلات در شما جلوگیری کند.
۱. افتادگی سینه در انتظار شما خواهد بود!
نکته‌ جالب این است که از هر ۱۰ خانم، ۷ تا ۸ نفر سایز درست سینه بند مناسب خود را نمی‌دانند و برای همین از سوتین‌های نامناسب استفاده می‌کنند که باعث آسیب رسانی در گذر زمان خواهد شد. چه سوتین گشادی باشد که معمولاً تنتان می‌کنید و چه سوتین ورزشی‌تان، اگر سینه‌هایتان به خوبی نگه داشته نشوند، دچار افتادگی خواهند شد. هرچه تکان‌های سینه بیشتر باشد، پوست سینه و کلاژن‌ها بیشتر دچار فشار خواهند شد؛ بنابراین بهتر است از سینه‌بندی استفاده کنید که درست اندازه سینه‌هایتان باشد و شکل آن را به خوبی حفظ کند.
۲. بروز مشکل شیردهی در آینده
بسیاری از دختران جوان برای بزرگتر نشان دادن سینه‌ها و یا کوچک نشان دادن آن‌ها از سایز‌های بزرگتر و یا کوچکتر استفاده می‌کنند که این کار در طولانی مدت می‌تواند باعث بد فرم شدن آن‌ها و حتی اشکال در غدد شیردهی شود و آسیب‌های جبران ناپذیری را برای شما ایجاد کند. سینه‌ها عضله ندارند. از چربی، بافت همبند و غده‌های تولید شیر ساخته شده اند و نیاز به مراقبت صحیح دارند تا شکل خوب خود را حفظ کنند.
۳. از بین رفتن اعتماد به نفس در سنین بالاتر!
داشتن سینه‌های شل و آویزان در بین بانوان، به ویژه در سنین میان سالی، مشکلی رایج است. با وجود این که این مسئله هیچ تهدیدی برای سلامتی ایجاد نمی‌کند به خاطر اثراتی که روی شکل ظاهری افراد می‌گذارد باعث از بین رفتن اعتماد به نفس آن‌ها می‌شود.
۴. قوز کمر و گردن را فراموش نکنید
یکی دیگر از عوارض نبستن سوتین آسیب به اندام‌های مرتبط با ستون فقرات است. نبستن سوتین مناسب باعث فشار به کمر و مهره‌های آن می‌شود. برای جلوگیری از ایجاد قوز و کمر درد باید از سوتین مناسب برای اندام خود استفاده کنیم. سوتین‌های نامناسب و تنگ حس راحتی را از شما و بدن تان می‌گیرد. بعد از مدت زمانی شما با احساس درد در ناحیه گردن و کتف تان متوجه مشکلات و آسیب‌های به وجود آمده می‌شوید. برای جلوگیری از گرفتگی ماهیچه‌های گردن و دوش سایز مناسب خود را انتخاب کنید.
از چه سنی بایدسوتین بست ؟
دوران بلوغ معمولا بین 9 تا 13 سالگی آغاز می شود. هورمون هایی مثل استروژن تغییراتی - بزرگ شدن سینه ها - در بدن تان می دهند.

چه زمانی بایدسوتین واقعی بپوشم؟

روزهای اول پوشیدن سینه بند خجالت زده خواهید شد. احساس تان طبیعی است و پس از چند هفته از میان خواهد رفت. زمان مناسب پوشیدن سینه بند واقعی را مادر و خواهر بزرگ تر اعلام خواهند کرد. نگران تغییر اندازه و رنگ نوک سینه ها نباشید.
رشد پستان ها در بیشتر از 85 درصد از دخترها یکی از نخستین نشانه های بلوغ است. پستان ها در بیشتر دخترها بین نه تا سیزده سالگی شروع به رشد می کند. برای درجه بندی رشد پستان ها ، راهنمای مشخصی وجود دارد که درجه بندی بلوغ جنسی نامیده میشود.
رشد پستان ها پنج مرحله دارد. مرحله ی نخست دختر نابالغی است که پستان ندارد و مرحله ی پنجک زن جوانی است که پستان هایش کاملا شکل گرفته است.
عبور از مراحل رشد پستان تدریجی است و میتواند چهار تا پنج سال طول بکشد اما روند این رشد در نزد بعضی از دخترها سریع تر است و در یکی دو سال به بلوغ کامل میرسند. ولی به هر حال برای تسریع یا کاهش آهنگ این رشد هیچ راهی وجود ندارد.
دخترها در مراحل خیلی ابتدایی رشد پستان ها در ناحیه ی زیر نوک پستان برجستگی کوچکی را احساس می کنند و ممکن است این قسمت از بدنشان کمی حساس باشد که در واقع کاملا طبیعی است. بافت غده ای که بعدها برای کودک شیر تولید میکند در آنجا قرار دارد.
بزرگتر بودن یک پستان از پستان دیگر نیز چیزی غیرمعمول نیست. نابرابری اولیه ی اندازه ی پستان ها امری رایج است و معمولا هر دو پستان در نهایت به یک اندازه رشد میکنند با وجود این عدم تقارن جزئی در پستان های کامل غیرمعمول نیست.
بعضی از دخترهای ده – دوازده ساله نگران اندازه ی پستان های کامل خود هستند. در چنین شرایطی به دخترتان اطمینان بدهید که رشد پستان هایش درست به اندازه ای خواهد بود که برای او مناسب است و هیچ کاری نمیتواند بر شکل طبیعی پستان های او تاثیر بگذارد.
رشد پستان ها هم مانند قد، شکل بدن و رنگ چشم از نظر ژنتیکی از پیش تعیین شده است.

پوستم تغییر می کند؟

پوست صورت بیش از 85 تا 90 درصد دخترها در سنین بلوغ پر از جوش است. بروز جوش اولین نشانه قابل توجه آغاز بلوغ است. این جوش ها ممکن است در سایر نقاط بدن - بالای قفسه سینه و ... - نمایان شوند. بهتر است برای تمیز نگه داشتن پوست بدن تان به پزشک مراجعه کنید.
چه زمانی باید نوار بهداشتی تهیه کنم؟

زمان تهیه و استفاده از نوار بهداشتی 9 تا 16 سالگی است. نگران تاخیر آغاز عادت ماهانه تان نباشید. آغاز قاعدگی به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای استفاده صحیح از نوار بهداشتی بهتر است با مادر و خواهر بزرگ تر مشورت کنید.
ما در این مقاله سایت هفت و یک انواع سوتین شیک عروس و سوتین شیردهی بارداری و سوتین طرح پرچم و سوتین طرح لی و سوتین دخترانه شیک و سوتین دانتل فنردار و سوتین تابستانی و سوتین بدون بند مجلسی و سوتین بافتنی و سوتین اسفنجی فانتزی و سوتین برای لباس دکلته و سوتین بافتنی با قلاب و سوتین پشت طرح دار و سوتین پولک دوزی شده و سوتین پروانه ای خوب و سوتین دست دوز را به شما معرفی می کنیم.

منبع:https://haftoyek.com

تعداد صفحات : 34

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 333
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 121
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 339
  • بازدید ماه : 1,165
  • بازدید سال : 5,094
  • بازدید کلی : 13,929